بهترین شرکت برای طراحی سایت کدام است

کد خبر: 1109549

از سال 1989 تا به امروز، وبسایت ها رشد تصاعدی زیادی را تجربه نموده اند و امروزه بستر وب دارای هزاران وبسایت فراموش شده و وبسایت های فعال است که همچنان تعداد آنها در حال افزایش است. البته این افزایش بی دلیل نیست و به این خاطر است که وبسایت ها میتوانند به طور چشمگیری فعالیت های روزانه ما نظیر اقدامات بانکی، خرید، ارسال پیام و ... را بهبود ببخشند. البته که امروزه هر کسب و کاری نیز برای خود یک وبسایت تاسیس میکند تا از گردش مالی بالایی که روزانه در سراسر دنیا در گردش است، جا نماند. همچنین این یک فروش 24 ساعته به شمار میرود و به واسطه سایت هیچگاه تعطیل نخواهید بود.

بهترین شرکت برای طراحی سایت کدام است

اما طراحی سایت یک اقدام تخصصی به شمار میرود و نمیتوان آن را به تنهایی انجام داد. چرا که یادگیری این فرآیند، یک پروسه زمانگیر است و با آزمون و خطای بسیاری برخوردار است. از این رو افراد زیادی به دنبال یک شرکت طراحی سایت مطمئن میگردند تا بتواند وبسایت دلخواه آنان را رقم بزند. در ادامه با معیار هایی آشنا خواهیم شد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یک شرکت طراحی وبسایت مناسب بیابید.

  • وبسایت شرکت طراحی سایت

شاید ابتدایی ترین گام بررسی وبسایت شرکت طراحی سایت میباشد. در واقع وبسایت یک شرکت طراحی وبسایت نمایانگر توانایی و قدرت شرکت در طراحی سایت خواهد بود. شرکت های طراحی وبسایت با پرداختن به وبسایت اختصاصی خود، خلاقیت و توانایی خود را در معرض دید مشتری قرار میدهند و همین سبب میشود تا بتوانید به کمک بررسی وبسایت شرکت طراحی وبسایت، تصمیم به بررسی بقیه موارد و یا حذف شرکت از لیست بنمایید.

  • نمونه کار

برای اینکه اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما وضعیت دلخواه را خواهد داشت، بهتر است نمونه کار های شرکت را به دقت بررسی کنید. وبسایت هایی که توسط شرکت طراحی شده اند را به دقت بررسی کنید و با وبسایتی که در ذهن دارید مقایسه کنید. نمونه کار ها را میتوانید از وبسایت شرکت طراح بیابید. در صورتی که وبسایتی فروشگاهی نیاز دارید بهتر است وبسایت های فروشگاهی طراحی شده را از نظر قالب، خلاقیت، سرعت بارگذاری صفحات و دیگر عوامل بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که وبسایت نمونه دلخواه شماست و یا دست کم شرکت میتواند نیاز های شما را در وبسایت اجرا نماید.

  • سازگار بودن با تلفن همراه

یکی از مهم ترین بخش ها، ریسپانسیو بودن و یا سازگار بودن وبسایت با تلفن همراه به شمار می آید. امروزه چیزی در حدود 70 درصد جستجو ها و بازدید ها به واسطه تلفن همراه از وبسایت شما انجام میشود و این خود نشانگر اهیمیت ریسپانسیو بودن وبسایت شماست. مشتریان و یا بازدید کنندگان وبسایت شما باید بتوانند با تلفن های همراه خود، وبسایت شما را بررسی کنند و یک رابط کاربری راحت در اختیار کاربر باشد. همچنین ریسپانسیو بودن وبسایت برای گوگل نیز بسیار مهم است. وبسایت هایی ریسپانسیو باشند توسط گوگل بهینه شناسایی شده و بالاتر از وبسایت هایی که ریسپانسیو نیستند قرار میگیرند

این رتبه بندی به خاطر وجود الگوریتم گوگل به نام MOBILE GEDDON است که در سال 2015 توسط گوگل معرفی شد چرا که در آن زمان حدود 50 درصد جستجو ها به واسطه تلفن همراه صورت میپذیرفت. شرکت طراحی وبسایت باید بتواند وبسایت شما را سازگار با تلفن همراه طراحی کند.

  • طراحی با هزینه متعارف

هزینه های طراحی وبسایت وابسته به عوامل مختلفی میباشد. از جمله این عوامل میتوان به نوع طراحی سایت اشاره نمود چرا که امروزه بیشتر وبسایت های موجود بر بستر وب به واسطه ورد پرس طراحی و راه اندازی میشوند چرا که این CMS  قدرتمند میتواند نیاز شما از یک وبسایت را بدون زحمت زیاد و احتیاج به فرا گیری زبان های برنامه نویسی، برطرف سازد. البته که هنوز هم طراحی اختصاصی اجرا میشود و به واسطه کد های برنامه نویسی نظیر PHP، یک وبسایت توسط توسعه دهندگان از صفر تا صد نوشته میشود که به طبع باید از هزینه بیشتری برخوردار باشد.

البته که قیمت گذاری تنها به CMS وابسته نیست و هاست مصرفی، دامنه وبسایت، قالب های مورد استفاده، نوع وبسایت و حتی خود شرکت طراح نیز نفش تعیین کننده ای در تعیین قیمت طراحی سایت دارد.

112

  • پشتیبانی وب سایت

پس از طراحی وبسایت ممکن است وبسایت دچار برخی مشکلات شود و یا نیاز به تغییر داشته باشد. شرکت های ارائه دهنده خدمات وبسایت زمانی را نیز برای پشتیانی به مشتری اعلام میکنند که در این مدت مشکلات ایجاد شده را به صورت رایگان رفع مینمایند. پس وجود پشتیبانی برای وبسایت یک امتیاز نیست و بلکه بسیار مهم و ضروریست. مشکلات ایجاد شده ممکن است به خاطر خطا های برنامه نویسی، هاست استفاده شده و دیگر عوامل باشند پس حتما داشتن پشتیبانی برای چند ماه را در نظر داشته باشید.

  • خدمات سئو

حال که طراحی وبسایت به پایان رسید و وبسایت خود را تحویل گرفته اید، کار شما تازه آغاز شده است. چرا که باید اطلاعات، محصولات و خدمات خود را بر روی وبسایت قرار دهید و آن را همواره به روز نگاه دارید. وبسایتی که به تازگی راه اندازی میشود در سند باکس گوگل قرار میگیرد. این بدین معناست که تقریبا تا 2 ماه در نتایج گوگل ظاهر نخواهد شد و پس از آن بر اساس ویژگی های وبسایت رتبه بندی میشود. وبسایت هایی دیده میشوند که در صفحه ابتدایی و بین 5 نتیجه اول قرار بگیرند.

این عمل نیازمند سئو بودن و بهینه بودن وبسایت شماست. شرکت ارائه دهنده وبسایت باید بتواند در صورت درخواست، وبسایت شما را در کمترین زمان ممکن سئو کند و به صدر گوگل برساند. بودن یک مجموعه توانمند سئو در شرکت میتواند شما را از اعتماد به هر شرکت دیگری بی نیاز کند.

سخن پایانی

حال زمان آن رسیده تا بر اساس عوامل موثر در تصمیم گیری، اقدام به انتخاب یک شرکت کنید. پیشنهاد من به شما شرکت تارینوتک است که وقت شناسی را شعار خود قرار داده است. نمونه کار های قدرتمند و خلاقانه این شرکت که تماما با تلفن های همراه نیز سازگار اند در وبسایت قابل مشاهده است. هزینه طراحی وبسایت متعارف و مناسب بوده و پشتیبانی 1 ساله ارائه میکنند. همچنین در صورت تمایل گروه طراحی سایت تارینوتک که توانایی آنها اثبات شده است، میتوانند صدر گوگل را از آن شما کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد