معرفی 5 مدل برتر از تلویزیون های 4K دوو

کد خبر: 1306996

تلویزیون یکی از گسترده‌ترین رسانه‌ها است. هر چه کیفیت تصویر و صدای آن بالاتر باشد، تماشای آن خوشایندتر خواهد بود. در خرید این محصول با برندهای گوناگونی روبه‌رو می‌شویم. تلویزیون‌های 4K دوو، یکی از این گزینه‌های جذاب است. یکی از دلایل محبوبیت این برند در کنار کیفیت صدا و تصویر عالی، مناسب‌بودن قیمت محصولات برند دوو است.

معرفی 5 مدل برتر از تلویزیون های 4K دوو

 

مشخصات تلویزیون های 4k دوو

تلویزیون های 4k دوو، به نام تلویزون‌های الترا اچ‌دی دوو شناخته شده که به دو دسته هوشمند و غیرهوشمند تقسیم می‌شوند. امکانات مدل‌های غیرهوشمند این برند به ترتیب زیر است:

  • گیرنده دیجیتال DVBT2.
  • صدای فراگیر با کیفیت عالی سوراند.
  • پنل با کیفیت عالی (A+) و ضد شوک و ضربه IPS.
  • توانایی ضبط برنامه در هارد دیسک یا فلش مموری (PVR)

مدل‌های هوشمند 4k دوو، به‌جز موارد بالا سیستم‌عامل اندروید و حافظه داخلی 8 گیگ نیز دارند و از دستیار صوتی دان (done) پشتیبانی می‌کنند. دستیار صوتی به کاربر اجازه می‌دهد به‌جای تایپ با ریموت که اغلب کار دشوار و آزاردهنده‌ای است، به جستجوی صوتی بپردازد. این ویژگی‌ها و همچنین قیمت محصولات دوو از عواملی هستند که مشتریان را به خرید از این برند ترغیب می‌کنند.

معرفی مدل‌های جدید تلویزیون های 4k دوو

مدل‌های جدید تلویزیون ‌های 4k دوو با ویژگی‌ها و امکانات عالی به بازار ارائه می‌شوند که پنج مورد از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

تلویزیون هوشمند LED دوو 55 اینچ مدل DSL-55SU1730

این مدل تمام ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند دوو را دارد. با بلندگوهای 30 وات خود، صدای باکیفیتی ارائه می‌دهد. توانایی اتصال به اینترنت را دارد و تصویر آن الترا اچ‌دی است. به این مدل فناوری HDR افزوده شده‌است تا در صحنه‌های تاریک و روشن تمام جزئیات تصویر را به خوبی نمایش دهد. حافظه داخلی 8 گیگ برای ذخیره فایل از اینترنت و توانایی اتصال بی‌سیم Screen Mirroring و اندروید 9 در آن تعبیه شده است.

همچنین پردازنده 4 هسته‌ای دارد که برای نصب برنامه‌های اندرویدی مناسب تلویزیون به کار می‌رود. پنل IPS آن در کیفیت A+ ارائه شده است. قابلیت ذخیره برنامه‌ها با PVR و همچنین ماشین زمان که از امکانات همیشگی تلویزیون‌های هوشمند دوو هستند، در این مدل نیز وجود دارد.

تلویزیون هوشمند LED دوو 75 اینچ مدل DSL-75SU1800

این مدل از تلویزیون های 4k دوو، از مدل‌های بسیار باارزش این برند است. این مدل با پنل IPS، توانایی صدای 30 وات، اتصال به اینترنت و کیفیت الترا اچ‌دی تصویر به بازار ارائه می‌شود. این محصول جدید دوو دو درگاه USB  و 3 درگاه HDMI  دارد. این دستگاه به ریموت‌کنترل هوشمند بلوتوثی و گیرنده دیجیتال DVBT2 مجهز است.

پردازنده 4 هسته‌ای قوی و اندروید 9 از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون هوشمند به‌حساب می‌آید. سرعت دستگاه به دلیل وجود پردازنده قوی بسیار بالا است و 8 گیگ فضای ذخیره اینترنتی دارد. برای افزایش کیفیت تصویر از قابلیت HDR  بهره‌ می‌برد. توانایی اتصال بی‌سیم با Screen mirroring در آن به‌کاررفته است.

 

تلویزیون LED هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55SU1700

در این مدل، امکانات پنل IPS قدرتمند، اتصال به اینترنت، کیفیت تصویر الترا اچ‌دی و پردازنده 4 هسته‌ای فراهم شده است. سرعت پاسخگویی دستگاه بالا است و از اندروید 9 پشتیبانی می‌کند. 8 گیگ فضای ذخیره اینترنتی دارد. از سیستم HDR تصویر بهره می‌برد. همچنین توانایی اتصال بی‌سیم  Screen mirroring در آن وجود دارد. ماشین زمان و PVR، دو درگاه USB و سه درگاه HDMI در آن تعبیه شده است.

تلویزیون LED هوشمند دوو دوو 65 اینچ مدل DSL-65SU1800

از جمله ویژگی‌های برتر این مدل تلویزیون های 4k دوو، کیفیت تصویر الترا اچ‌دی، بلندگوهای 30 واتی، پنل IPS و اتصال به اینترنت است. از سیستم‌عامل اندروید 9 پشتیبانی می‌کند و می‌توان از فضای 8 گیگ آن برای ذخیره فایل از اینترنت بهر‌ه برد. 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI دارد و به فناوری ریموت هوشمند بلوتوثی مجهز است.

توانایی اتصال بی‌سیم از طریق Screen mirroring را دارد. همچنین از قابلیت ماشین زمان و PVR برخوردار است.

تلویزیون LED هوشمند دوو 50 اینچ مدل DSL-50SU1750I

این تلویزیون الترا اچ‌دی، بلندگوهای 20 واتی دارد. می‌توان آن را به اینترنت وصل کرد و از 16 گیگ فضای ذخیره اینترنتی آن بهره برد. این تلویزیون از سیستم‌عامل اندروید 11 پشتیبانی می‌کند. پنل باکیفیت آن از نوع +A تجربه کاربری با آن را لذت‌بخش می‌کند. دو درگاه USB و سه درگاه HDMI دارد.

12

قیمت تلویزیون های 4k دوو

با مقایسه قیمت محصولات مشابه خارجی با برندهای ایرانی، تفاوت آن‌ها را به‌خوبی حس می‌کنیم. برای نمونه قیمت تلویزیون اسنوا بسیار کم‌تر از نمونه خارجی با همان کیفیت است. بنابراین می‌توان گفت خرید برند ایرانی برای خریدار ایرانی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

دوو در اصل ساخت کشور کره است؛ اما مونتاژ آن در ایران صورت می‌گیرد. بااین‌حال قیمت محصولات آن به قیمت برندهای ایرانی نزدیک است. بنابراین کیفیت محصولات با برندهای کره‌ای مشابه رقابت می‌کند، اما قیمت آن نسبت به آن‌ها کم‌تر است. اکنون بازه قیمت تلویزیون دوو از 40 تا 75 اینچ به ترتیب بین 12 تا 57 میلیون تومان قرار دارد.

جمع‌بندی

در میان گزینه‌های متنوع خرید تلویزیون های 4k دوو محصولات دوو جایگاه خود را در ایران پیدا کرده‌اند. با‌توجه‌به مناسب‌بودن قیمت تلویزیون‌های دوو و کیفیت بالای محصولات آن، می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی برای خرید تلویزیون باشد. بین مدل‌هایی که ویژگی‌های متنوعی دارند، می‌توان بر اساس نیاز و سلیقه یکی از آن‌ها را برگزید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد