آموزش گام‌به‌گام خریدوفروش تتر

کد خبر: 1311006

در دنیای در حال تحول ارزهای دیجیتال، خرید تتر یک استراتژی مناسب است که می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌نظیری در اختیار شما قرار دهد. تتر یک استیبل‌کوین معادل یک دلار امریکا است که برای افرادی که به‌دنبال یک راه مطمئن برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال هستند، گزینه مناسبی است. تتر با پایداری و پشتوانه دلاری خود، گزینه‌ای امن برای کسانی است که به‌دنبال ثبات در بازار نوسانی ارزهای دیجیتال هستند. در این راهنمای گام‌به‌گام، شما را با فرآیند خرید تتر آشنا خواهیم کرد. اگر می‌خواهید به‌سادگی و با اطمینان در این مسیر قدم بردارید، این آموزش را از دست ندهید. از همین‌حالا شروع کرده و دنیای ارزهای دیجیتال را با تتر کشف کنید.

آموزش گام‌به‌گام خریدوفروش تتر

 

خرید گام‌به‌گام تتر

خرید تتر یکی از راه‌های محبوب و آسان برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است. در این راهنما، به شما نحوه خرید گام‌به‌گام تتر را آموزش خواهیم داد تا بتوانید با اطمینان و آرامش بیشتری در این بازار فعالیت کنید.

مرحله اول؛ پیداکردن یک صرافی مطمئن

ازآنجایی‌که ما تحت تحریم‌های اقتصادی هستیم، یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال ازجمله تتر، استفاده از صرافی‌های ایرانی است؛ اما یک صرافی آنلاین معتبر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ابتدا باید بدانید صرافی درواقع شریک تجاری مطمئن شما است؛ پس در انتخاب آن باید دقت لازم را به خرج دهید. اولین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید، پشتیبانی 24ساعته و قوی صرافی است. بازار ارز دیجیتال پر از مفاهیم و ارزهای جدید بوده که ممکن است شما را سردرگم کنند؛ بنابراین، آن صرافی را انتخاب کنید که تیم پشتیبانی آن به‌سرعت به شما پاسخ داده و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد.

داشتن امکاناتی مانند خرید ارزهای متنوع، داشتن کیف پول دیجیتال اختصاصی، امکان واریز و خرید آنی، احراز هویت سریع و از همه مهم‌تر اعتماد مشتریان به صرافی، ازجمله ویژگی‌های دیگری هستند که یک صرافی را برای انتخاب مناسب می‌کنند. اگر به‌دنبال همه این ویژگی‌ها در یک صرافی هستید، صرافی آنلاین بیت 24 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ چراکه علاوه‌بر داشتن این ویژگی‌ها با رابط کاربری ساده و داشتن اپلیکیشن مخصوص اندروید و ios، کار را برای مشتریان خود ساده‌تر هم کرده‌است. در ادامه، روند خرید تتر را پس از انتخاب صرافی مطمئن بررسی می‌کنیم.

22

مرحله دوم؛ ثبت‌نام و احراز هویت

برای خرید تتر، اولین کاری که باید انجام دهید ثبت‌نام در یک صرافی آنلاین است. برخی صرافی‌ها از همان ابتدا احراز هویت را الزامی می‌دانند؛ اما بیت ۲۴ این شرط را برای ثبت‌نام و معاملات اولیه اعمال نمی‌کند و تنها زمانیکه قصد برداشت دارایی‌های خود را داشته باشید، نیاز به احراز هویت دارید. سیستم احراز هویت بیت ۲۴ هوشمند و اتوماتیک است و در چند دقیقه هویت شما را تایید می‌کند.

مرحله سوم؛ شناخت روش‌های خرید تتر

دو روش برای خرید تتر وجود دارد: خریدوفروش آنی و معامله حرفه‌ای یا p2p.

در روش خریدوفروش آنی، شما مستقیما با بیت ۲۴ معامله می‌کنید. کافی است تعداد تتر موردنظر را مشخص کنید و مبلغ پرداختی را به‌صورت ریالی یا ارزی بپردازید. در این روش، شما از کارت بانکی خود برای پرداخت مبلغ استفاده می‌کنید و هیچ کارمزدی برای خرید تتر پرداخت نخواهید کرد.

در روش دوم که معامله به‌صورت همتابه‌همتا p2p است، شما با سایر فروشندگان وارد معامله می‌شوید. در بیت ۲۴، انواع روش‌های سفارش ازجمله سفارش لیمیت، استاپ لیمیت، مارکت و تریلینگ استاپ، وجود دارند. پس از تکمیل سفارش، تترها به کیف پول شما اضافه می‌شوند. نکته قابل‌توجه در این روش، کارمزد حداکثر ۰.۲درصدی بیت ۲۴ است که نسبت به بسیاری از رقبا مبلغ کمتری است.

مرحله چهارم؛ انتقال تتر به کیف پول شخصی

در مرحله بعد، فقط کافی است برای امنیت بیشتر، تترهای خریداری‌شده را به کیف پول دیجیتال شخصی خود منتقل کنید.

با دنبال‌کردن این مراحل، می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان ارز تتر را خریداری کنید و از امکانات بازار ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوید.

کارمزد خرید تتر؛ چقدر باید بپردازید؟

کارمزد خرید تتر شامل دو بخش است: کارمزدی که صرافی از شما دریافت می‌کند و کارمزد انتقال به کیف پول شخصی.

در صرافی بیت ۲۴، برای خریدوفروش آنی، هیچ کارمزدی پرداخت نمی‌کنید و اگر تترها را در کیف پول صرافی نگه دارید، کارمزدی برای انتقال هم ندارید؛ اما در معاملات همتابه‌همتا، کارمزد حداکثر ۰.۲ درصد است که با افزایش حجم معاملات یا تغییر سطح کاربری، کاهش می‌یابد. انتقال تتر به کیف پول شخصی، کارمزد شبکه را به‌همراه دارد. این کارمزد بسته به شبکه‌ای که انتخاب می‌کنید متفاوت است؛ مثلا کارمزد شبکه اتریوم بسیار بالا، ولی شبکه BSC حدود ۰.۰۳ دلار خواهد بود.

نکات کلیدی خرید تتر

قبل از خریدوفروش تتر، بهتر است به این موارد توجه کنید:

  • پیش از هر چیز، مطمئن شوید که صرافی معتبر و مورداعتماد را انتخاب کرده‌اید. ویژگی‌ها و خدمات ارائه‌شده توسط صرافی را بررسی کنید.
  • صرافی باید نقدینگی کافی و حجم معاملات بالایی داشته باشد و از روش‌های مختلف خریدوفروش، ازجمله خرید فروشگاهی و همتا‌به‌همتا پشتیبانی کند.
  • به کارمزدهای خرید، فروش و انتقال توجه کنید.
  • از خرید تتر از شبکه‌های اجتماعی و افراد ناشناس خودداری کنید.
  • هنگام خرید، مطمئن شوید که برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها، تتر کافی دارید.
  • اطلاعات لازم برای تشخیص تترهای جعلی را کسب کنید.
  • اگر جایی تتر زیر قیمت بازار پیشنهاد می‌شود، به احتمال زیاد کلاهبرداری است.

23

خرید تتر؛ آغاز سفر شما در دنیای ارزهای دیجیتال

خرید تتر با رعایت نکات و مراحل بیان‌شده، می‌تواند فرآیندی آسان و امن باشد. ابتدا یک صرافی معتبر انتخاب کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهید. سپس با بررسی روش‌های مختلف خرید، بهترین گزینه را انتخاب کرده و به کارمزدها و نحوه انتقال تتر به کیف پول شخصی خود توجه کنید. با این رویکرد، می‌توانید با اطمینان و آگاهی بیشتری در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد