شرایط کار در انگلیس برای ایرانیان چگونه است؟

کد خبر: 1322373

اگرچه انگلستان به دلیل قانون برگزیت از اتحادیه اروپا خارج شده است، اما هنوز هم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصاد‌های کل قاره اروپا در نظر گرفته می‌شود. این امر برای افرادی که قصد دارند با استفاده از مهاجرت کاری به این کشور وارد شوند،‌ اهمیت بسیار زیادی دارد. با بررسی کلیه قوانین تعیین شده توسط دولت انگلستان برای مهاجرت خارجی و پیگیری آن‌ها به شکل احسن شما هم می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید.

شرایط کار در انگلیس برای ایرانیان چگونه است؟

 

کار در انگلیس و کسب درآمد بالا در این کشور برای ایرانیان نیز امکان‌پذیر است، البته به شرطی که از قوانین مهاجرتی تبعیت کنید. برخورداری از ویزای کاری مناسب و ارائه مدارک درست و دقیق از جمله ملزومات اصلی مربوط به این موضوع است که همواره باید به آن‌ها توجه کرد. امروزه ایرانیان بسیاری توانسته‌اند به همین روش اقامت انگلستان را نیز به دست بیاورند. با ما همراه باشید تا کلیه نکات مهم در رابطه با شرایط حضور در این کشور را به شما عزیزان ارائه کنیم. 

کار در انگلیس و نحوه استفاده از این موقعیت 

مباحثی همچون رشد اقتصادی بلند مدت و کاهش جمعیت باعث شده است تا بسیاری از کشورهای اروپایی نیازمند کارگران خارجی باشند، زیرا نمی‌توانند احتیاجات خود را با کارگران داخلی برطرف کنند. این موضوع در سال‌های اخیر بیشتر به چشم می‌آید و می‌توان آن را در کشورهایی همچون آلمان و انگلستان به وضوح مشاهده کرد. کار در کشور انگلستان یک موقعیت طلایی برای آغاز زندگی بی‌دردسر و آرام به همراه خانواده است. افرادی که بتوانند از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند، برندگان اصلی بحث مهاجرت به انگلیس هستند. 

 

دریافت جاب افر در انگلیس 

یکی از مهم‌ترین روش‌های مهاجرت کاری به انگلستان، دریافت پیشنهاد شغلی یا Job offer از سوی کارفرمایان حاضر در این کشور است. چنانچه بتوانید از چنین افرادی نامه دعوت به همکاری اخذ کنید، به احتمال بسیار زیاد با ویزای کاری شما موافقت خواهد شد. البته، کارفرمایان انگلیسی تنها زمانی می‌‌توانند به کارگران خارجی دعوت‌نامه بدهند که کارگران موردنیاز آن‌ها در کشورشان وجود نداشته باشند. همین موضوع باعث شده است تا تنها افرادی که دارای مهارت‌های تخصصی قابل توجه هستند بتوانند جاب آفرهای مناسبی دریافت کنند. 

درآمد کار در انگلیس

انگلستان از جمله نخستین مناطقی به شمار می‌آید که قوانین متعددی را جهت حفظ و ارتقای درآمد کارگران وضع کرد. امروزه نیز میانگین درآمد کار در انگلیس نسبت به سایر کشورهای اروپایی در سطح بالاتری قرار دارد که خود یک مزیت عالی است. اگرچه میزان حقوق شما در انگلستان به شغلتان وابسته است، اما حداقل حقوق کارگران ساده در این کشور برابر با 26.192 پوند (‌به صورت سالانه) است. با ارتقای شغلی این رقم می‌تواند به 50.000 یورو در سال نیز برسد. در جدول زیر میانگین حقوق سالانه برخی از مشاغل آورده شده است. 

شغل

میانگین درآمد سالانه

مشاغل مالی  و بیمه

43.508 پوند

مشاغل فنی (تکنسین برق، لوله‌کش و...)

43.430 پوند

مشاغل حوزه اطلاعات و ارتباطات

41.552 پوند

معدن‌کار

37.567 پوند

کارگر پروژه ساختمانی

34.892 پوند

معلمی

33.910 پوند

پژوهشگر

37.246 پوند

پلیس، نگهبان و گارد محافظت

33.447 پوند

مشاغل مربوط به آب و فاضلاب

32.069 پوند

کارگر کارخانه تولیدی

31.676 پوند

راننده کامیون

31.902 پوند

مشاور املاک

30.171 پند

دستیار پزشک و پرستار کهنسالان

28.181 پوند

کشاورزی و ماهیگیری

26.363 پوند

خرده فروشی

26.244 پوند

هنر و سرگرمی

25.548 پوند

خدمات غذا و خوراک

20.015 پوند

قانون کار در انگلیس

بر طبق قانون کار در کشور انگلستان، کلیه کارفرمایان موظف هستند دستمزد کارمندان و کارگران خود را به صورت دقیق و بدون هیچ‌گونه کسری خاصی پرداخت کنند. در غیر این صورت، کارمندان و کارگران قادر خواهند بود شکایت خود را از این موضوع به دادگاه‌های مختلف ارجاع دهند. بر طبق این قانون، کارفرمایان باید در اوایل ماه آپریل هر سال میزان دستمزد ارائه شده را بر حسب نرخ تورم افزایش دهند. با توجه این موارد می‌توان درک کرد که چرا اکثر مهاجران از انگلستان به عنوان یک مقصد عالی برای کار و زندگی یاد می‌کنند.  

زندگی و کار در انگلیس

مهاجرت کاری به کشور انگلستان شرایط زندگی مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. این کشور مملو از شهرهای تاریخی و با امکانات کامل است. شما می‌توانید با کار در انگلیس، در روزهای تعطیل از چنین امکاناتی بهره ببرید و لحظات خوشی را در کنار دوستان خود تجربه کنید. انگلستان به عنوان یک کشور مهاجرپذیر در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل احتمال مواجه با مواردی همچون نژاد پرستی و یا موارد مشابه بسیار کم است. امنیت اکثر شهرهای بزرگ انگلستان در وضعیت قابل قبولی قرار دارد. 

راه های مهاجرت به انگلیس

راه های مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلستان از روش‌های متعددی امکان‌پذیر است. تنها تفاوت بین این موارد، میزان دشواری و پیچیدگی آنان است. به عنوان مثال، مهاجرت به وسیله سرمایه‌گذاری در انگلستان راحت‌تر خواهد بود، اما برای انجام آن به دارایی نسبتاً زیادی نیاز داریم. تصمیم‌گیری در مورد روش مهاجرت جزو مواردی است که باید پس از مشورت با متخصصان حقوقی این حوزه صورت بگیرد. در این بخش به مهم‌ترین روش‌هایی که می‌توانید از آن‌ها استفاده ببرید اشاره خواهیم کرد.  

مهاجرت کاری 

بهترین روش مهاجرت برای افرادی که در شغل خود دارای تجربه و مهارت بالایی دارند، مهاجرت کاری است. در این حالت، علاوه بر اینکه می‌توانید به این کشور وارد شوید، درآمد ثابتی از سوی کارفرمایان در اختیارتان قرار می‌گیرد. تنها کافی است ویزای کاری خود را دریافت کنید تا بتوانید از کلیه نکات مثبت این روش بهره‌مند شوید. 

مهاجرت تحصیلی 

روش بعدی برای مهاجرت به انگلستان، کسب پذیرش از دانشگاه‌های موجود در این کشور است. چنانچه بتوانید به دانشگاه مدنظرتان ثابت کنید که دارای تمکن مالی لازم برای پرداخت شهریه هستید، قادر خواهید بود ویزای تحصیلی انگلستان را به دست بیاورید. البته در کنار این موارد باید به شرایط دیگری همچون معدل مناسب و سطح زبان نسبتاً بالا توجه داشته باشید. امکان مهاجرت تحصیلی به وسیله بورسیه نیز وجود دارد، البته تنها برندگان المپیادهای علمی و یا پژوهشگرانی که دارای مقالات معتبر هستند می‌توانند به جای کار در انگلیس از این قابلیت استفاده کنند. 

مهاجرت با ازدواج

شخصی که با او ازدواج کرده‌اید و یا در رابطه هستید باید شهروند (سیتیزن) یا مقیم دائم انگلستان باشد. اثبات وجود یک رابطه واقعی بین شما و شخص مذکور برای مدت زمان طولانی یکی از ضروریات این روش به خصوص است. علاوه بر این، شریک زندگی شما باید توانایی پرداخت هزینه‌های حضورتان در انگلستان را داشته باشد به نحوی که نیازی به دریافت کمک هزینه‌های دولتی وجود نداشته باشد.  

ثبت شرکت در انگلیس

ثبت کردن شرکت در انگلستان خود یک نوع سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید. اگر ایده تجاری خاصی دارید، لازم است آن را به صورت یک بیزینس پلن در بیاورید. طرح تجاری شما باید برای اقتصاد انگلستان مفید باشد، در غیر این صورت با آن موافقت نخواهد شد. سرمایه‌گذاری به این طریق برای افرادی که سابقه فعالیت مالی داشته‌اند یک انتخاب بسیار مناسب است. 

پناهندگی 

پناهندگی معمولاً به عنوان یک گزینه نهایی در نظر گرفته می‌شود، زیرا احتمال شکست در آن، به خصوص برای ایرانیان،‌ بسیار زیاد است. تنها افرادی که از نظر جانی در خطر هستند می‌توانند از خدمات پناهندگی استفاده کنند. متأسفانه در ماه‌های اخیر، انگلستان پناهندگان خارجی را مستقیماً نمی‌پذیرد و آنان را به منطقه رواندا می‌فرستد. بهتر است به جای پناهندگی از سایر روش‌های مناسب در این رابطه کمک بگیرید و به هیچ عنوان مهاجرت از طریق پناهندگی پیشنهاد نمی‌شود و فقط از طریق راه های قانونی اقدام به مهاجرت کنید.

ویزای کار انگلیس بدون مدرک زبان 

اگرچه به طور ویژه برای دریافت برخی از ویزاهای کاری انگلستان نیازی به ارائه مدرک زبان وجود ندارد، اما در صورتی که مهارت قابل قبولی در این زبان نداشته باشید، عملاً جاب آفر خاصی به شما پیشنهاد نمی‌شود و نمی‌توانید روی کار در انگلیس حساب باز کنید. تا زمانی که سطح زبان خود را بهبود ندهید، نمی‌توان انتظار داشت که کارفرمایان انگلیسی شما را به عنوان اولویت اصلی خود انتخاب کنند، به خصوص در زمانی که کارگران و کارمندان ساکن کشورهایی همچون هندوستان، در این زمینه دست برتر را دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود سطح زبان‌‌تان را تا جایی که می‌توانید ارتقا دهید. 

دریافت ویزای کاری انگلیس چقدر طول می‌کشد؟

بیایید تصور کنیم که کلیه مراحل مربوط به دریافت ویزای کاری را پشت سر گذاشته‌اید و اکنون منتظر دریافت آن هستید. اکنون باید پرسید این انتظار چقدر به طول می‌انجامد؟ اگرچه پاسخ قاطعانه‌ای برای این موضوع وجود ندارد،‌ اما در اکثر موارد حدوداً چهل تا پنجاه روز طول می‌کشد تا ویزای اختصاصی شما در اختیارتان قرار بگیرد. چنانچه کوچک‌ترین نقص و کمبودی در مدارک ارسال شده توسط شما و یا کارفرمایتان وجود داشته باشد، این مهلت افزایش پیدا می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود که در همان گام نخست تمامی مدارک موردنیاز سفارت را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. 

شرایط زندگی در انگلیس | کار در انگلیس

انگلستان نیز همانند سایر کشورهای مهاجرپذیر دارای مزایا و معایب مختص به خود است. با یک بررسی جزئی می‌توان به این موضوع پی برد که مزایای زندگی در این کشور نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است. امکان استفاده از جدیدترین سیستم‌های حمل و نقل، فضای امن برای مهاجران، در دسترس بودن بهترین خدمات تکنولوژیک و مواردی از این دست، جزو نقاط قوت زندگی در انگلستان هستند. تعداد بسیار زیاد مهاجران خارجی و پناهندگان غیرقانونی و عدم حضور در اتحادیه اروپا (بر طبق قانون برکزیت) نیز جزو معایب این کشور به شمار می‌روند. 

مدارک موردنیاز برای مهاجرت کاری 

ویزای کار در انگلیس تنها زمانی در اختیار شما قرار می‌گیرد که مدارک موردنیاز دولت این کشور را به همراه داشته باشید. برخی از این مدارک باید به صورت ترجمه شده ارائه شوند. به عنوان مثال، مدرک تحصیلی شما باید توسط یک دارالترجمه دارای مهر رسمی، ترجمه شود. در کنار این موارد باید از گزینه‌های دیگری همچون پاسپورت با اعتبار کافی، گواهی مربوط به سلامت فرد، رسیدهای پرداخت هزینه‌‌های سفارت، مدرک بیمه و همچنین رسیدهای مربوط به تمکن مالی اشاره کنیم. افزون بر این، لازم است یک مدرک زبان معتبر با نمره مناسب به همراه داشته باشید. 

روند دریافت ویزای کار برای سفر به انگلیس

روند دریافت ویزای کار برای سفر به انگلیس

به منظور اخذ ویزای کار انگلیس لازم است از چند مرحله مهم با موفقیت عبور کنید. اگر قصد دارید از طریق جاب آفر اقدام کنید، لازم است به ترجمه کلیه مدارک تحصیلی و کاری خود بپردازید. سپس نوبت ارسال مدارک مذبور به سفارت انگلستان می‌رسد. در صورت تأیید مدارک، لازم است به پرسش‌های پرسنل سفارت پاسخ دهید. در صورت صلاحدید، ویزای کاری مدنظرتان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ویزا می‌تواند یکی از مواردی باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌‌کنیم. 

ویزای بلند مدت یا تیر ۲ (tier 2) 

یکی از بهترین ویزاهای کاری که می‌توان از آن کمک گرفت، ویزای بلند مدت یا تیر ۲ است. مهم‌ترین ویژگی این ویزا که باعث شده است تا میزان تقاضا برای آن روزبه‌روز افزایش پیدا کند، به اعتبار نسبتاً طولانی آن بر می‌گردد. افرادی که بتوانند ویزای تیر ۲ را دریافت کنند برای سه الی پنج سال اجازه حضور در خاک انگلستان را خواهند داشت. دارندگان این ویزا برای کار در انگلیس نیازی به تمدید آن در بازه‌های زمانی کوتاه مدت (به عنوان مثال به صورت سالانه) ندارند. 

ویزای اسکیل ورکر | کار در انگلیس

اسکیل ورکر به کارمند یا کارگری گفته می‌شود که در حوزه فعالیت خود یکی از بهترین افراد در سطح جهان شناخته می‌شود. این اشخاص می‌توانند ویزای اسکیل ورکر را دریافت کنند که قابل تمدید است. مهم‌ترین شاخصه جهت دریافت این ویزا آن است که شخص درخواست‌کننده باید مدرک زبان انگلیسی B1 داشته باشد و علاوه بر این،‌ کارفرمای مربوطه وظیفه پرداخت کلیه هزینه‌های زندگی او را بر عهده بگیرد. اسکیل ورکرها دارای مدارک تخصصی هستند و حضور آن‌ها منجر به افزایش درآمد شرکت‌ها می‌شود. 

ویزای مختص پزشکان پرستاران 

پرستاران و پزشکان نیز می‌توانند ویزای کاری مختص به شغل خود را دریافت کنند. این افراد باید در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی انگلستان مشغول به فعالیت شوند. کلیه عملکرد آنان نیز توسط سازمان ان اچ اس مورد بررسی قرار می‌گیرد. دریافت مدرک زبان انگلیسی با درجه B1 یک از الزامات اصلی اخذ این نوع ویزا است. علاوه بر این،‌ افرادی که دارای سابقه سوء پیشینه هستند نمی‌توانند از این ویزا استفاده کنند و احتمالاً درخواست آن‌ها ریجکت خواهد شد.  

ویزای مخصوص ورزشکاران  | کار در انگلیس

در انگلستان ورزش نیز به عنوان یک شغل مشخص مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین جهت، افرادی که در حوزه‌های ورزشی مختلف به رتبه‌های برتر جهانی دست پیدا کردند، میتوانند اقداماتی را برای دریافت ویزای اختصاصی خود انجام دهند. اگر جزو برندگان مسابقات جهانی و یا المپیک هستید، واجد شرایط اخذ این نوع ویزا هستید. در طی روند بررسی پرونده‌تان به مواردی همچون سابقه کلی فعالیت شما در رشته ورزشی مدنظر و همچنین پتانسیل‌تان برای تبدیل شدن به یک مربی (Coach) دقت می‌شود. 

ویزای کاری کوتاه مدت یا تیر 5 (tier 5)‌ 

یکی دیگر از ویزاهای کار در انگلیس، ویزای کوتاه مدت یا تیر 5 است. این ویزا در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که باید برای یک زمان بسیار کوتاه در انگلستان حضور یابند تا بتوانند در دوره‌های آموزشی کاری شرکت کنند. به عنوان مثال، تصور کنید شعبه اصلی شرکت شما در انگلستان قرار دارد و می‌خواهد کارمندان برتر خود در کشورهای مختلف را به این کشور دعوت کند. در این حالت، می‌توان از ویزای کاری تیر 5 استفاده کرد که چنین فرصتی را به ما ارائه می‌کند. افرادی که در امور خیریه داوطلبانه و بین‌المللی شناخته شده هستند نیز مشمول دریافت این نوع ویزا هستند.

ویزای سیزنال ورکر یا کارگران فصلی  | کار در انگلیس

ویزای Seasonal worker به افرادی داده می‌شود که تنها برای یک یا دو فصل قرار است در انگلستان حضور داشته باشند. این کارگران عموماً در حوزه‌های کشاورزی و ماهیگیری به کار گرفته می‌شوند، البته اگر تعداد نیروی انسانی لازم برای کارفرمایان انگلیسی فراهم نباشد. ویزای سیزنال ورکر در بهترین حالت ممکن تنها شش ماه اعتبار دارد. کارفرمایانی که این ویزا را برای کارگران خود درخواست می‌کنند باید توانایی پرداخت کلیه هزینه‌های زندگی آنان را داشته باشند

شهر مناسب برای ایرانیان در انگلیس

بهترین شهر انگلیس برای زندگی ایرانیان ممکن است با توجه به سلایق افراد شامل گزینه‌های مختلفی باشد. یکی از بهترین مواردی که می‌توانید به آن مراجعه کنید، شهر لندن است که بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین شهر این کشور در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر لندن، بریستول به دلیل آب‌و‌هوای مناسب خود به یک مقصد مهم برای مهاجران خارجی تبدیل شده است. بیرمنگام و نورث همپتون گزینه‌های دیگری هستند که بخش عظیمی از جمعیت ایرانیان در آن‌ها حضور دارند و برای کار در انگلیس مناسب محسوب می‌شوند.  

هزینه مهاجرت به انگلستان | کار در انگلیس

مهاجرت به انگلیس دارای هزینه‌‌های مختص به خود است. ساده‌ترین موردی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید، هزینه مربوط به تهیه ویزای کاری است که بر اساس نوع ویزا تعیین می‌شود. در کنار این مورد،‌ لازم است مبلغی را جهت پرداخت هزینه‌های ابتدایی خود پس از ورود به انگلستان کنار بگذارید. این مبلغ باید تا پیش از دریافت اولین حقوق، پاسخگوی نیازهای شما باشد. علاوه بر این، هزینه مربوط به تهیه بلیط، هزینه مربوط به حضور  در سفارت و... را از یاد نبرید. 

چرا باید انگلستان را به عنوان مقصد کاری انتخاب کرد؟

یکی از مهم‌ترین نکات، لزوم انتخاب انگلستان در مقابل سایر کشورهای موجود در قاره اروپا است. سرزمین‌هایی که در شرق این قاره قرار گرفته‌اند عموماً از نظر اقتصاد در وضعیت مناسبی قرار ندارند و به همین دلیل گزینه قابل قبولی برای مهاجرت کاری محسوب نمی‌شوند. انگلستان با برخورداری از سیستم مالی قوی که بر پایه اقتصاد خصوصی بنا نهاده شده است، همواره از نظر تجارت باثبات بوده است. علاوه بر خدمات مالی، سرویس‌های آموزشی و درمانی موجود در انگلستان نیز در بالاترین رتبه جهانی قرار دارند.

آلمان بهتر است یا انگلستان؟

آلمان نیز همانند انگلستان از جمله اقتصادهای بزرگ اروپا به شمار می‌رود. نکته بسیار مهمی که برای مهاجرت کاری به آلمان باید در نظر بگیرید، لزوم یادگیری زبان این کشور است. به عقیده اکثر افراد، آلمانی زبانی دشوار است و یاد گرفتن آن به زمان زیادی نیاز دارد. این یک مزیت برای کار در انگلیس است، زیرا انگلیسی زبان راحت‌تری در نظر گرفته می‌شود و حتی مدارک مربوط به آن، از جمله آیلتس و تافل، را می‌توان به سادگی دریافت کرد. 

آمریکا بهتر است یا انگلستان؟  | کار در انگلیس

در حال حاضر، ایالات متحده آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد در جهان شناخته می‌شود. این کشور در سال‌های اخیر سخت‌گیرهایی بسیار زیادی را برای متقاضیان ایرانی تعیین کرده است. همین موضوع شانس شما جهت دریافت ویزای کاری آمریکا را کاهش می‌دهد. به طور کلی، احتمال دریافت ویزای کاری انگلستان بیشتر از ایالات متحده آمریکا است. این یک نکته مثبت به شمار می‌آید و انگلستان را در جایگاه بهتری برای مهاجران ایرانی قرار می‌دهد. 

هلند بهتر است یا انگلستان؟

در کنار آمریکا و آلمان، هلند نیز یک انتخاب مهم برای اکثر کارگران ایرانی برشمرده می‌شود. این کشور نیز دارای اقتصاد بزرگی است و به دلیل کاهش تولید مثل، هر ساله به کارگران خارجی بیشتری نیاز پیدا می‌کند. مشکل اصلی هلند برای ایرانیان، لزوم یادگیری زبان این کشور است که شباهت زیادی به زبان آلمانی دارد. اگر با این موضوع مشکلی ندارید،‌ هلند نیز انتخاب قابل قبولی برای مهاجرت کاری شما خواهد بود. در غیر این صورت، بهتر است تمام تلاش خود را جهت دریافت ویزای کاری کشور انگلستان به کار بگیرید. 

کارگران ایرانی در انگلستان چه وضعیتی دارند؟ 

ایرانیان نیز می‌توانند همانند بسیاری از کارگران هندی، پاکستانی، چینی و... در انگلستان مشغول به فعالیت شوند. در واقع دولت این کشور هیچ‌گونه محدودیت مشخصی را برای کارگران ایرانی که در شهرهای مختلف انگلیس حضور دارند وضع نکرده است. در صورتی که به کلیه قوانین کار در انگلیس پایبند باشید و مواردی همچون مالیات و یا حق اجاره خود را به درستی پرداخت کنید، می‌توانید مانند یک شهروند عادی زندگی خود را ادامه دهید و لحظات خوشی را در این کشور پشت سر بگذارید. 

مهاجرت کاری به همراه خانواده به انگلستان 

مهاجرت کاری با خانواده به انگلستان امکان‌پذیر است، اما تنها می‌توانید همسر و فرزندان زیر هجده سال خود را به همراه داشته باشید. فرزندان بالای هجده سال شما باید به سراغ سایر روش‌‌های مهاجرت به این کشور بروند (معمولاً ویزای تحصیلی بهترین انتخاب برای آنان خواهد بود). خانواده کارگران خارجی اجازه استفاده از خدمات آموزشی در خاک انگلستان را خواهند داشت. عدم ثبت درخواست ویزا برای اعضای خانواده می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات حقوقی برای شما شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که از مشاوران متخصص در این رابطه کمک بگیرید.

سخن آخر

اگرچه انگلستان به دلیل قانون برگزیت از اتحادیه اروپا خارج شده است، اما هنوز هم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصاد‌های کل قاره اروپا در نظر گرفته می‌شود. این امر برای افرادی که قصد دارند با استفاده از مهاجرت کاری به این کشور وارد شوند،‌ اهمیت بسیار زیادی دارد. با بررسی کلیه قوانین تعیین شده توسط دولت انگلستان برای مهاجرت خارجی و پیگیری آن‌ها به شکل احسن شما هم می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد