تست کرونا در منزل رودهن

کد خبر: 1039221
تست کرونا در منزل رودهن

همان گونه که می دانیم، در یک سال گذشته، تمام سازمان های معتبر جهانی تحقیقات دارویی، سعی در ساخت یک واکسن مناسب برای ویروسی به نام کرونا داشته اند. ویروسی که تا کنون میلیون ها فرد را در دنیا درگیر خود نموده است و به سبب نداشتن درمان مشخص، بسیاری از افراد را به کام مرگ کشانده است.

علائم اصلی این بیماری را می توان سر درد، سرفه خشک و تب بالا دانست. این علائم حتمی نمی باشند. یعنی علاوه بر اینکه بسیاری از افراد که بر اساس تحقیقات 70 تا 80 درصد افراد مبتلا به کرونا را تشکیل می دهد، علائمی را تجربه نمی کنند، سایر افراد نیز علائم دیگری را تجربه خواهند کرد. لذا تنها راه و مسیر اطلاع از سلامتی، انجام آزمایش کرونا می باشد.

شاید در نگاه اول آزمایش کرونا تنها در آزمایشگاه ها میسر باشد. اما بدون تردید انجام تست کرونا در آزمایشگاه در شرایط کنونی، با توجه به رفت و آمد بالا در این مراکز بسیار خطرناک است. با توجه به تحقیقات انجام شده اخیر، یکی از دلایل انتقال ویروس در افراد، حضور در مراکز پر رفت و آمد است.

تست کرونا در منزل رودهن

تست کرونا در منزل رودهن یکی از خدماتی است که از سوی مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا و به دلیل جلوگیری از حضور افراد نیازمند به آزمایش کرونا از حضور در مراکز آزمایشگاهی پر رفت و آمد ارائه می دهد. مراجعه افراد به آزمایشگاه ها تنها به معنای حضور در آزمایشگاه نیست. بلکه متقاضیان آزمایش برای رسیدن به آزمایشگاه باید از منزل خارج شوند و ممکن است در راه رسیدن به آزمایشگاه بارها در معرض و خطر انتقال ویروس کرونا قرار گیرند. همان گونه که تا به امروز مشخص شده است، انتقال ویروس بسیار ساده است. شاید بسیاری از افراد حتی بیمار شدن خود را نیز متوجه نشوند، اما در مقابل درصدی از افراد که جامعه آماری کمی نیز نیستند، در صورت ابتلا به بیماری کرونا، شرایط بسیار سختی را تجربه خواهند کرد و ممکن است در نهایت جان خود را از دست دهند. پس تست کرونا در منزل به مراتب ایمن تر از حضور در آزمایشگاه خواهد بود.

مجموعه هوم کا، به کمک و یاری پرستاران متخصص خود که از فیلتر مصاحبه های تخصصی گذشته اند، خدمات تست کرونا در منزل رودهن را با دقت بسیار بالا و کیفیت تضمینی به متقاضیان گرامی ارائه خواهد کرد.

تست کرونا در منزل رودهن

مزایای انجام تست کرونا در منزل رودهن

بدون شک در نگاهی کوچک به خطرات و ریسک بالای حضور در آزمایشگاه های تشخیصی، می توان درک کرد که تست کرونا در منزل رودهن برای تمام افراد متقاضی انجام تست مناسب خواهد بود. همین موضوع می تواند یکی از مهمترین مزایای انجام تست کرونا در منزل رودهن تلقی شود. علاوه بر این، بدون تردید استفاده از این خدمات می تواند سبب صرفه جویی در زمان و هزینه برای افراد متقاضی شود. فردی برای انجام آزمایش کرونا به آزمایشگاه مراجعه می کند، مسیر رسیدن به آزمایشگاه را با اتومبیل خود و یا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی طی خواهد کرد. در صورت پیمودن مسیر با ماشین شخصی خود، به احتمال زیاد می بایست ترافیک زیادی را پشت سر گذارد. این موضوع سبب می شود تا فرد متقاضی، زمان زیادی را در راه باشد. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن وقت کافی، از حضور در ترافیک گریزان می باشند. لذا انجام تست کرونا در منزل رودهن سبب صرفه جویی در وقت برای این افراد خواهد شد.

از سوی دیگر، افراد اگر وسایل حمل و نقل عمومی را برای رسیدن به آزمایشگاه با هدف انجام آزمایش کرونا طی کنند، علاوه بر هزینه ای که پرداخت خواهند کرد، به دلیل تعداد بالای افراد که با تراکم بالا از این وسایل استفاده می کنند، ممکن است در خطر انتقال ویروس قرار گیرند. بر اساس تحقیقات انجام شده، دز صورت مواجهه نزدیک با افراد دارای ویروس، انتقال آن حتمی است.

صرفه جویی در زمان و هزینه اگر در کنار ایمن تر بودن خدمات تست کرونا در منزل تهران قرار گیرد، نتیجه این می شود که استفاده از این خدمات، به مراتب درست تر و مطمئن تر از حضور در آزمایشگاه می باشد.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا به منظور جلوگیری از حضور افراد در محیط های غیر ایمن، اقدام به ارائه خدمات تست کرونا در منزل نموده است تا به نوبه خود، در امر تحقق شعار در خانه بمانیم و رسیدن به هدف جلوگیری از خروج غیر ضروری از منزل، موثر واقع شود. شاید از خود بپرسید که آیا تست کرونا برای اطمینان از سلامتی امر غیر ضروری می باشد؟ در پاسخ باید گفت زمانی که جایگزین مناسبی برای رفتن به آزمایشگاه وجود دارد، انجام این کار یعنی حضور در آزمایشگاه ها، امری غیر ضروری محسوب می شود.

انواع تست کرونا در منزل

مانند هر آزمایش دیگری، تست کرونا در منزل رودهن نیز با روش های متفاوتی انجام می گیرد. هدف از انجام تست و انتظار فرد متقاضی از آن، اصلی ترین عمل تعیین کننده نوع تست کرونا در منزل رودهن می باشد. در ادامه با این روش ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

تست کرونا در منزل به روش پی سی آر

روش پی سی آر یکی از روش های متداول در تشخیص ویروس کرونا می باشد. نمونه آزمایش دز این نوع از تست کرونا در منزل، از بزاق انتهای حلق متقاضی یا مخاط بینی فرد متقاضی گرفته می شود. دلیل اصلی این کار، این می باشد که بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در صورت وجود ویروس، مکان های نامبرده، محل تجمع ویروس محسوب می شوند. لذا نمونه گیری از آنجا، می تواند دقت تست را بالا ببرد. در روش پی سی آر، کارشناسان آزمایشگاه به دنبال بخش های مشخصی از ویروس هستند. دو آنتی ژن مختلف در این راستا مورد شناسایی قرار می گیرند. در صورت شناسایی هر دو آنتی ژن، پاسخ تست مثبت اعلام خواهد شد. در صورتی که تنها یکی از این آنتی ژن ها شناسایی شود، پاسخ تست نامعلوم خواهد بود و تست می بایست دوباره تکرار شود. روش پی سی آر، روشی مناسب برای غربالگری محسوب می شود.

تست کرونا در منزل رودهن

تست کرونا در منزل به روش آنتی بادی

روش بعدی برای انجام تست کرونا در منزل رودهن، تست آنتی بادی می باشد. در این روش بر خلاف تست پی سی آر، کارشناسان آزمایشگاه به صورت مستقیم ویروس را جست و جو نمی کنند. بلکه به دنبال عواملی خواهند بود که بدن در مواجهه با ویروس کرونا از خود تولید می نماید. نام این عوامل تولید شده پادتن یا آنتی بادی می باشد که از سوی گلبول های سفید موجود در خون تولید می شوند. در روش آنتی بادی برای انجام تست کرونا درمنزل، متخصصان آزمایشگاه به دنبال آنتی بادی ها هستند. آنتی بادی از زمان شناسایی ویروس در بدن تولید می شود اما از آنجایی که تولید آنتی بادی زمان بر است و به صورت آهسته و مطابق با تکثیر ویروس ترشح می شود، بین سه تا چهار هفته زمان بر است. از آنجایی که ویروس در بدن شخص مبتلا به مدت دو هفته فعال است و قابلیت انتقال را دارد، این روش مناسب برای غربالگری نمی باشد.

مراحل بهره گیری از خدمات تست کرونا در منزل رودهن

حال که مزایای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل را دانستیم، بهتر است تا با مراحل بهره گیری از خدمات تست کرونا در منزل آشنا شویم. برای روشن تر شدن این موضوع، مراحل استفاده از خدمات مجموعه هوم کا را شرح خواهیم داد.

برای بهره گیری از خدمات تست کرونا در منزل رودهن، می بایست درخواست خدمات دهید. پس از این کار، مجموعه هوم کا پرستار نمونه گیر را برای دریافت نمونه به محل حضور شما که می تواند منزل، محل کار یا هر جای دیگری باشد، اعزام می نماید. نمونه گیر با توجه به نوع آزمایش، نمونه گیری را با توجه به دستورالعمل ها و قوانین تبیین شده در این زمینه، انجام می دهد.

در ادامه نمونه گیر، نمونه گرفته شده را به آزمایشگاه های طرف قرار داد با مجموعه هوم کا انتقال می دهد. وقتی نمونه به آزمایشگاه رسید، کارشناسان و متخصصان آزمایشگاه بر اساس نوع آزمایش، عملیات مورد نظر را بر روی نمونه انجام خواهند داد. این عملیات بر اساس نوع تست کرونا صورت می پذیرد و در نهایت پاسخ آن به فرد انجام دهنده آزمایش اطلاع داده خواهد شد.

افراد واجد شرایط برای دریافت خدمات تست کرونا در منزل رودهن

شاید در ابتدای شیوع ویروس کرونا و زمانی که اطلاعات کافی از این ویروس در دسترس نبود، تصور می شد که این ویروس تنها برای سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای مانند دیابت، فشار خون و بیماری های قلبی و کلیوی خطرناک باشد. اما در ادامه مشخص شد که افرادی که هیچ گونه مشکلی در سلامتی خود ندارند نیز می توانند به شدت درگیر این بیماری شوند و جان خود را از دست دهند. به همین دلیل، در شرایط کنونی نمی توان اولویت بندی خاصی برای افراد واجد شرایط دریافت خدمات تست کرونا در منزل رودهن تصور نمود. با وجود اینکه افراد دارای بیماری زمینه ای می توانند آسیب پذیر تر باشند اما پیشنهاد هوم کا این است که تمام افراد نیازمند به آزمایش کرونا، خدمات تست کرونا در منزل رودهن را به جای حضور در آزمایشگاه به عنوان یک محیط پر خطر و طی مسیر طولانی و پر ریسک تا آزمایشگاه انتخاب نمایند.

مجموعه خدمات درمانی و آزمایشگاهی هوم کا، انجام تست کرونا در منزل رودهن را به تمام افراد نیازمند این خدمات پیشنهاد می کند. چرا که در شرایط کنونی و شیوع افسار گسیخته و روز افزون ویروس کرونا، طی مسافت همراه با خطر تا آزمایشگاه برای هر فردی ممکن است عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

هزینه تست کرونا در منزل رودهن

بی تردید زمان انتخاب یک کالا، قیمت آن محصول بسیار مهم و قابل توجه می باشد. در واقع یکی از پارامترهای مهم در انتخاب هر کالایی، قیمت آن می باشد. خدمت تست کرونا در منزل رودهن نیز در واقع می تواند همان کالایی باشد که برای انتخاب آن، افراد به هزینه مورد نیاز برای استفاده از آن نیز بسیار اهمیت می دهند.

مجموعه خدمات درمانی و آزمایشگاهی هوم کا تمام خدمات خود را به گونه ای قیمت گذاری نموده است که افراد مختلف جامعه با سطح درآمدهای گوناگون توانایی استفاده از این خدمات را داشته باشند. در ادامه قیمت تست های مختلف کرونا در منزل را مشاهده می کنید.

انواع تست

توضیحات

بازه قیمتی

تست پی سی آر

۴۸ ساعته

۴3۰.۰۰۰ تومان

۲۴ ساعته

۵35.۰۰۰ تومان

۱۲ ساعته*

69۰.۰۰۰ تومان

تست خون - آنتی بادی

۲۴ ساعته

۱۹۵.۰۰۰ تومان

پکیج هوم کا

پی سی آر و آنتی بادی

۶50.۰۰۰ تومان

خدمات تست کرونا در منزل رودهن با مجموعه هوم کا

حال که با مزایا و دقت بالای تست کرونا با مجموعه هوم کا آشنا شدیم، بهتر است تا راه های دریافت خدمات تست کرونا در منزل رودهن با مجموعه هوم کا را نیز بشناسیم.

خدمات آزمایش در منزل با مجموعه هوم کا از دو روش مختلف قابل دسترسی می باشد. اولین مسیر، تماس با مجموعه هوم کا به شماره 91025595-021 می باشد. با استفاده از این مسیر افراد متقاضی با کارشناسان مجموعه هوم کا صحبت خواهند کرد. در این صحبت، مشاوره رایگان و راهنمایی مورد نیاز در اختیار فرد متقاضی قرار خواهد گرفت.

مسیر دوم استفاده از سایت مجموعه هوم کا به آدرس www.homeca.ir می باشد. با ورود به این سایت و با کلیک بر روی درخواست خدمت، اطلاعات اندکی از فرد متقاضی گرفته می شود و در ادامه آن کارشناسان مجموعه هوم کا با او تماس خواهند گرفت و پس از نهایی شدن درخواست، نمونه گیر برای انجام نمونه گیری به سمت محل حضور فرد متقاضی ارسال خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد