سرفصل های دوره بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

کد خبر: 1320332

برای موفقیت در بیزینس نیاز دارید که با استفاده از نظرات افراد متخصص مناسب‌ترین تصمیمات را اتخاذ کنید. در واقع با وجود دوره‌های بیزینس کوچینگ، مطالب مفیدی در اختیار کوچ کسب و کار قرار داده می‌شود. همین موضوع باعث خواهد شد تا تاثیرگذاری این افراد در روند کسب و کار سودآورتر گردد. با در نظر گرفتن سرفصل های دوره بیزینس کوچینگ بخش‌های مهمی از کار مورد توجه قرار خواهند گرفت.

سرفصل های دوره بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

 

اطلاعاتی که در مورد دوره بیزینس کوچینگ، اهمیت و سرفصل های آن ارائه می‌شود، نقش مهمی در موفقیت کاری دارد. برای به‌دست آوردن جایگاه مطلوب در محیط بازار نیاز است که این مقاله را دنبال کنید.

 

دوره بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

دوره بیزینس کوچینگ به گونه ای طراحی شده است که ابزار و دانش عملی را در اختیار شما قرار دهد تا به یک مربی کسب و کار موثر تبدیل شوید. این دوره برای افراد در همه‌ی سطوح مدیریتی، نظارتی و یا در واقع هر کسی که در توسعه تیم و کسب و کار دخیل است، طراحی شده است.

دوره‌هایی که برای کوچینگ در نظر گرفته شده است، تاثیراتی زیادی در بهبود فعالیت‌های مرتبط دارد. همچنین برای ایجاد تغییرات اساسی در سطوح مدیریتی باید نکات و روش‌های کارساز ارائه گردند. به‌دلیل تغییراتی که در رفتارهای عاملین بازار صورت گرفته است، نیاز به یک کوچ حرفه‌ای احساس می‌شود. در واقع مدیران بسیاری از کسب و کارها با یک ایده جدید موفقیت زیادی را کسب خواهند کرد.

باتوجه‌به ویژگی‌هایی که در دوره به‌دلیل مهم‌ترین سرفصل های بیزینس کوچینگ به‌دست آورده‌اید، پیشنهادات مفیدی نیز خواهید داشت. این دوره‌ها به شما آموزش می‌دهند که در شرایط‌های مختلف چگونه نیازهای برندها را تامین کنید. موارد اساسی در هر موقعیتی به ایجاد تغییرات ساختاری خواهد انجامید. همین موضوع برای بهبود روند کاری باعث توسعه بیشتر فعالیت‌های کسب و کار می‌شود.

هر موردی که برای راهنمایی به مدیریت برای دست یافتن به اهداف کاری نیاز دارید در این دوره خواهید آموخت. فرآیندهای کوچینگ برای یک بیزینس نیازمند دقت و بررسی‌های مداوم است که نتیجه‌بخش گردد. در واقع برای این‌که از اهمیت دوره بیزینس کوچینگ بیشتر بهره ببرید باید بسیاری از برنامه‌های کاری را تغییر دهید.

بسیاری از اساتید و افراد موفق در کسب و کارها در این دوره مواردی ارائه می‌‌دهند. در واقع دانش و تجربه‌های مفید برای بهبود دوره باید استفاده شود. به‌علاوه دلایل زیادی وجود دارد که تاثیرات بیزینس کوچینگ در موفقیت کسب و کار را افزایش دهد. یکی از این موارد عملی بودن و اثربخشی زیاد مطالب آموزشی و متناسب است.

شما با در نظر گرفتن بسیاری از سیستم‌های مدیریتی به‌روز برای چیدمان برنامه‌های کاری می‌توانید به‌درستی رفتار کنید. اگر با استفاده از مباحث دوره بیزینس کوچینگ بتوانید هر نوع تغییری را به‌سمت سودآوری بکشانید، موفق شده‌اید. این موضوع باعث می‌شود که بینش جدیدی برای بالا بردن انگیزه‌ها در ایجاد تغییرات اتفاق بیفتد.

سرفصل‌ های دوره بیزینس کوچینگ

برای هر دوره‌ی مدیریتی و کسب و کار باید نسبت‌به سرفصل‌های آن‌ها حساس باشید. این موضوع‌که چه میزان از دانش شما با مطالب دوره بهبود خواهد یافت، اهمیت دارد. با وجود تغییرات عمده‌ای که در صنعت‌های مختلف اتفاق افتاده است، برنامه‌ای اصولی داشتن، کاربردی است. در واقع با مشورت گرفتن از یک کوچ کسب و کار به‌صورتی حرفه‌ای رفتار خواهید کرد. به‌علاوه شناخت لایه‌های مختلف برای کسب جایگاه مورد نظر در بازار اطمینان از موفقیت برنامه‌ها را نیاز دارد.

2

باتوجه‌‌به سرفصل های دوره بیزینس کوچینگ دیگر نگرانی برای پوشش دادن بسیاری از مسائل وجود ندارد. در واقع مدیران کسب و کارها در بسیاری مواقع در مورد واقعیت‌هایی که موفقیت‌آمیز هستند، نیاز به ایده‌های جدید دارند. شما با گذراندن دوره‌های تخصصی برای بیزینس کوچینگ می‌توانید بهترین مشاور برای مدیران باشید. به‌همین‌دلیل مهم‌ترین سرفصل های بیزینس کوچینگ را  که در 96 ساعت ارائه می‌شوند، در ادامه بیان می‌کنیم.

خودشناسی؛ شناخت و تغییر باورهای عمیق

طرحواره‌هایی که در این بخش ارائه می‌شوند، باورهای عمیق را نشان می‌دهند. در واقع با مطالب اصولی در این دوره شما می‌توانید نوع نگاه به زندگی کاری را به‌صورت کامل آشنایی یابید. به‌علاوه برای تمامی افراد منطقی، احساسی مطالبی ارائه می‌شود که مفید است. شما با تحلیل می‌توانید بسیاری از باورهایی که در کار ایجاد می‌شوند را خیلی اصولی و دقیق تغییر دهید.

مهارت‌های نرم و تیم‌سازی؛ بهبود فعالیت‌های تیمی

برای این‌که هزینه‌های یادگیری مهارت‌های نرم را کاهش دهیم در این دوره موارد مورد نیاز ارائه می‌شود. ازآن‌جایی که تمامی نکات به‌صورت عملی نیز مطرح خواهد شد، اهمیت دوره بیزینس کوچینگ را نشان می‌دهد. سازمان‌ها برای موفقیت در کارهایشان باید افرادی را جذب کنند که توانایی تحلیل قوی داشته باشند. به‌همین‌دلیل این دوره برای پرورش بیزینس کوچینگ موثر است.

تنظیم هیجان؛ کاهش تصمیمات بدون برنامه

بسیاری از مشکلات در بیزینس به‌دلیل هیجاناتی است که در حین تصمیم‌گیری گرفته می‌شود. تغییرات برای بالا بردن میزان موفقیت در موقعیت‌های حساس یکی از تاثیرات بیزینس کوچینگ در موفقیت کسب و کار است. برای بسیاری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری باید بتوانید هیجانات رفتاری را به‌درستی مدیریت کنید.

سواد مالی؛ بهبود موقعیت‌های رشد و توسعه

با اصولی که در مورد چگونگی استفاده از منابع مالی صورت خواهد گرفت این موارد خیلی مطلوب‌تر استفاده می‌شوند. در واقع شما دانش در زمینه اتخاذ بهره‌ورتر را در این دوره کسب می‌کنید. همین موضوع دلیلی است که یک بیزینس کوچینگ از آن برای راهنمایی حرفه‌ای‌تر استفاده خواهد کرد. باتوجه‌به مهم بودن این موضوع برای رشد کسب و کار اطلاعات دوره تاثیرات مثبتی را به‌همراه دارد.

اصول و فنون مذاکره؛ تغییر در روند برقراری ارتباط

برای قرار گرفتن در موقعیت‌های سودآور باید اصول و فنونی را در برقرار کردن روابط استفاده کنید که مفید باشند. در واقع شرایط‌های مختلف برای ایجاد تغییرات اساسی در یک معامله باید متفاوت‌تر صورت گیرد. استفاده کردن از تکنیک‌های جدید و کاربردی برای مذاکرات موفق دلیلی برای بهبود دانش به‌روز است. برای وسعت کاری باید بتوانید با رعایت اصول مذاکره روابط قوی‌تری را داشته باشید. این موضوع برای ادامه دادن مسیر موفقیت نیازی اساسی محسوب می‌شود که قابل توجه است.

دیگر سرفصل های دوره

  • سرمایه‌های مثبت روانی
  • مبانی تفکر سیستمی
  • مبانی واصول متقاعدسازی
  • مبانی تفکر استراتژیک
  • مبانی تفکر انتقادی
  • تنظیم بودجه، OKR
  • اصول فن بیان و سخنوری
  • مدیریت زمان
  • مدیریت استرس و اضطراب
  • حل مسئله و تصمیم‌گیری
  • آشنایی با تکنیک‌های زبان بدن
  • پرسونال‌برندینگ
  • مبانی رهبری
  • نکات کلیدی بازاریابی و فروش
  • مبانی روان‌شناسی فروش
  • تحلیل رفتار مصرف کننده
  • تحلیل روان‌شناختی بازار
  • اصول بنیادین کوچینگ
  • صلاحیت‌های فدراسیون بین‌المللی کوچینگ
  • اصول اخلاقی و قوانین حرفه‌ای بین‌المللی
  • مدل‌ها و نظریه‌های کوچینگ

برای مشاهده جزئیات دوره اینجا کلیک کنید.

3

فواید دوره بیزینس کوچینگ

برای موفقیت باید بتوانید از اصولی حرفه‌ای در هر بخش از رشد و توسعه کسب و کار استفاده کنید. به‌همین‌دلیل دوره باید اطلاعات کافی را ارائه دهد. بررسی کردن مهم‌ترین سرفصل های بیزینس کوچینگ دیدگاهی متفاوت را نشان خواهد داد. برای هر نوع تغییری در برنامه‌های سرمایه‌گذاری می‌توانید توانمند‌های خود را استفاده کنید. این دوره‌ها در بهبود مهارت شما برای موفقیت در کسب و کار موثر است.

با استراتژی‌هایی که ارائه می‌کنید، بیشترین تاثیرات را در روند کارها خواهید داشت. این موضوع برای ایجاد تغییرات اساسی در کارها باید مورد توجه قرار گیرد. در واقع هر تکنیکی در زمانی‌‌که انعطاف‌پذیری بالایی وجود دارد باید استفاده ‌شود. با در نظر گرفتن اهمیت دوره بیزینس کوچینگ بسیاری از کسب و کارها قدم‌های حرفه‌ای‌تری را بر می‌دارند. در این جریان منابع موجود با بینشی سودآور دنبال خواهد شد. فواید این دوره در موفقیت کسب و کارها در ادامه بیان می‌شود.

  • کاهش ریسک برای برنامه‌های جدید
  • استفاده بهینه از منبع
  • از دست ندادن فرصت‌های بازارهای هدف
  • استفاده کردن از ایده‌های جدید برای رشد کسب و کار

در نظر گرفتن تغییرات اساسی در فعالیت‌های کاری دلیلی مهم برای شرکت کردن در این دوره است. در واقع شما یاد خواهید گرفت که از منابع و امکاناتی که وجود دارد برای موفقیت در کار چگونه استفاده کنید. این موضوع برای داشتن بینشی متفاوت در زمینه‌های کاری بسیار اهمیت دارد. اگر با تغییرات در رفتارهای رقبا نتوانید واکنش حرفه‌ای داشته باشید، زیان‌های زیادی ایجاد می‌شود.

نکته مهم این است که بیزینس کوچ به شما نمی‌گوید که چه کاری باید انجام دهید،

بلکه به شما کمک می‌کند تا خودتان دریابید که بهترین تصمیم، بهترین مسیر و بهترین کار در نقطه کنونی برای رسیدن به نقطه مطلوب چیست. ایجاد روشن‌بینی برای شما از مهم‌ترین هنرهای یک کوچ است. درست شبیه به روشی که سقراط برای کمک به شاگردانش پیش می‌گرفت!!!

کوچ مسئول عملکرد و اجرا نیست، بلکه با سوالات و مکالمات هدفمند، مسیر هر کاری را که شما باید انجام بدهید یا ندهید، روشن و واضح می‌سازد و با شناخت از لایه‌های مختلف روانی هر فرد، بر انگیزه‌ها و توانایی‌های روحی و شخصیتی کوچی(مُراجع) به خوبی کار می‌کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد