ویزای کانادا

کد خبر: 1037771
ویزای کانادا

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد و عده بسیار زیادی در تلاش برای اخذ ویزای کانادا هستند. اینکه شما بدانید می توانید ویزا کانادا را دریافت کنید به طور کامل بستگی به شرایط و مدارکی دارد که تحویل می دهید، به همین دلیل باید در ارسال مدارک خود دقت بسیاری داشته باشید.

ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا

به طور کلی شما باید بدانید که ویزای کانادا به دو بخش تقسیم می شود یکی از آنها ویزای دائم و دیگری موقت است که هر یک از آنها هم دارای ویزاهای متنوع می باشند که عبارت هستند از :

ویزاهای موقت کانادا

ویزای کانادا زمانی که از نوع موقت باشد به فرد اجازه می دهد که تنها در مدت و زمان مشخص شده اید در کشور کانادا اقامت داشته باشد و اصولا این زمان 6 ماه است. انواع ویزاهایی که موقت هستند عبارت می باشد از

ویزای توریستی کانادا

این ویزا به فردی که آن را دریافت کرده است اجازه می دهد برای گردشگری به کشور کانادا برود و به مدت 6 ماه می تواند در این کشور اقامت داشته باشد.

سوپر ویزای کانادا

یکی دیگر از انواع ویزای کانادا موقت نوع سوپر ویزا می باشد. این نوع ویزا به مادر بزرگ، پدر بزرگ و یا والدین تعلق می گیرد. در واقع شما با دریافت این نوع ویزا می توانید تا مدت طولانی در کنار نوه ها و یا فرزندان خود قرار بگیرید.

ویزای کاری کانادا

برخی از افراد هستند که باری کار کردن در کشور کانادا به آنها پیشنهاد کار می شود، آنها می توانند برای 6 ماه در این کشور کار کنند و به همین دلیل به ویزای کاری کانادا نیاز دارند. برای اینکه این نوع از ویزای کانادا را دریافت کنید باید کارفرما نامه معتبری را ارسال کند تا صلاحیت دریافت ویزا را داشته باشید.

ویزای اقامت موقت کانادا

برخی از افراد برای مدت مشخص شده ای می خواهند در کانادا باشند که آنها باید این ویزا را دریافت کنند. اعتبر این ویزا تنها در آن مدت زمانی می باشد که فرد اعلام نموده است.

-ویزای کار در تعطیلات کانادا

جوانانی که درخواست کار دارند به وسیله این ویزای کانادا می توانند وارد این کشور شده و مشغول به کار شوند. انتخاب شدن برای دریافت این ویزا تصادفی می باشد، یعنی متقاضیان باید درخواست خود را برای ارسال ویزا بفرستند و منتظر باشند که پذیرفته شوند.

ویزای تسهیلات کانادا

برخی از شهروندان که دو تابعیتی می باشند می توانند این ویزا را دریافت کنند، در واقع این دسته از افراد پاسپورت یکی از کشورهای دیگر را دارا می باشند و پاسپورت کانادا را ندارند.

ویزای کسب و کار و یا نمایندگی کانادا

برخی از افراد که برای کار کردن می خواهند وارد کشور کانادا شوند و یا افرادی که درخواست دریافت نمایندگی در این کشور را دارند، باید این ویزا را دریافت کنند.

ویزا برای افرادی که هدفشان تولد فرزند است

اگر نوزاد در کشور کانادا به دنیا بیاید، دولت کانادا او را شهورند آن کشور به شمار می آورد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که شرایط و تمامی معیارهای دریافت ویزای کانادا را دارند می توانند این ویزا را دریافت نموده و نوزاد خود را در این کشور به دنیا بیاورند.

ویزا برای افرادی که می خواهند اهدای عضو انجام دهند

برخی از افراد هستند که می خواهند اعضای بدن خود را در کشور کانادا اهدا کنند، به همین دلیل آنها باید این ویزا را دریافت نمایند.

ویزای تحصیلی کانادا

این نوع ویزا به افرادی اعطا می شود که از طرف یکی از دانشگاه های کانادا اقامت او پذیرفته شده باشد. اگر شما می خواهید کمتر از 6 ماه در این کشور باشید ویزای عمومی بهترین انتخاب شما می باشد، ولی اگر بیشتر از 6 ماه می خواهید در این کشور باشید باید ویزای تحصیلی را دریافت کنید.

ویزای کانادا

ویزاهای اقامت دائم

ویزاهای دائم یکی دیگر از انواع ویزای کانادا به شمار می رود که به چندین دسته آن را تقسیم کرده اند و عبارت می باشد از :

ثبت شرکت کانادا

برخی از افراد هستند که می خواهند کسب و کار خود ار در کشور کانادا ایجاد کنند، بدون شک به ویزای ثبت شرکت نیاز دارند. این دسته از افراد باید به خوبی بتوانند با نحوه سرمایه گذاری خود در آن رشته آشنایی داشته باشند و این مسئله را به کشور کانادا هم ثابت کنند.

سرمایه گذاری کانادا

برخی از افراد قصد سرمایه گذاری در کشور کانادا دارند و آنها باید دارایی خالص شان برای دریافت این ویزا 800 هزار دلار باشد. در واقع باید بدانید برای دریافت این نوع ویزای کانادا شما نیاز دارید که 400 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کنید و دولت هم بدون اینکه هیچ بهره ای از شما بگیرد آن را در طول 5 سال به شما باز بر می گرداند.

جواب ویزای کانادا

شما باید بدانید که کشور کانادا در ایران سفارت ندارد، به همین دلیل هر بار که بخواهید در مورد جواب ویزای کانادا خود اطلاعات به دست آورید باید به یکی از کشورهای همسایه که سفارت کانادا در آن کشورها می باشد مسافرت کند. ولی بدون شک این مسئله شما به این کشورها هر بار سفر کنید هزینه هایتان بسیار زیاد می شود، به همین دلیل شما از طریق برخی شرکت های خدماتی که در این زمنیه تخصص دارند می توانید برای دریافت جواب ویزای خود اقدام کنید.

مدارک لازم برای ویزای کانادا

همانطوری که بیان نمودیم ویزای کانادا انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها هم ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند. شما برای اینکه هر یک از آنها را دریافت کنید باید مدارک مربوط به آن ویزا را به سفارت نحوی دهید تا مورد بررسی قرار دهد و سپس بعد از تایید با دریافت ویزای شما موافقت کند.

پیکاپ ویزای کانادا

شما برای اینکه ویزای کانادا خود را دریافت کنید، همانطوری که بیان نمودیم باید یک بار هم که شده به کشور ثالث سفر نمایید تا مراحل انگشت نگاری و ... را انجام دهید. ولی با استفاده از خدمات پیکاپ دیگر نیازی نیست شما به کشورهای دیگر سفر کنید، بلکه مدارک خود را به وسیله پیکاپ ویزا به آن سفارت ارسال می کند. این کار از نظر قانونی هیچ اشکالی ندارد و نماینده قانونی شما که همان شرکت خدماتی می باشد می تواند مدارک شما را به سفارت ارسال کند.

پیگیری ویزای کانادا

اینکه شما چگونه بتوانید ویزای کانادا خود را دریافت نمایید امر بسیار مهمی است و به دو صورت این امر امکان پذیر است. یکی از روش های آن ثبت نام آنلاین می باشد و از دیگر روش های آن مراجعه کردن به دفاتر انگشت نگاری است در هر صورت شما با مراجعه به شرکت های مهاجرتی دیگر نیازی به اینکه ویزای خود را پیگیری کنید نخواهید داشت، چرا که شرکت به شما اعلام می کند.

مدت زمان صدور ویزای کانادا

همانطوری مه بیان نمودیم هر یک از انواع ویزاهای کانادا ویژگی های مختلفی دارند و مدارک مورد نیاز برای دریافت آنها هم بسیار متنوع می باشد. شما باید برای دریافت هرکی از آنها زمان های مختلفی را سپری کنید تا ویزای شما ارسال شود.

راهنمای ثبت نام آنلاین ویزای کانادا

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا شاید به نظر برایتان بسیار آسان باشد، ولی باید بدانید از آنجایی که اخذ اقامت و دریافت ویزای کانادا دشواری های مربوط به خودش را دارد، بدون شک شاید شما در مراحل ثبت نام دچار اشتباهاتی شوید. به همین دلیل بهتر است تمامی مراحل ثبت نام خود برای دریافت ویزا به شرکت هایی که مسافرتی هستند و در این زمینه تخصص بیشتری دارند مراجعه کنید و تمامی مراحل دریافت ویزا را به آنها بسپارید. مشاوران و متخصصانی که در تراست (trustimm.com) حضور دارند می توانند در زمینه اخذ ویزا به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

ویزای کانادا

ویزا کانادا

بسیاری از افرادی که به دنبال دریافت ویزای کانادا هستند می خواهند به وسیله آن ویزا به کشورهای دیگر سفر کنند. ویزای توریستی کانادا یکی از بهترین انواع ویزاهایی می باشد که شرایط فرد را برای سفر کردن به کشورهای دیگر بسیار آسان تر می سازد، به همین دلیل اگر شما می خواهید به وسیله این ویزا در زمان مشخص شده ای به کشورهای دیگر سفر کنید می توانید این ویزا را انتخاب کنید. شما با دریافت ویزا کانادا به بیشتر از 120 کشور مطرح دنیا می توانید سفر کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد