انواع درب ضد آب ABS|درب سرویس|لیست قیمت در ضد اب ارزان

کد خبر: 1063383

در مکان‌هایی مثل سرویس بهداشتی و حمام به علت وجود رطوبتی که در اثر استفاده مداوم از آب وجود دارد لازم است تمهیداتی در کاهش آسیب‌‌های احتمالی به لوازم ساختاری به کاربرده شده در آن مکان جهت به وجود آوردن ساختار کلی، اندیشیده شود. نصب درب ضد آب دستشویی و حمام یکی از این روش‌ها می‌‌باشد. اما درب ضد آب چیست و چه تفاوتی با درب‌های معمولی یا سنتی دارد؟

bUmQGeyudJUS

برای خرید درب ضد آب سرویس بهداشتی قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شود. از این رو این درب‌ها در جنس‌ها و مدل‌های مختلفی ارائه می‌شوند. با خرید در ضدآب، به علت خاصیت‌ نفوذ ناپذیری که با توجه به ساختار و روش‌های ساخت این درب‌ها به دست می‌آید، علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب و در نتیجه پوسیدگی، از نفوذ و تخم‌گذاری حشراتی مثل موریانه نیز جلوگیری می‌شود.

درب‌ ضد آب با جنس ABS

خاصیت نفوذ ناپذیری درب‌های ضد آب ABS، به علت استفاده از مواد اولیه سازنده آن که نوعی پلیمر است، استفاده از بهترین نوع چوب به عنوان ساختار کلی درب و در آخر وکیوم یا بسته بندی شدن آن با مواد ABS که این درب‌ها با استفاده از نام  آن نامیده نیز می‌شوند، می‌باشد.

مواد لازمی که برای ساخت درب ضد آب دستشویی و سایر مکان‌های نیازمند به کارگذاری این سیستم با جنس ABS لازم‌ است عبارتند از:

  • چهار چوب با جنس چوب
  • روکش با جنس ABS با ضخامت ۱ یا ۲ میلی‌متر
  • فیبر فشرده جهت جاگذاری در مابین درب
  • دو لایه ام دی اف یا نئوپان با ضخامت ۳ تا ۵ میلی‌متر

رزین

شاید بتوان گفت، درب‌های ضد آب با جنس ای بی اس، از پرفروش‌ترین‌های این حوزه به شمار می‌آیند. علت این محبوبیت را می‌توان در نحوه تولید و ساخت این درب‌ها جستجو نمود. در آغاز فرایند ساخت این درب‌ها، چهارچوب درب با جنس مدنظر یعنی جنس نراد که جنسی سبک و کم دوام است، ساخته می‌شود. سپس فیبرخام موجود جهت پر کردن چهار چوب در مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از دو مرحله قبلی، دو طرف درب با ام دی اف یا نئوپان پوشانده شده و سپس کل ساختار درب به رزین آغشته می‌شود. پس از آغشته شدن درب به رزین، ورقه‌های ABS روی آن کار گذاشته می‌شوند و پس از گذشت مدت زمان لازمه، درب قابل برش و بهره برداری است. این ساخت تخصصی برای آماده شدن درب جهت جلوگیری از نفوذ آب، نشان از کارکرد خوب و قابل توجه این دست درب‌های ضد آب دارد.

یکی دیگر از مواردی که در مورد درب‌های ضد آب می‌بایست علاوه بر عدم امکان وجود راهی برای رطوبت مورد بررسی قرار گیرد، این است که در صورت نفوذ رطوبت و خرابی، امکان تعمیر وجود داشته باشد. جنس ABS این امکان را نیز برای  کاربران به ارمغان می‌آورد. درب‌های ای بی اس در مکان‌هایی چون سرویس بهداشتی، حمام، استخرها و به طور کلی درب‌های داخلی در معرض رطوبت، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

B1bsmyYQv13E

ترکیب جنس ABS با PVC

اگرچه گاهی درب‌های با جنس پی وی سی با عنوان درب ضد آب دستشویی و حمام و از این دست مکان‌ها، به فروش می‌رسند. به دلیل وجود شیارهایی در خود، موجب نفوذ آب و پوسیدگی درب می‌شود، در نتیجه ضد آب نامیدن جنس PVC به تنهایی، عملکردی نادرست است. البته این جنس به طور کلی مقاومت نسبتا خوبی در برابر رطوبت دارد و در ساختار کابینت و کمد مکان‌های مرطوبی مثل آشپزخانه استفاده می‌شود. اگر پایین بودن قیمت درب ضد آب سرویس، بیش از با کیفیت بودن آن برایتان مهم است، درب‌هایی با جنس فوق می‌توانند انتخاب شما باشند. نکته‌ای که در خرید درب ضد آب دستشویی و حمام با جنس فوق می‌بایست بیان شود، امکان ترکیب جنس ABC با PVC جهت افزایش مقاومت در برابر رطوبت است. علاوه بر جنس فوق، برای ساخت درب ضد آب از جنس استیل نیز بهره برده می‌شود.

جنس استیل

درب‌های ساخته شده از جنس استیل علاوه بر نفوذ ناپذیری بالایی که در برابر آب و رطوبت ،از استحکام بالایی نیز برخوردارند. جنس مواد اولیه سازنده در این درب‌ها از گروه فولاد‌های ۳۰۰ می‌باشد. در اغلب سفارش‌های ساخت و تولید درب‌های ضد آب از فولاد ۳۰۴ استفاده می‌شود، اگرچه در حالت‌های خاص و ضروری یا هنگامی که مشتری مستقیماً درخواست کند، از فولاد ضد زنگ با شماره ۳۱۶ استفاده می‌شود. دلیل استفاده‌ی بیشتر فولاد ضد زنگ ۳۰۴، شکل پذیری بالای این فلز است. فولاد ۳۰۴ علاوه بر ساختار درب ضد آب دستشویی و از این دست مکان‌ها، در ساختن مواردی چون شیر و یراق آلات، ابزار و لوازم آشپزخانه، پنجره‌هایی با جنس استیل، لوازم تزئینی، وسایل لازم جهت دکوراسیون و .... نیز کاربرد دارد.تفاوت قیمت درب حمام، دستشویی، استخر و ..... علاوه بر ضد آب بودن در گرو موارد دیگری نیز می‌باشد. پیش از هرچیز خرید از فروشگاه‌های معتبر تاثیر به سزایی بر قیمت درب‌ ضد آب دستشویی و .... دارد. پس از آن مواردی چون کاربرد درب، میزان ابعاد، مدل درخواستی، جنس مواد اولیه سازنده درب ضد آب و.... بر قیمت این درب‌ها اثر گذارند.

اگر به دنبال خرید درب ضد آب دستشویی یا سایر مکان‌های نیازمند درب‌های مقاوم‌ در رطوبت، لیست قیمت درب‌های ضد آب، شرایط لازم جهت خرید در ضدآب، دریافت مشاوره در جهت تهیه بهترین نوع موجود و .....را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه "در چوبی" است.

fuQYAagEf4S3

فروشگاه در چوبی با بیش از نیم قرن تجربه روشن در زمینه ارائه انواع درب‌ها آماده خدمت رسانی به مشتریان است. این فروشگاه تولیدکننده انواع در ضد سرقت، ام دی اف، اچ دی اف و .... بوده و با ارائه خدماتی چون پشتیبانی ۲۴ ساعت توسط تیم مشاوره حرفه‌ای، ارسال به سراسر کشور، دریافت هزینه درب منزل، تضمین کیفیت قیمت و کیفیت کالا، ارسال سریع و .... همواره بر هدف خدمت‌رسانی باکیفت به مشتریان خود استوار است. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد