9+1 موزیک خفن روزانه

کد خبر: 1090180

موسیقی بر ابعاد مختلف زندگی تاثیر می‌گذارد. زمانی که مشغول به کار هستید با گوش دادن به موسیقی کمتر احساس خستگی خواهید کرد و صبر و تحملتان افزایش پیدا می‌کند. بر اساس مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته موسیقی می‌تواند باعث رشد و ترقی افراد شود. موسیقی برای اولین بار با صدای طبل‌ها آغاز گردید و بعد از گذشت زمان دچار تغییر و تحولات فراوانی شد. ما با سبک‌های مختلفی از موسیقی رو به رو هستیم که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات خودشان می‌باشد. از سبک‌های موسیقی می‌توان به: کلاسیک، مینیمال، سنتی ایرانی، الکترونیک، هیپ هاپ، جاز، بلوز، اپرا، کانتری، متالف باروک و مینیمال اشاره کرد. سلیقه موسیقی افراد با یکدیگر متفاوت است؛ شما می‌توانید آهنگ‌های خوانندگان معروف سبک‌های مختلف را پیدا کرده و با گوش دادن به قطعات آن‌ها در نهایت علاقه خودتان را پیدا کنید. حمید هیراد، یکی از خوانندگان سنتی و پاپ ایرانی است.

موسیقی تنها بر روی انسان‌ها تاثیرگذار نیست، بلکه آزمایش‌ها  و تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که موسیقی می‌تواند بر روی رشد گیاهان و شکل و ظاهر مولکول‌های آب نیز تاثیر بگذارد. امروزه افراد زیادی به خاطر دغدغه‌های زندگی دچار استرس می‌شوند، استرس به مرور زمان می‌تواند تمام بعدهای زندگی شما را در برگیرد و باعث افسردگی شود. یک راه حل بسیار ساده، گوش دادن به موسیقی است.

امروزه برای کنترل درد، دور شدن از استرس، افزایش صبر، شاد سازی روحیه فردی و جمعی از موسیقی استفاده می‌شود. شما می‌توانید در نایس موزیک به راحتی موزیک‌های مورد نظر خود را دانلود کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به قسمت دانلود آهنگ‌های حمید هیراد بیندازید. حمید هیراد با نام اصلی، حمید حسین زاده از شش سالگی نسبت به موسیقی علاقه داشت. این خواننده دهه 70، علاقه زیادی به خدا دارد به همین خاطر ترانه‌هایی که می خواند از سعدی، مولانا و حافظ است.

از آهنگ‌های او می‌توان به: عشق، بی تاب، خدا، شوخیه مگه، دلارام، معشوقه، مستم کن، فراموش کن، رسوایی و شب که شد اشاره کرد برای گوش دادن هر کدام از این موزیک‌ها، در دانلود اهنگ‌های حمید هیراد همراه ما باشید.

در شهرهای بزرگ در ساعات اولیه صبح و غروب شاهد ترافیک‌های سنگین در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها هستیم. افراد زیادی در این ساعت در مسیر رفت وآمد به سرکار هستند. برای خستگی کمتر و از بین رفتن خواب آلودگی می‌توان در طول مسیر به رادیو، پادکست و موسیقی گوش داد. شخصی سازی باعث بالا رفتن مطلوبیت افراد خواهد شد. موزیک‌های شاد همیشه توانسته شما را از کسلی و خستگی روزانه دور کند. به شما پشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر بر روی، دانلود بهترین آهنگ‌های بیس دار ماشین کلیک کرده و مجموعه‌ای از آهنگ‌های با کیفیت را در ماشین خود پخش کنید. در جاده‌ها به دلیل نبودن آنتن در برخی از نواحی ، داشتن یک مجموعه آهنگ تاثیر بسزایی در روحیه شما خواهد داشت.

تاثیر موسیقی بر سیستم ایمنی و کوتیزول

برخی از موسیقی‌ها توانسته باعث افزایش ترشح هورمون‌ها و مواد شیمیایی داخل بدن گردد که در مجموع منجبر به تقویت سیستم ایمنی شده است. موسیقی باعث کاهش هورمون استرسی به کورتیزول شده و احساس آرامش را در شما ایجاد خواهد کرد. اگر میزان هورمون کورتیزول در بدن بالا رود، ضعیف شدن سیستم ایمنی را در بر خواهد داشت.  پس به طور کلی موسیقی از مبتلا شدن به بیماری عصبی جلوگیری خواهد کرد.

اگر در زمان ورزش به موسیقی‌های تند گوش می‌دهید این امر سبب افزایش هورمون کورتیزول شود و بالعکس با گوش دادن به موسیقی‌های آرام در کاهش این هورمون نقش خواهید داشت. البته در مسابقات جهانی،  قرارگیری ورزشکاران در برابر موسیقی‌های تند مفید واقع خواهد شد؛  اما باید در نظر گرفت اگر این فرآیند به طور دائم اجرا گردد می‌تواند سبب اعتیاد افراد شود.

به طور کلی ما برای شما اثرات گوش دادن به موسیقی آرام و کلاسیک را جمع آوری کردیم، اگر تا به امروز بدون داشتن اطلاعات موزیک گوش می‌دادید از امروز می‌توانید با دید وسیع‌تری آهنگ‌های خود را انتخاب کنید. درمان بی خوابی، رفع افسردگی و کمبود انرژی، مقابله با خستگی، درمان سردرد و میگرن، کاهش دردهای بعد از زایمان و مبارزه با افسردگی ناشی از آن، کمک به بهبود آلزایمر، افزایش تمرکز، تقویت هوش و یادگیری به خصوص در کودکان از اصلی‌ترین تاثیرات موسیقی است.

فراموش نکنید که امروزه بیشتر به موسیقی از دید سرگرمی نگاه می‌شود در حالی که در گذشته یک منبع قدرت بوده است. در چین، هند، یونان و رم از موسیقی به عنوان منبع قدرت استفاده می‌کردند اما در گروه مخالف با موسیقی شاهد نظرات افرادی همچون افلاظون و سنکای بودیم. در این طیف گسترده افرادی مثل ارسطو، فیثاغورس، جالینوس و دموکریت معتقد بودند که موسیقی تاثیرات مثبت و منفی بر زندگی دارد. البته پزشکان هندی و چینی بیان داشتند که اثرات موسیقی بر افراد مختلف متفاوت است.

موسیقی تمامی قسمت‌های مختلف مغز را درگیر خواهد کرد که باعث تمرکز، بهبود و تقویت حافظه، رشد ذهنی و.... می‌شود، نایس موزیک تمام تلاش خودش را می‌کند که لحظات شادی را برای شما به ارمغان آورد. با گوش دادن به موزیک‌های روز روحیه خودتان را تقویت کنید، هیچ موردی مهم‌تر از سلامتی روحی و جسمی شما عزیزان نخواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد