افزایش فروش با طراحی سایت در ارومیه

کد خبر: 1052530

در دنیای امروز رشد روز افزون فضای اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی موجب شده است اکثر کسب و کارها در این حوزه حضور بسیار گسترده‌تری نسبت به قبل داشته باشند. زیرا برخلاف تصور و ذهنیت برخی افراد، کسب درآمد بیشتر، افزایش فروش و توسعه فعالیت و حرفه خود در بستر اینترنت به خوبی امکان‌پذیر بوده و اینکار به راحتی هرچه تمام‌تر انجام می‌گیرد. لازمه اینکار نیز درک درست اهمیت اینترنت و شبکه‌های مجازی در زندگی روزمره و تصمیم مصصم برای گسترش فعالیت اقتصادی در آن حوزه می‌باشد.

 

طراحی وبسایت در ارومیه و تاثیر آن بر افزایش درآمد و رشد کسب‌وکار

همانند دنیای واقعی حوزه اینترنت نیز پیچ‌و‌خم خاص خود را به همراه دارد اما هرچه که باشد بهتر، راحت‌تر و پتانسیل پیشرفت بسیار زیادی به همراه دارد. نتایج این موضوع نیز به خوبی در زمینه‌های مختلف تجارت و کسب‌وکار با دیدن وبسایت‌های بسیار موفق در سطح شهرها و کشور مشاهده می‌شود. در شهر ارومیه نیز با نفوذ جمعیت بالای یک میلیون که کلان‌شهر محسوب می‌شود، پتانسیل بالایی وجود داشته و در سال‌های اخیر هم رویکرد بسیار خوبی به فضای کسب‌وکار دیجیتال شده است.

لذا به آسانی هرچه‌ بیشتر با داشتن یک وبسایت اینترنتی در حوزه کسب‌وکار خود فارغ از نوع فعالیت آن امکان گسترش کسب‌وکار و افزایش فروش در ارومیه فراهم خواهد شد. برای راه‌اندازی و طراحی سایت در ارومیه و کسب بیشترین بازدهی از پتانسیل این شهر، در نظر گرفتن نکاتی همچون طراحی وبسایت حرفه‌ای، جذاب و کاربرپسند، آنالیز حرفه‌ای و ارزیابی دقیق رقبای‌ آن فعالیت در اینترنت، راهکار و استراتژی افزایش فروش، تجربه و آشنایی کافی با شهر وغیره اهمیت زیادی پیدا می کنند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه

اگر شما نیز صاحب فروشگاهی مناسب در سطح شهر هستید به راحتی می‌توانید از مزایای داشتن وبسایت برای عرضه کالاهای خود در اینترنت بهره‌مند شوید و پتانسیل درآمد و فروش خود را به خوبی و راحتی افزایش دهید. زیرا فروش اینترنتی کالا با سرعت هرچه تمام‌تر در حال رشد می‌باشد و حتی نبودن در این بازار امکان وجود تهدید برای کسب‌وکارهای سنتی در آینده‌ای نزدیک به حساب می‌آید. شرکت ریکان تک با اتکا به کادری مجرب و داشتن تجربه‌ای عالی در زمینه طراحی سایت در ارومیه و راه‌اندازی انواع وبسایت‌های فروشگاهی در سطح شهر گزینه‌ای بسیار مناسب برای آغاز حرفه‌ای فروش اینترنتی و تسهیل و توسعه کسب و کار شما می‌باشد.

نحوه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، داشتن بهترین وبسایت در این زمینه، نحوه‌ی شناساندن کسب‌وکار خود به دیگران، راه‌های افزایش درآمد و فروش و کاهش هزینه‌های فروش همگی سؤالات و ملاک‌های ارزشمندی برای داشتن انگیزه، ورود به این بستر و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌باشد. برای رسیدن به درک درست‌تر و کسب اطلاعات کافی برای راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی در ارومیه، شرکت ریکان تک با ارائه مشاوره کافی و لازم و انتقال تجربه‌های خود به شما ورود و فعالیت شما در این بستر را تسهیل می‌کند.

از جمله ویژگی‌های یک وبسایت فروشگاهی خوب و حرفه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت بالا

داشتن ظاهری زیبا و کاربرپسند

مدیریت حرفه‌ای کالاها، سفارشات و مشتریان

وبسایت بهینه شده برای موتور‌های جست‌وجو

سازگاری با همه مرورگرها

سازگاری با موبایل و تبلت

 

طراحی سایت وردپرسی در ارومیه

وردپرس که یکی از سیستم‌های مدیریت محتوای بسیار معروف و جهانی می‌باشد با تمامی امکانات و مزیت‌های واقعا بی‌نظیر خود کار طراحی سایت را از یک کار بسیار پیچیده و زمانبر به یک فعالیت روتین و مشخص تبدیل کرده است. وردپرس امکان طراحی وبسایت‌های مختلف با بیشترین امکانات را به کاربر می‌دهد و به همین دلیل نیز بیشتر از ۵۰ درصد وبسایت‌های کل دنیا با CMS وردپرس طراحی و راه‌اندازی شده‌اند و به دلیل کارایی فوق‌العاده بالا و بروزرسانی دائمی آن روزبه‌روز در حال گسترش بوده و به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

از ویژگی‌های مهم این سیستم مدیریت محتوا داشتن پلاگین‌های زیاد برای انجام اکثر کارهای حرفه‌ای مورد نظر، بروزرسانی‌های دائمی و سریع، داشتن محیطی کاربرپسند، ساده و در عین حال حرفه ای می‌باشد که آنرا از دیگر سی‌ام‌اس‌ ها نظیر دروپال، جولا، اوپن کارت وغیره متمایز می‌کند. شرکت ریکان تک ارومیه با شناخت عالی و عمیق از زیر ساخت‌ها، پلاگین‌ها و عملکرد وردپرس و همچنین تجربه طولانی کار و طراحی متنوع وبسایت با آن آماده ارائه بهترین خدمات به کاربران در زمینه های گوناگون شغلی و تخصصی برای طراحی و پیاده سازی انواع مختلف وبسایت وردپرسی می‌باشد.

 

سئو در ارومیه و پشتیبانی وبسایت طراحی شده

بعد از طراحی سایت مهمترین بخش پروسه طراحی و راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی، امور مربوط به سئو (‌SEO) وبسایت می‌باشد. سئو که در دو بخش کلی سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تعریف می‌شود شامل تمامی فعالیت‌هایی است که در داخل و خارج سایت به منظور افزایش بازدید و کارایی سایت برای موتور‌های جست‌وجو نظیر گوگل و در نهایت جذب مخاطب و فروش بیشتر می‌باشد. با در نظر گرفتن گسترش روزافزون دیجیتال مارکتینگ و رقابت تنگاتنگ صنف‌های مختلف در بستر اینترنت، حوزه سئو نیز به حیطه‌ای کاملا تخصصی تبدیل شده است و نیازمند شناخت بسیار دقیق ابزارها و استراتژی خاص هر زمینه می‌باشد.

شرکت توسعه دیجیتال ریکان تک ارومیه با بهره‌مندی از کادری مجرب و متخصص در این زمینه و سابقه طولانی در انجام پروژه‌های مختلف سئو در ارومیه برای محدوده بزرگی از وبسایت‌ها و کسب‌وکارها مانند فروشگاه‌های اینترنتی، شرکت‌های خدماتی و تجاری مفتخر به ارائه بهترین خدمات سئو به مشتریان و صاحبان کسب‌وکار در سطح شهر ارومیه و کشور می‌باشد.

فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام می‌گیرد، نتایج ارزشند زیر را برای یک وبسایت به همراه خواهد داشت:

جذب بازدیدکنندگان بیشتر برای سایت

افزایش ترافیک سایت

افزایش فروش

ایجاد لینک‌های بیشتر به سایت

کاهش هزینه تبلیغات​

تبدیل شدن به برند در زمینه کسب‌وکار خود

و غیره

 

خدمات شرکت ریکان تک ارومیه

شرکت توسعه دیجیتال ریکان تک با بکارگیری دانش بروز انواع سایت‌های سازمانی، شرکتی و وب سایت‌های شخصی و غیره را با امکانات سفارشی سازی به همراه یک سال خدمات پشتیبانی شامل به روزرسانی، بهینه‌سازی و یکپارچه‌سازی با شبکه‌های اجتماعی را برای مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. کسب‌و‌کار و درآمد شما در بستر اینترنت به خوبی قابل رشد و پیشرفت می‌باشد، فقط کافی است که در مسیری درست و استاندارد قدم بگذارید و از خدمات حرفه‌ای و تجربه عالی شرکت ریکان تک در این زمینه بهره‌مند شوید.

خدمات ریکان تک شامل مشاوره دیجیتال مارکتینگ، طراحی انواع وبسایت حرفه‌ای،‌ سئو (SEO)، پشتیبانی و بهینه‌سازی سایت‌ها می‌باشد. برای ارتباط با ریکان تک با شماره‌های ۰۴۴۳۳۶۵۲۴۸۰  - ۰۹۱۲۸۳۰۹۹۸۰  تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی www.rikantech.com مراحعه نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد