وعده رستم قاسمی برای ساخت مسکن

کد خبر: 1087539

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از قول وزیر پیشنهادی راه برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن خبر داد.

وعده رستم قاسمی برای ساخت مسکن

حسن نوروزی  نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تشریح نشست امروز ( یکشنبه، 24 مرداد) این کمیسیون با رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گفت: قاسمی در این نشست برنامه های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم مطالبات و دغدغه های ملی و منطقه ای خود در حوزه راه و شهرسازی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون بر ضرورت توجه وزیر راه آینده به تقویت و توسعه شبکه‌های راه‌های شهری و روستایی، حمل و نقل ریلی داخلی و خارجی از جمله اتصال ریلی ایران به چین از مسیر افغانستان، اینچه برون به ترکمنستان و چین و همچنین حمل و نقل هوایی تاکید کردند.

نماینده بهارستان و رباط کریم در مجلس یازدهم یادآور شد: تقویت فرودگاه امام خمینی ( ره ) و همچنین منطقه آزاد فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی ( ره )، توجه ویژه به مسکن‌های اجتماعی و اتمام نهایی مساکن مهر و تسریع در بافت های فرسوده از جمله مباحثی بود که مورد تاکید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

نوروزی ساخت سالانه یک میلیون مسکن،  تقویت بزرگراه‌ها و آزاد‌راه‌ها، تسریع در جاده ترانزیت شمال به جنوب، تکمیل راه‌آهن ایران به چنین از مسیر افغانستان، توجه جدی به مسکن اجتماعی،  تکمیل و اتمام مسکن‌ مهر و ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری را از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دانست./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها