خبرهای خوب رستم قاسمی مسکن مهر

کد خبر: 1128778

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰۰ هزار واحد در کل کشور از مسکن مهر باقی مانده که باید تمام شود و بنا داریم در پایان ۱۴۰۱ پرونده‌ای به نام مسکن مهر نداشته باشیم.

خبرهای خوب رستم قاسمی مسکن مهر

رستم قاسمی در حاشیه بازدید از آزادراه شیراز _ اصفهان گفت: بنا بر گزارشی که امروز دادند تا قطعه ششم که ورودی استان فارس است ۹۰ درصد پیشرفت دارد و بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

او گفت: پیش‌بینی این است که اواخر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد و در قطعه ۷ نیز براساس توافق با وزارت دفاع و مصوبه‌ای که در هیئت دولت هم برای قطعه ۷ و ۸ گرفته شد ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین منابع تا ۱۴۰۲ کامل می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما امیدواریم که همزمان قطعه ۸ که پایان آزادراه شیراز و شروع آزادراه بوشهر هست نیز در دستور کار قرار گیرد جزء اهداف پیش‌بینی شده است.

قاسمی درباره تکمیل رینگ کمربندی شیراز نیز گفت: توافقی قبلا بین شهرداری، راه و شهرسازی و بخش خصوصی صورت گرفته، اما مشکلاتی دارد که امشب بررسی می‌شود.

او درباره ترمینال فرودگاه شیراز نیز گفت: براساس توافق قبلی وزارت راه و شهرسازی سرمایه‌گذاری کرده و ۵۰ درصد پیشرفت دارد که مابقی با روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری تلاش می‌شود که تکمیل شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بناست که ۱۰ هزار واحد در شهر شیراز در قالب بازآفربنی کلنگ‌زنی شود که امروز بخشی از آن شروع می‌شود.

قاسمی گفت: ۲۰۰ هزار واحد در کل کشور از مسکن مهر باقی مانده که باید تمام شود و بنا داریم در پایان ۱۴۰۱ پرونده‌ای به نام مسکن مهر نداشته باشیم./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها