آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز ۹۹/۰۵/۰۹

کد خبر: 1010376

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز ۹۹/۰۵/۰۹

خبرگزاری تسنیم: هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۴۴۶ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۹۶۰.۲ دلار معامله می‌شود.گفتنی است، پس از آنکه فدرال رزرو آمریکا وعده داد تا از اقتصاد بحران زده آمریکا حمایت کند و این مسئله موجب بهبود احساس حاکم بر بازار‌های مالی شد، قیمت طلا امروز اندکی کاهش داشت. بدین ترتیب انتظار بازار برای عبور قیمت‌ها از مرز ۲۰۰۰ دلار فعلا با یک مقاومت فنی مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۵ درصد کاهش به ۱۹۶۰ دلار و ۲ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر نیز با ۰.۱۲ درصد کاهش به ۱۹۷۴ دلار و ۹۰ سنت رسید.

کایل رودا تحلیلگر موسسه آی جی مارکتس گفت: «بخشی از افت قیمت‌ها به برداشت سود سرمایه گذاران بر می‌گردد. اما در روز‌های آتی ممکن است شاهد افزایش مجدد قیمت‌ها به بالای ۱۹۸۰ دلار و نزدیکی ۲۰۰۰ دلار باشیم.»

رودا افزود، کاهش قیمت نسبی امروز بیشتر ماهیت فنی داشته، زیرا فلز زرد نتوانسته مقاومت فنی محدوده ۱۹۸۰ دلار را در هم بشکند.

به گزارش تسنیم، در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان، یورو ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۵۱۵ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روز‌های آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو در این صرافی‌ها ۱۳۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

بروز رسانی: پنج‌‌شنبه 9 مرداد 12:55

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

20 هزار و 800

قیمت دلار (بازار آزاد)

23 هزار و 500

قیمت یورو (صرافی بانکی)

23 هزار و 800

قیمت یورو (بازار آزاد)

27 هزار و 200

قیمت درهم

6 هزار و 515

قیمت پوند

30 هزار

بروز رسانی: پنج‌شنبه 9 مرداد ساعت 12:55

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

10 میلیون و 700 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 400 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 600 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 300 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 750 هزار

بروز رسانی: پنج‌شنبه 9 مرداد ساعت 12:55

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 80 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 446 هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 685 هزار

انس طلا(دلار)

1960.2

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد