خرید پلاستیک و نایلون کیلویی عمده

کد خبر: 1321266

اگر شغل آزاد دارید پلاستیک و نایلون جزو جدایی ناپذیر کسب و کارشماست. دلیل این مسئله این است که با استفاده از پلاستیک به راحتی میتوانید خرید های مشتریان خود را بسته بندی کنید. البته از گذشته تا کنون روش های بسته بندی متفاوتی وجود داشته که پاکت های کاغذی ، ساک های پارچه ای و... از جمله آنها هستند ولی دلیل ماندگاری پلاستیک برای بسته بندی خرید ، قیمت مناسب و امکان تولید در حجم انبوه است. پلاستیک فرآورده های متفاوتی دارد . منظور ما از پلاستیک در این جا پلاستیک های دسته دار هستند که خرید های مشتری را درون آن قرار می دهند . این نوع از پلاستیک ها به نایلون ونایلکس معروف هستند.

خرید پلاستیک و نایلون کیلویی عمده

 

خرید پلاستیک

احتمالا مراکز متعددی برای خرید پلاستیک در شهر یا استان شما وجود دارد. حتی بعضی از این مراکز در سطح کشوری فعالیت دارند مثل زیر پله نوروز خان در تهران که تقریبا می توان گفت محل اجتماع بیشتر فروشندگان خرده پلاستیک ، نایلون و نایلکس در این مکان است. اکثر مراکز فروش پلاستیک تنها واسطه هستند یعنی از تولیدکننده پلاستیک ، کالا های خود را خریداری می کنند و با سود معین به خریداران پلاستیک می فروشند. تعداد معدودی از تولید کنندگان و کارخانه های تولید پلاستیک مراکز عرضه مستقیم پلاستیک با برند خود تاسیس نموده اند و مصرف کننده نهایی می تواند به صورت مستقیم از تولید کننده پلاستیک بخرد.

خرید پلاستیک بسته بندی

شیوه بسته بندی یک کالا عامل بسیار مهمی در خرید کالا توسط مشتری است. پلاستیکی که برای بسته بندی استفاده می کنید باید مشتری را برای خرید بعدی ترغیب کند. خرید پلاستیک های متفرقه برای استفاده در بسته بندی ممکن است به از دست رفتن مشتریان شما منجر شود. پلاستیک های بسته بندی اختصاصی ، پلاستیک هایی هستند که کاملا طبق سفارش شما تولید می شوند یعنی از سایز و ضخامت پلاستیک تا نوع دسته و رنگ پلاستیک به وابسطه به درخواست شماست بعلاوه که طرح دلخواه شما روی پلاستیک چاپ شده تا پلاستیک بسته بندی اختصاصی کاملا مطابق نظر شما تولید شده باشد.

خرید پلاستیک فروشگاهی

هر صاحب فروشگاه برای فروشگاه خود پلاستیک های خاصی را استفاده می کند. پلاستیک فروشگاهی خاص نوعی تبلیغ برای فروشگاه به حساب می آید. پلاستیک فروشگاهی با دو نوع دسته موزی و رکابی تولید و عرضه می شوند. یکی از انتظارات خریداران پلاستیک های فروشگاهی چاپ لوگو یا نام فروشگاه روی پلاستیک هایشان است تا علاوه بر متفاوت به نظر رسیدن ، پلاستیک هایشان تبلیغات متحرکی باشند که مشتریانشان در سطح شهر می گردانند. برای خرید بی واسطه پلاستیک فروشگاهی درگاه های متفاوتی وجود دارد و شرکت بازکو یکی از معدود تولید کنندگان تخصصی پلاستیک های فروشگاهی در سطح کشور می باشد.

 

آیا خرید پلاستیک کیلویی به صرفه است؟

شیوه قیمت گذاری و عرضه پلاستیک ها به طور عمومی به صورت کیلویی است . خرید کیلویی پلاستیک اگر با دقت لازم صورت نگیرد به صرفه نیست. به غیر از زمانی که ممکن است کیفیت پایین تولید یا جنس نامرغوب پلاستیک باعث ضرر شما شود ، در خرید کیلویی پارا متر مهم دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. تعداد در کیلوی پلاستیک پارامتر مهمی است که کمتر به آن توجه می شود . درست است که شما پلاستیک را به صورت کیلویی خریداری می کنید اما پلاستیک را به صورت تکی مورد استفاده قرار می دهید یعنی در نهایت هر چه در یک کیلو پلاستیک تعداد بیشتری پلاستیک داشته باشید برای شما به صرفه تر است . بسیاری از مواقع نباید تنها به قیمت پایین هر کیلو توجه داشت .

خرید عمده پلاستیک از کارخانه اصفهان

در گذشته کارخانه های تولید پلاستیک تنها در استان اصفهان و تهران یافت می شدند. خریداران عمده و خرده برای تهییه پلاستیک های مورد نیازشان باید به این استان ها سفر می کردند. حتی امروزه هم بسیاری از کارخانه ها هنوز به شیوه سنتی محصولات خود را عرضه می کنند. امکان خرید عمده و خرده پلاستیک به صورت الکترونیکی در سراسر ایران از کارخانه پلاستیک بازکو از سال ها قبل وجود داشته است. و امروزه برای خرید عمده پلاستیک لازم نیست به کارخانه های اصفهان و تهران مراجعه کنید.

شرکت بازکو خرید پلاستیک

شرکت بازکو یکی از معدود تولید کنندگان پلاستیک است که امکان خرید مستقیم پلاستیک را در سراسر کشور مهیا نموده و در طی سالیان طولانی از تمام استان های ایران تمامی صاحبان کسب و کار که خریداران پلاستیک نیز هستند را به خود جلب می کنند . شرکت بازکو روی استفاده از استاندارد های مدیریتی در بخش ها مختلف شرکت پافشاری دارد تا آنجا که مشتری در مراحل خرید خود کاملا متوجه ساختار منظم و همین طور پاسخگویی کارشناسان در مراحل مختلف خرید خود می شوند . این مسئله بسیار مهم است زیرا بسیاری از خریداران پلاستیک از بازکو از سایر استان های ایران با بازکو تعامل دارند و به صورت فیزیکی با شرکت بازکو روبرو نشده اند . ناگفته نماند مجموعه بازکو امکان ثبت سفارش حضوری در دفتر مرکزی شرکت را نیز داراست.

خرید نایلون

نایلون فرآورده ای پلاستیکی بوده که بیشتر برای حمل خرید از آن استفاده می شود. در خرید نایلون باید بدانید دقیقا ویژگی های نایلون چیست و تفاوت آن از سایر محصولات مشابه مثل نایلکس چیست. نایلون ها جنس نرمی دارند اگر انها را مچاله کنید می بینید صدای خاصی تولید نمی کنند. همین طور نایلون ها جنس براقی دارند و بسیار جلب توجه می کنند . قیمت نایلون ها در مقایسه با نایلکس بالاتر است البته باید بدانید نایلون ها درجه بندی های کیفی متفاوتی دارند. به طور کلی برای خریداری نایلون باید به جنس ، انعکاس نور و در جه کیفی آن دقت کرد تا تجربه خرید خوبی داشته باشید.

خرید نایلون بسته بندی

استفاده از نایلون برای بسته بندی ، ذغال ، کود ، خاکبرگ و... مرسوم است. برای خریداری این نوع نایلون های بسته بندی باید بدانید که به این نایلون ها ، نایلون چاپی با چاپ اختصاصی می گوییم . یعنی زمان سفارش نایلون بسته بندی از شما ابعاد ، ضخامت و طرح چاپ روی نایلون پرسیده می شود و نایلون به صورت اختصاصی برای شما تولید می شود.

نایلون خرید

نایلون هایی که خرید های خود را درون آن فروشنده به شما تحویل می دهد که به نایلون خرید معروف هستند هم نایلون بسته بندی به حساب می آیند. نایلون های خرید هم می توانند به صورت سفارشی برای شما تولید شوند. نام فروشگاه شما ، آدرس ، شماره تماس و سایر اطلاعاتی که می خواهید با رنگ بندی متنوع روی هر سایزی از نایلون که شما بخواهید ، چاپ و تولید می شود.

خرید نایلون کیلویی

زمان خرید نایلون کیلویی دو راه پیش رو دارید خرید نایلون اختصاصی یا خرید نایلون عمومی . امکان بسیار کمی وجود دارد بخواهید نایلون عمومی کیلویی را برای کسب و کار خود خریداری کنید . خرید نایلون عمومی حتی به صورت کیلویی اصلا به صرفه نیست. به جای خرید نایلون عمومی خرید نایلکس اختصاصی گزینه ای به صرفه تر است . خرید نایلون کیلویی اختصاصی از آنجا به صرفه است که تبلیغات برند شما به حساب می آید با جذب مشتری جدید ، چند برابر هزینه خود می تواند به شما سود برساند .

نایلون دسته موزی اختصاصی

نایلون دسته موزی اختصاصی نایلونی است که کاملا تحت نظر شخصی شما تولید می شود، یعنی شما سایز و حجم مودنیاز خود را اعلام می کنید و بعد رنگ و طرح مورد نظر خودتون برای چاپ نایلون رو در اختیار تولید کننده قرار داده و سفارش شما ثبت شده و پس از تولید برای شما ارسال می گردد.

دلایلی که از نایلون دسته موزی اختصاصی استفاده می کنند

  • ظاهر لوکس و جذاب
  • استحکام مناسب
  • قرار گیری راحت در دست
  • استایل تر و تمیز

2

خرید عمده نایلون نان

نایلون نان برای بسته بندی نان لواش ، نان باگت و انواع نان های فانتزی و سنتی به کار می رود . تولید کنندگان نان این نایلون ها را به صورت عمده خریداری می کنند تا قیمت تمام شده آنها پایین تر از زمانی که به صوت خورده برایشان تمام شود . مزیت دیگز خرید این نوع نایلون ها امکان چاپ اختصاصی برند و اطلاعات تولید کننده روی این نایلون ها آنهم زمانی که به صورت عمده و از تولید کننده نایلون نان را خریداری می کنید.

خرید نایلون چاپی

خرید نایلون چاپی یک سرمایه گذاری بلند مدت است . نایلون چاپی کمک شایانی به برندیگ مجموعه های مختلف می کند . روزانه تعداد زیادی از افراد وقت خود را برای خرید صرف می کنند ، حال تصور کنید شما سفارش مشتریان خود را درون نایلوت چاپی قرار می دهید که اطلاعات فروشگاه شما روی آن است . مشتری شما در حالی که در حرکت به سمت مقصد خود است ناخواسته فروشگاه شما را تبلیغ می کند . از طرف دیگر ماندگاری نایلون چاپی باعث می شود در طی سالیان دراز تبلیغ شما توسط مشتریانتان صورت بگیرد.

 

خرید نایلون بین همبرگر

اگر صاحب رستوران یا فست فود هستید و در منوی همبر های دست ساز دارید نایلون بین همبرگر گزینه مناسبی برای شماست ، نایلون بین همبر از به هم چسبیدن همبر ها در هنگام نگهداری در یخچال جلو گیری می کنند . چون این نایلون ها مستقیما با خوراک انسان در تماس هستند باید مراقب گواهی های بهداشتی آنها هنگام خرید بود . تعداد قابل سفارش این نوع نایلون ها منعطف بوده و بسته به نیاز شما تغییر می کند.

خرید نایلکس

از جمله سایر محصولات پر مصرف حوزه پلاستیک ، نایلکس ها هستند . بیش از نود درصد پلاستیک های شفاف عادی که در سوپر مارکت ها می بینید نایلکس هستند و به نایلکس عمومی مشهور هستند . اگر برای خرید این محصولات گیج شده اید و نمی توانید نایلون و نایلکس گیج شده اید باید بدانید نایلکس ها در برابر مچاله شدن صدای خش خش دارند و اندکی کدر هستند و قیمت آنها از نایلون ها کمتر است . در هنگام خرید نایلکس باید دقت کنید تابتوانید چیزی را که نیا ز دارید بخرید.3

رنگ بندی نایلکس دسته رکابی

شرکت صنایع پلاستیک بازکو نایلکس رکابی را در رنگ های متنوعی تولید عرضه می کند .

·نایلکس رکابی مشکی

نایلکس دسته رکابی مشکی زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهید محتویات داخل نایلکس دیده نشود ، معمولا نایلکس های رکابی مشکی برای ذغال فروشی ها، فروشگاه های کود وخاکبرگ استفاده می شود.

·پلاستیک رکابی شیری

نایلکس دسته رکابی شیری یا نایلکس دسته رکابی سفید نوعی پلاستیک است که رنگ زمینه آنها سفید است، معمولا پر تکرار ترین سفارش چاپ نایلکس ها و نایلون های دسته رکابی با رنگ زمینه سفید هستند چراکه یکی از بهترین رنگ های زمینه برای چاپ نایلکس های دسته رکابی رنگ سفید است.

·نایلکس دسته رکابی رنگی

نایلکس های دسته رکابی علاوه بر دو رنگ سفید و مشکی در رنگ های دیگری نیز قابلیت چاپ و سفارش دارند که بسته به سفارش مشتری قابلیت انتخاب دارد. در کارخانه صنایع پلاستیک بازکو شما امکان سفارش چاپ نایلکس را رنگ های متنوعی دارید.

خرید نایلکس چاپی

نایلکس چاپی می توانند به صورت اختصاصی تنها برای شما طراحی و تولید شود یعنی مجبور نیستید از نایلکس های موجود استفاده کنید بلکه نایلکس را برای نیاز خود از کارخانه سفارش می دهید و نایلکس چاپی شما به صورت اختصاصی برای شما تهییه و تولید می شوند . نایلکس چاپی به شناخت شما توسط افرادی که با شما و کسب و کار شما آشنا نیستند کمک می کند .

خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه

پیدا کردن سفره یکبار مصرف به قیمت تولیدی یکی از دغدغه های سفره داران و رستوران داران است . تولید کننده ای که کاملا به صورت سفارشی با ضخامت و ابعاد و طرح اختصاصی برای شما تولید و چاپ کند ، کم پیدا می شود. شما برای خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه می توانید از طریق سایت بازکو با کارشناسان ، این شرکت تماس بگیرید و سفره یکبار مصرف اختصاصی خود را سفارش دهید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد