قیمت دلار آزاد روی کانال ۲۷ هزار تومان

کد خبر: 1142141

امروز قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز به کار کرد؛ اما در ادامه معاملات با نوساناتی کاهشی به ۲۷ هزار و ۵۲۰تومان رسید، البته این شرایط ثابت باقی نماند و قیمت این اسکناس مجددا سیری صعودی در پیش گرفت، به گونه‌ای که تا این لحظه با نرخ ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت دلار آزاد روی کانال ۲۷ هزار تومان

 دلار که روز گذشته معاملات را  با قیمت ٢٧ هزار و ۵۶۰ تومان به پایان رساند، صبح امروز را با اندکی افزایش با نرخ ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز کرد؛ قیمت این اسکناس در ادامه روندی کاهشی در پیش گرفته و به قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۰ رسید اما  این کاهش قیمت موقتی بود و در ادامه معاملات متاثر از اخبار ضد و نقیض سیاسی، روندی افزایشی را در تجربه کرد، به‌طوریکه در لحظه نگارش این گزارش با نرخ ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۰۴ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۷۰ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۳۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۰۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهشی در حدود ۴۰ تومان را ثبت کرده است. 

همچنین یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۱۴ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۵۳ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته یورو که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۶۴ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۰۶ تومان برای فروش قیمت خورده بود که معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۷۹ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۲۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۲۹۶ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۴۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۶۱۷ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۳۳۲ تومان برای خرید قیمت خورده است؛ این در حالی است که در روز گذشته با نرخ  ۲۸ هزار و ۶۰۵ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۲۰ برای خرید بود؛ که امروز اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد