فروش خودرو شاسی بلند کره ای در سامانه یکپارچه | فقط با 900 میلیون خودرو لوکس ثبت نام کنید!

کد خبر: 1251714

شرکت کوشا خودرو شرایط فروش کیا سلتوس ویژه مهر ۱۴۰۲ را به صورت رسمی اعلام کرده است.

 فروش خودرو شاسی بلند کره ای در سامانه یکپارچه | فقط با 900 میلیون خودرو لوکس ثبت نام کنید!

 در حال حاضر افرادی که هفته گذشته در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی کیا سلتوس را انتخاب کرده اند و جز برندگان این خودرو به حساب می آیند، می توانند از فردا نسبت ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

در حال حاضر قیمت علی الحساب کیا سلتوس یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدون احتساب مالیات، عوارض، اسقاط، بیمه، هزینه باربری و… اعلام شده است. کوشا خودرو هم می تواند ۵۰ درصد این مبلغ را به عنوان ودیعه اول ثبت نام از مشتریان دریافت کند

برای همین این شرکت واردکننده محصولات کیا، با ارسال پیامک به متقاضیان کراس اوور سلتوس اعلام کرده است که مشتریان می توانند طی ۵ روز نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین در صورت عدم پرداخت وجه طی ۵ روز، انصراف مشتری به سامانه اعلام می شود و اولویت بندی آن از سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی حذف می گردد.

کوشا خودرو اعلام کرده است که خودروهای ثبت نامی طی ۹۰ روز کاری به دست مشتریان می رسد. همچنین در این طرح فروش بر اساس قوانین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی ، سود انصراف و سود مشارکت به ودیعه مشتریان تعلق نمی گیرد.

نام خودرو پیش پرداخت (تومان) قیمت نهایی (تومان) مدت تحویل
کیا سلتوس ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ در زمان تحویل ۹۰ روز کاری

این کراس اوور با پیشرانه ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی به ایران می آید که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود.

کیا سلتوس  کوشا خودرو به سانروف برقی، دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم و پارچه، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، تنظیم حالت سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، فرمان کمکی برقی و… مجهز است.

منبع:آخرین خودرو

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها