واریزی جدید به حقوق کارمندان دولتی / چه کسانی مشمول می شوند؟

کد خبر: 1174890

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از نحوه برقراری فوق العاده جذب و نگهداشت کارکنان قضایی و اداری قوه قضائیه و شروع صدور احکام کارگزینی خبر داد.

واریزی جدید به حقوق کارمندان دولتی / چه کسانی مشمول می شوند؟

محسن برزوئی،مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه عنوان کرد: در راستای جذب و نگهداشت کارکنان دادگستری و کاهش اطاله دادرسی، فوق العاده‌ای به شرح جزء (9) بند (الف) تبصره (12) در قانون بودجه سال 1401 پیش بینی شده است.

وی افزود: به منظور اعمال و برقراری فوق العاده مذکور جلسات متعددی با حضور مسئولین ذیربط قوه قضائیه و مدیران و کارشناسان سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و همچنین شورای حقوق و دستمزد، برگزار و پس از بحث و تبادل نظر فراوان و انجام مباحث فنی و تخصصی، کیفیت و چگونگی برقراری فوق العاده مذکور تعیین و با ابلاغ مصوبه شورای حقوق و دستمزد، و وصول دستورالعمل نحوه برقراری فوق العاده یاد شده از سوی ریاست  قوه قضائیه، مقدمات اعمال و اجرای این فوق العاده مهیا شده است و احکام کارگزینی همکاران مشمول، با لحاظ فوق العاده مذکور در دست صدور است

برزوئی بیان داشت: این فوق العاده تحت عنوان " فوق العاده جذب و نگهداشت " در احکام کارگزینی کارکنان  ذیربط، درج و اعمال خواهد شد.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه اظهار داشت: صدور احکام همکاران به صورت متمرکز و توسط کارگزینی‌های اداری و قضایی قوه قضائیه و در کمترین زمان ممکن، با قید فوریت، صورت خواهد گرفت.

 برزویی اعلام کرد: همکاران مشمول این فوق العاده قضات، کارآموزان قضایی، کارمندان اداری رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین می باشند.

وی خاطرنشان کرد: این فوق العاده مشمول کسور بازنشستگی نیز خواهد بود. صدور احکام همکاران مشمول، با احتساب فوق العاده جذب و نگهداشت، به صورت متمرکز آغاز شده است.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها