کردان، بهشت ویلاهای لوکس: تجربه اقامتی رویایی

کد خبر: 1313156
کردان، بهشت ویلاهای لوکس: تجربه اقامتی رویایی

 

باتوجه‌به ازدحام جمعیت و آلودگی هوا، طبیعت خوش‌آب‌وهوا و دل‌انگیز برای ساکنان تهران به‌منزله بهشت است و خوشبختانه منطقه کردان چنین بهشتی را در اختیار تهرانی‌ها قرار می‌دهد. منطقه کردان، شامل چندین روستا است و تعداد زیادی اقامتگاه لوکس و مجهز ازجمله سوئیت و ویلا در آن‌ها وجود دارد؛ بنابراین، گردشگران می‌توانند اوقات‌فراغت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند. در این مطلب، راجع به روستای کردان و امکانات مکان‌های اقامتی لاکچری آن صحبت خواهیم کرد.

 

ییلاقات باصفای اطراف پایتخت

تهران بزرگ با برج‌ها و آسمان‌خراش‌هایش شناخته می‌شود و هیاهوی همیشگی در آن جریان دارد. بعضی از مسافران، متقاضی اجاره سوئیت در تهران هستند؛ در مقابل، گردشگران بسیاری هم اقامت در مکانی خوش‌آب‌وهوا و آرام‌تر را ترجیح می‌دهند. خوشبختانه، این خطه از کشورمان نیز از زیبایی‌های طبیعت بی‌نصیب نمانده است. ییلاقات باصفایی در اطراف پایتخت وجود دارند که اغلب مناظر شمال کشور را تداعی می‌کنند و می‌توانید ساعات و روزهایی را در طبیعت سپری کنید و از هوای پاکیزه و مناظر طبیعی لذت ببرید. برخی از این مناطق ییلاقی عبارت‌اند از:

  • روستاهای منطقه کردان
  • روستای چناقچی علیا
  • روستای ارنگه
  • روستای آهار
  • روستای برغان
  • روستای طالقان
  • روستای فیلبند

منطقه کردان؛ طبیعت بکر در اطراف تهران

منطقه کردان، مشهورترین ییلاق نزدیک به تهران است و از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده‌است. روستاهای کردان، تالیان، برغان، آغشت، کوهسار، خورین، آجین دوحین، هرجاب، ولیان، جنگلدار، ورده و ولیان، در کردان شمالی قرار دارند و روستاهای تهراندشت، چهارباغ، سهیلیه و ...، مربوط به بخش جنوبی کردان هستند.

در روستاهای کردان، اقامتگاه‌های متعددی وجود دارند. گردشگران بسیاری از تهران و کرج برای گردش و تفریح به روستای کردان سفر می‌کنند. به‌خصوص در آخر هفته‌ها اجاره ویلا کردان متقاضیان بسیار زیادی دارد. البته باید گفت که این روستا ظرفیت پذیرش مسافران از مناطق دوردست و شهرهای دیگر را نیز دارد.

2

اقامت در ویلاهای لوکس و استخردار کردان

در مکان‌های اقامتی کردان، تجهیزات کافی برای اقامتی آسوده و بدون دغدغه فراهم شده‌است. بعضی از این مکان‌ها بسیار لوکس هستند و امکانات به‌مراتب بیشتری دارند. اقامت در مکان‌های لوکس، تجربه‌ای متفاوت از سفر به مناطق ییلاقی را برای مسافران رقم می‌زند. در این مکان‌ها، امکانات و خدمات متنوعی برای رفاه و آسایش مهمانان فراهم شده‌است و نرخ آن‌ها نیز با قیمت اجاره روزانه خانه در تهران تفاوت چندانی ندارد و حتی در بیشتر موارد کمتر است. البته برای مسافران و گردشگرانی که از شهرهای مختلف ایران یا حتی خارج از کشور به تهران سفر می‌کنند و به‌دنبال اجاره سوئیت در تهران هستند، گزینه‌های متنوعی وجود دارد که می‌تواند نیاز مسافران را پاسخ دهد.

ویژگی‌ها و امکانات ویلاهای کردان

با اجاره ویلا کردان، از امکانات و تجهیزات متنوعی بهره‌مند خواهید شد که در ادامه راجع به آن‌ها توضیحاتی را ارائه داده‌ایم.

تجهیزات آشپزخانه

آشپزخانه و لوازم پخت‌وپز یکی از ضروریات موردنیاز گردشگران است. در انواع ویلا کردان، تجهیزات کامل آشپزخانه از قبیل یخچال، ماشین ظرف‌شویی، مایکروویو، اجاق‌گاز، فر، چای‌ساز، قهوه‌ساز و وسایل برقی و غیربرقی دیگر فراهم شده‌است. تقریبا در تمام مکان‌های اقامتی کردان، باربیکیو نیز فراهم است که به گردشگران این امکان را می‌دهد تا غذای خوشمزه و کبابی را در فضای باز و هوای خنک تهیه و میل کنند.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی جزو تجهیزات داخلی ضروری هر مکان اقامتی محسوب می‌شود که در کردان به این موارد اهمیت داده می‌شود و خانه‌ها و مکان‌های اقامتی به پکیج‌های گرمایشی، کولرگازی، بخاری و چیلر مجهز شده‌اند.

اینترنت پرسرعت

یکی از موارد مهمی که گردشگران هنگام اجاره ویلا کردان به آن توجه ویژه دارند، دسترسی به اینترنت است. در مکان‌های اقامتی کردان، به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و از انجام امور آنلاین خود عقب نخواهید ماند.

پارکینگ اختصاصی

پارکینگ جزو نیازمندی‌هایی مسافران است و در کردان نیز مکان‌های اقامتی متعددی با پارکینگ اختصاصی وجود دارد تا مهمانان بدون نگرانی از جای پارک خودرو، تعطیلات آرام‌تری داشته باشند.

انواع استخر، امکانات رفاهی و تجهیزات بازی

وجود استخر به‌ویژه در فصل بهار و تابستان یکی از معیارهای مهم گردشگران برای انتخاب مکان اقامتی است. اغلب ویلاهای کردان به استخر روباز یا سرپوشیده مجهز هستند و امکانات دیگری مانند سونا و جکوزی برای استراحت و آرامش مهمانان فراهم شده‌است. باوجود تجهیزات بازی مانند زمین‌های فوتبال، بسکتبال، والیان، میز بیلیارد و پینگ‌پنگ، گردشگران لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه خواهند کرد.

سیستم صوتی و تصویری

در مکان‌های اقامتی لوکس کردان، سیستم‌های صوتی و تصویری حرفه‌ای نصب شده‌است و مهمانان علاوه‌بر تماشای فیلم‌های موردعلاقه‌شان می‌توانند درصورت رضایت مالک، جشن‌ها و مراسم‌هایی را هم در این مکان‌ها برگزار کند.

نرخ اجاره ویلا کردان و نحوه رزرو

قیمت اقامتگاه در منطقه کردان باتوجه‌به امکانات، ظرفیت و زمان رزرو، متغیر است. برای اجاره این مکان‌های اقامتی و همچنین اجاره سوئیت در تهران، می‌توانید از روش آنلاین استفاده کنید. در روش رزرو آنلاین، امکان مشاهده امکانات و قیمت‌ها و مقایسه گزینه‌های موجود فراهم است و می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. برای مثال، می‌توانید امکانات و نرخ اجاره روزانه خانه در تهران را با نرخ مکان‌های اقامتی کردان مقایسه کرده و برحسب نیاز و سلیقه خود گزینه مناسب را رزرو کنید.

3

تجربه سفری لوکس در طبیعت بی‌نظیر کردان

در این مطلب، راجع به یکی از مشهورترین ییلاق‌های باصفای اطراف تهران، یعنی منطقه کردان صحبت کردیم. مکان‌های اقامتی لاکچری این منطقه، امکانات متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند و تجربیات متفاوتی از سفر به طبیعت را برایشان رقم می‌زنند. گفتنی است که اگر قصد سفر به تهران را دارید می‌توانید به‌جای اجاره سوئیت در تهران، یک مکان اقامتی لوکس در کردان اجاره کنید؛ چون این منطقه فقط یک ساعت با تهران فاصله دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد