معرفی هتل عباسی و هتل سفیر اصفهان

کد خبر: 1318043

اگر برای اقامت در اصفهان به‌دنبال انتخاب بهترین هتل هستید، بهتر است با مجموعه‌های اقامتی عباسی و سفیر آشنا شوید. این اقامتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی مطلوبی هستند و سکونت در آن‌ها باعث می‌شود بهترین خاطره‌ را از سفر به اصفهان به‌دست بیاورید.

معرفی هتل عباسی و هتل سفیر اصفهان

 

 

اصفهان شهری پر از جاذبه گردشگری است و اگر مدت محدودی در این شهر بمانید، ممکن است فرصت بازدید از همه آن‌ها را نداشته باشید. باید رزرو هتل های اصفهان را در دستور کار داشته باشیدتا امکان دسترسی آسان به این جاذبه‌‌ها را برای شما فراهم کند. در ادامه با مجموعه‌های اقامتی محبوب و پرطرف‌دار این شهر یعنی عباسی و سفیر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل عباسی اصفهان

2

مجموعه اقامتی تاریخی عباسی، به‌عنوان یک موزه هنری شناخته می‌شود. اگر علاقه‌مند به تاریخ و فرهنگ اصفهان هستید اقامت در این مجموعه، بهترین گزینه پیش روی شما محسوب می‌شود. با این انتخاب می‌توانید در دل تاریخ و تمدن این شهر قدم بگذارید.

این مجموعه اقامتی 5 ستاره، متعلق به دوران صفویه است. ازاین‌رو معماری خاص و جذابی دارد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. ساختمان این مجموعه، سبکی مدل معماری‌های قرن 18 میلادی دارد.

مجموعه اقامتی هتل عباسی که در گذشته کاروان‌سرای مدرسه چهارباغ بود، حدودا 400 سال قدمت دارد. بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی پس‌از سکونت موقت در این امکان، آن را به‌عنوان یکی از زیباترین اقامتگاه‌ها در سطح جهان معرفی کرده‌اند.

مجموعه اقامتی عباسی یکی از قدیمی‌ترین هتل های اصفهان و ایران است که معماری و نقش‌ونگار دیوارهای آن، سنت و فرهنگ این مرزوبوم را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه، زیبایی و جذابیت منحصربه‌فردی دارد و یک گزینه عالی برای سکونت موقت در اصفهان است.

این مجموعه اقامتی 255 واحد دارد و به‌طور کلی از چند ساختمان 3 طبقه تشکیل شده است. تمام این واحدها دارای امکانات پیشرفته هستند تا راحتی شما را فراهم کنند.

امکانات هتل عباسی اصفهان

این مجموعه اقامتی 5 ستاره، از امکانات رفاهی کاملی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود، سرو صبحانه رایگان برای مسافران است. گردشگران می‌توانند صبحانه را در سالن این مجموعه میل کنند.

رستوران چهلستون این مجموعه، دارای ظاهری کاملا سنتی با نقش‌ونگارهای جذاب است. همچنین منوی متنوعی از انواع غذاها را دارد تا همه مسافران بتوانند غذایی طبق ذائقه خود میل کنند.

کافه تریا بخش دیگری است که با محیط سنتی خود، تجربه‌ای جذاب از سرو قهوه یا دیگر نوشیدنی‌ها را به مسافران هدیه می‌دهد. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به 9 تالار برای برگزاری مراسمات مختلف، مجموعه ورزشی، سونا، استخر، جکوزی، سالن بدن‌سازی، کافی‌نت، آرایشگاه، سونای خشک، عطر و ادکلن، فروشگاه و باغ سرسبز 6هزارمتری اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل عباسی

واحدهای اقامتی این مجموعه در مدل‌های مختلف طراحی شده‌اند و هرکدام سبکی به‌خصوص از یک دوره تاریخی دارند. از این واحدها می‌توان به اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های چشم‌انداز دارای تخت‌های یک یا 2 نفره، اتاق‌های پردیس، سوئیت قاجار و سوئیت صفوی اشاره کرد.

اگر می‌خواهید بهترین تجربه اقامت در یک محیط با معماری تاریخی داشته باشید، سوئیت‌های قاجار و صفویه بهترین گزینه هستند. این سوئیت‌ها ظاهری منحصربه‌فرد و جذاب دارند و شما را به دوران قدیم می‌برند.

از امکانات موجود در اتاق‌های این مجموعه می‌توان به اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون اشاره کرد. اگر قصد اقامت در این مجموعه را دارید باید در زمان مناسب برای رزرو آن اقدام کنید. چراکه ظرفیت واحدها خیلی زود پر می‌شود.

معرفی هتل سفیر اصفهان

در اصفهان مجموعه‌های اقامتی لوکس و مدرن زیادی ساخته شده که یکی از آن‌ها hotel سفیر است. این مجموعه در سال 1371 تاسیس و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. ازاین‌رو خدمات و امکانات رفاهی آن کاملا مطلوب و به‌روز هستند.

این مجموعه اقامتی با 6 طبقه و 100 اتاق، در موقعیت مکانی مطلوبی قرار دارد و با سکونت موقت در آن می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری ازجمله میدان نقش جهان، مجموعه عباسی، بازار سنتی هنر و همچنین خیابان چهارباغ دسترسی راحتی پیدا کنید.

امکانات هتل سفیر اصفهان

مجموعه اقامتی 4 ستاره  هتل سفیر اصفهان، امکاناتی در حد اقامتگاه‌های 5 ستاره دارد. پس با انتخاب آن دیگر لازم نیست دغدغه‌ای درخصوص امکانات و خدمات رفاهی داشته باشید. رستوران این مجموعه ظرفیت 120 نفری دارد و باکیفیت‌ترین غذاها را سرو می‌کند.

این مجموعه 6 طبقه، دارای پارکینگی با ظرفیت محدود است. از امکانات ویژه آن می‌توان به سونا، خدمات تهیه بلیط، استخر، جکوزی، اتاق چمدان، ماساژ، کافی‌شاپ و ترانسفر با هزینه اشاره کرد.

اتاق‌های هتل سفیر اصفهان

3

از انواع واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه می‌توان به اتاق 2 تخته دبل، 2 تخته توئین، 2 تخته بدون پنجره، اتاق 3 تخته، اتاق 2 تخته مناسب یک‌نفر، سوئیت استاندارد 4 تخته، اتاق 2 تخته رویال، آپارتمان 2 خوابه 4 نفره و سوئیت رویال 4 نفره اشاره کرد.

در تمام این واحدهای اقامتی امکانات کاملی نظیر مبلمان، آباژور، چای‌ساز، میز تحریر، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، روم‌سرویس، سیستم اطفاء حریق، یخچال، رخت‌آویز، اینترنت، کمد لباس و دراور وجود دارد.

رزرو آنی هتل عباسی و سفیر

با توجه به محبوبیتی که این مجموعه‌های اقامتی دارند، احتمالا ظرفیت آن‌ها خیلی زود تکمیل شود. ازاین‌رو به‌خصوص در فصل‌های پیک و شلوغ باید برای رزرو آنی آن ها اقدام کنید. اسنپ تریپ سامانه‌ای است که سرعت بالایی دارد و تمام اطلاعات مجموعه‌های اقامتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. با مراجعه به آن می‌توانید رزرو آنی واحد مورد نظر را انجام دهید.

جمع‌بندی

هتل عباسی و سفیر از مجموعه‌های اقامتی 5 و 4 ستاره اصفهان هستند که محبوبیتی زیادی دارند. مجموعه عباسی از قدمت بالایی برخوردار است و شما را به‌اعماق تاریخ می‌برد. در مقابل، اقامتگاه سفیر مدرن است و امکانات متنوعی در اختیارتان قرار می‌دهد.

سوالات متداول

قدیمی‌ترین مجموعه اقامتی اصفهان کدام است؟

مجموعه اقامتی عباسی از قدیمی‌ترین‌های ایران و جهان محسوب می‌شود که حدود 400 سال قدمت دارد. معماری این مجموعه از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن به‌شمار می‌آید.

برای سفر به اصفهان کدام مجموعه اقامتی را انتخاب کنیم؟

اگر سازه‌های تاریخی را دوست‌دارید، مجموعه اقامتی عباسی بهترین گزینه است. درصورتی‌که به معماری مدرن علاقه بیشتری دارید نیز مجموعه اقامتی سفیر، امکانات لازم را در اختیارتان می‌گذارد.

چگونه بهترین مجموعه‌های اقامتی اصفهان را رزرو کنیم؟

اگر می‌خواهید اطلاعات خود را درخصوص مجموعه‌های اقامتی عباسی و سفیر افزایش دهید، بهتر است به سامانه اسنپ‌ تریپ مراجعه و یکی از آن‌ها را برای اقامت رزرو کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد