تبلیغات گروهی واتساپ

کد خبر: 1041675

درحال حاضر واتس اپ هنوز فضای اختصاصی برای تبلیغات ندارد و فقط نرم افزاری جهت ارتباط بصورت پیام متنی ، تماس صوتی و تصویری میباشد ، اگر خودتان بخواهید از طریق ارسال پیام انبوه به افراد مختلف، به انتشار تبلیغات بپردازید محدودیت هایی در پیش دارید که در ادامه بیان خواهیم کرد

تبلیغات گروهی واتساپ

درحال حاضر شاید WhatsApp محبوب ترین اپلیکشن پیام رسان در ایران به علت فیلتر شبکه اجتماعی تلگرام باشد درحال حاضر شبکه اجتماعی واتس اپ ماهانه 1.5 میلیارد کاربر فعال دارد و مطالعات نشان میدهند که 98 درصد پیام ها باز و خوانده میشود و 90 درصد آنها تنها در سه ثانیه اول پس از دریافت باز میشوند. همچنین 84 درصد اشتراک گذاری های انلاین اکنون از طریق کانال های خصوصی در پیام رسان ها انجام میشود. اما تبلیغات در واتساپ چگونه است؟ و آیا اصلا امکانپذیر است؟

درحال حاضر واتس اپ هنوز فضای اختصاصی برای تبلیغات ندارد و فقط نرم افزاری جهت ارتباط بصورت پیام متنی ، تماس صوتی و تصویری میباشد ، اگر خودتان بخواهید از طریق ارسال پیام انبوه به افراد مختلف، به انتشار تبلیغات بپردازید محدودیت هایی در پیش دارید که در ادامه بیان خواهیم کرد...

1

اگر بخواهید به افراد آشنا (منظور افرادی هستند که شماره شما را سیو دارند یا قبلا پیامی برای شما ارسال کرده اند) پیام ارسال کنید، هیچ محدودیتی شامل حال تان نخواهد شد. و هر تعداد که بخواهید میتوانید پیام ارسال کنید.

اما برای افراد غریبه (منظور افرادی هستند که شماره شما را سیو نـدارند و تا کنون هیچ چتی با شما نـداشته اند) واتساپ اجازه نمی دهد، با هر خط در هر روز به بیشتر از 100 نفر، پیام خصوصی ارسال کنید.

بدیهی است که رقم مذکور، رقم بسیار پایینی برای تبلیغات مؤثر میباشد، ، لذا نیاز به منابعی برای تهیه خطوط مجازی ارزان قیمت، خواهید داشت (تا بتوانید با افزایش دادن تعداد خط تعداد ارسال پیام های روزانه را نیز افزایش دهید) و پیرو آن، باید چگونگی نگهداری و استفاده از خطوط متعدد برای ارسال گروهی پیام را نیز بیاموزید تا بدین ترتیب خطوط شما بی جهت، محدود یا مسدود نشوند و در نهایت بتوانید با هزینه ای اندک تعداد ارسال های روزانه خود را افزایش دهید که خود بهترین نوع تبلیغات در واتساپ محسوب میشود زیرا شما پیام را به تعداد انبوه ولی به صورت خصوصی به سمع و نظر هر شخص میرسانید که بیشترین کنجکاوی را بر میانگیزد و صد در صد توسط گیرنده رویت خواهد شد.

قطعا ارسال پیام بصورت انبوه در پیام رسان واتساپ میتوانید برای تبلیغات بسیار مناسب باشد اما باید ابزار و ترفندهای مناسب این کار را نیز در اختیار داشته باشید.

بخشی از مطالب این مقاله از سایت کاربر مجازی اقتباس شده است که ارائه دهنده ربات های نرم افزاری و ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ میباشد.

اگر نیاز دارید کار ارسال پیام گروهی در واتساپ را بطور جدی در پیش بگیرید قطعاً توصیه میکنیم که به ربات های این شرکت مراجعه کنید علاوه بر ترفندهای ساده، مثل افزایش خط (که به آن اشاره کردیم)، ترفندهای حرفه ای تر، نظیر نصب چندین واتساپ بر روی یک گوشی (یا بر روی شبیه ساز اندروید) و دیگر موارد مشابه را، در پکیج کامل ارائه شده توسط سایت کاربر مجازی خواهید یافت.

ضمن اینکه نرم افزار اصلی این شرکت کار خودکار سازی فرایند ارسال انبوه در واتساپ را نیز برایتان فراهم کرده است که شما را در همه زمینه ها بی نیاز کند.

لینک صفحه مرتبط با پکیج کامل ارسال پیام گروهی واتساپ، در سایت کاربر مجازی:

Https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-ارسال-پیام-انبوه-در-واتس-اپ

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد