امسال وام بازنشستگان 8 میلیون اضافه شد | آخرین مهلت ثبت‌ نام وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین‌ اجتماعی | نحوه ثبت نام وام بازنشستگان

کد خبر: 1228819

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان کارگری که از روز شنبه (۲۷ خردادماه) آغاز شده تا (۳۱ خردادماه) ادامه دارد.

امسال وام بازنشستگان 8 میلیون اضافه شد | آخرین مهلت ثبت‌ نام وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین‌ اجتماعی | نحوه ثبت نام وام بازنشستگان

با جزئیات ثبت نام وام ۲۰ میلوینی بازنشستگان، شرایط وام بازنشستگان و ضامنین مورد نیاز، لینک ثبت نام وام بازنشستگان و هرآنچه که درباره ثبت نام وام بازنشستگان نیاز دارید. ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی درحالی از ۲۷ خردادماه آغاز شده است که فردا (۳۱ خردادماه) آخرین مهلت ثبت‌نام آن است.

مبلغ وام از ۱۲ میلیون تومانی که در سال گذشته پرداخت می‌شد، به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است که این تسهیلات در این مرحله، به ۴۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.

به گفته میرهاشم موسوی- مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، بعد از انجام این مرحله و مشخص‌شدن افراد واجد شرایط به تعداد ۴۰ هزار نفر، در آستانه دهه مبارک امامت و ولایت، پرداخت مرحله اول وام قرض‌الحسنه بازنشستگان در دستور کار قرار می‌گیرد.

در این مرحله، بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی در سراسر کشور برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کنند. برای دریافت این تسهیلات نیازی به ضامن نیست و این وام با توافقی که بین سازمان تأمین‌اجتماعی و بانک رفاه کارگران انجام شده است، به‌صورت قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان پرداخت می‌شود. بعد از ثبت‌نام، کلیه مراحل بررسی شرایط متقاضیان و  پرداخت این تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به مراجعه بازنشستگان به بانک و شعب تأمین‌اجتماعی وجود ندارد.

مالکیت تلفن همراه، نداشتن سابقه چک برگشتی، نداشتن بدهی معوق به سیستم بانکی، استفاده نکردن از تسهیلات مشابه بانک رفاه در دو سال گذشته، و داشتن سن بین ۱۸ تا ۷۷ سال و همچنین داشتن حساب در بانک رفاه کارگران با حداقل ۱۰۰ هزار تومان موجودی شرایط دریافت این تسهیلات است.

در صورت دارا بودن این شرایط متقاضیان در این مرحله می‌توانند از طریق کانون‌های بازنشستگی ثبت‌نام خود را نهایی کنند و نیازی به مراجعه حضوری به بانک و سازمان تأمین‌اجتماعی ندارند و در صورت داشتن شرایط، مبلغ تسهیلات به حساب مستمری‌بگیر واریز می‌شود. بازپرداخت این تسهیلات دو ساله به‌صورت قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد است.

ورود به سایت تامین اجتماعی برای ثبت نام وام ۲۰ میلیونی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ارائه خدمات درمانی به جامعه تحت پوشش تأمین‌اجتماعی از مهم‌ترین مأموریت‌های این سازمان است. این خدمات در حوزه‌های درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم ارائه می‌شود و روزانه به طور متوسط یک میلیون خدمت سرپایی و ۱۳ هزار به بیماران بیمه‌شده در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم تأمین‌اجتماعی ارائه می‌شود که این اعداد نشان از بزرگی و حجم خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی است.

امروز؛ آغاز ثبت نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از آغاز ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان از امروز خبر داد.

امروز / آغاز ثبت نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در این مرحله، وام قرض‌الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی پرداخت می‌شود. به گفته آقای میرهاشم موسوی، مبلغ وام از ۱۲ میلیون تومانی که در سال گذشته پرداخت می‌شد، به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

میرهاشم موسوی همچنین افزود: اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان که از ابتدای خرداد آغازشده است، تا سه ماه آینده ادامه خواهد داشت. وی اضافه کرد با دستورالعمل جدیدی که در روز‌های گذشته صادر شده است، کارفرمایانی که در سنوات قبل از تسهیلات بخشودگی جرایم استفاده کرده و موفق به پرداخت به موقع اقساط نشده‌اند نیز می‌توانند بار دیگر از این تسهیلات استفاده کنند.

آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان | مبلغ وام و زمان ثبت نام وام تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ​​​​​​​ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از فردا (شنبه ۲۷ خردادماه) آغاز می‌شود.

حقوق و دستمزد

به گزارش همشهری آنلاین، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان از فردا (شنبه ۲۷ خردادماه) خبر داد و گفت: در این مرحله، وام قرض‌الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته پرداخت می‌شود و مبلغ وام نیز از ۱۲ میلیون تومانی که در سال گذشته پرداخت می‌شد، به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از طریق سامانه متمرکز از خردادماه آغاز می شود

در سامانه متمرکز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی هر یک از بازنشستگان تأمین‌اجتماعی می‌توانند شخصاً و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دریافت وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی در این سامانه ثبت‌نام کنند

تسهیلات قرض‌الحسنه سازمان تأمین‌اجتماعی در این مرحله به بازنشستگان واجد شرایط سراسر کشور پرداخت می‌شود و برای هر شهرستان متناسب با تعداد بازنشستگان، سهمیه مشخصی تعیین شده و در هر شهرستان تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت‌نام فراهم خواهد بود.

شرایط ثبت نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی

با توجه به محدودیت منابع و وجود متقاضیان فراوان برای دریافت تسهیلات مستمری بگیران با شرایط زیر می توانند نسبت به درخواست وام اقدام کنند

آدرس سایت ثبت نام وام تامین اجتماعی

متقاضیان باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir از پیش ثبت‌نام کرده باشند و داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و فراهم بودن امکان قانونی کسر اقساط براساس شرایط حقوق دریافتی از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات اعلام شده است.

مهلت ثبت نام وام تامین اجتماعی

گفتنی است این سامانه از خردادماه برای ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات فعال خواهد بود.

متقاضیان این تسهیلات لازم است در مدت زمانی مشخص‌شده، پس از ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی؛ در منوی مستمری بگیران گزینه ثبت درخواست تسهیلات را انتخاب کنند.

مبلغ وام و تعداد اقساط چقدر است؟

تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با باز پرداخت ۲۴ ماهه می باشد

راهنمای ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری (آنلاین)

برای درخواست وام قرض الحسنه می بایست به آدرس es.tamin.ir مراجعه نمایید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سیستم شوید. در صورتی که قبلا در سیستم ثبت نام نکرده اید. می توانید از بخش ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی که قبلا در صفحه ثبت نام سایت تامین اجتماعی توضیح داده ایم اقدام کنید و پس از افتتاح حساب مراحل بعدی این آموزش را طی کنید.

در منوی بالای سایت بخش مستمری بگیران، دریافت تسهیلات را کلیک کنید.

در صفحه بعد شرایط دریافت وام دوباره برای شما نشان داده می شود. در صورتی که شرایط وام را دارید روی دکمه با شرایط فوق موافقم کلیک کنید.

با توجه به اینکه شرایط دریافت وام برای ما مهیا نبود سیستم از ادامه ثبت وام جلوگیری کرد. ولی مراحل بعدی که پذیرش قرارداد بانک ( احتمالا مبلغ، تعداد اقساط، شرط برداشت از حساب مستمری بگیر می باشد) را طی کنید تا درخواست وام شما ثبت شود.

وام مستمری بگیران

مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲

به گزارش اخبار تامین اجتماعی: اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی درخصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان گفت: بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام کرده و وام ۲۰ میلیون تومانی خود را دریافت کنند.

زمان ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با زمان ثبت‌نام بازنشستگان جهت دریافت وام اشاره شده گفت: از اواخر خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

ثبت‌نام وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ از طریق مراجعه به کانون‌های بازنشستگی و تکمیل فرم وام ضروری مستمری‌بگیران امکان‌پذیر است. از جمله شرایط دریافت این وام می‌توان به داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی اشاره کرد.

روش ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

مستمری بگیران واجد شرایط ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به دو روش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی اقدام کنند. در روش اول به صورت غیر حضوری ( آموزش ثبت نام اینترنتی وام بازنشستگان تامین اجتماعی را ببینید) و از طریق کانون‌های بازنشستگی که این روش برای استان‌ها و شهرستان‌های است که ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود و روش دوم به صورت حضوری، در این روش متقاضیان با حضور در کانون‌های بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند.

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، برای متقاضی ثبت نام وام بانک رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی‌ ۱۴۰۲یا همان وام ضروری، الزامی است. با توجه به استعلامی که از سوی بانک، برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران دریافت خواهد شد، مستمری‌بگیران، باید فاقد هرگونه چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوقه باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد