رسد اخبار ! دسترسی سریع به اخبار روز در تلگرام

کد خبر: 1300132

تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های شبکه‌های اجتماعی است که از زمان آغاز به کار خود توانسته است نظر کاربران بسیاری را در ایران و کشورهای خارجی به خود جلب نماید. این نرم‌افزار با ارائه قابلیت‌های بی‌شماری به کاربران خود محبوبیت بسیاری را در سرتاسر جهان به دست آورده است.

رسد اخبار ! دسترسی سریع به اخبار روز در تلگرام

 

اخیرا تیم توسعه‌دهنده تلگرام نسخه جدید این برنامه یعنی تلگرام پرمیوم را نیز منتشر کرده است این نسخه از تلگرام دارای امکانات بسیار بیشتری است و همین باعث شده که بسیاری از افراد قصد استفاده از آن را داشته باشند در این مطلب با ما همراه باشید تا امکانات خاص این سرویس را بررسی نماییم.

تلگرام پرمیوم

تیم تلگرام بعد از گذشت چند سال تصمیم گرفت از طریق کاربران خود به کسب درآمد بپردازد، از آن‌جایی که تلگرام چندین سال با هزینه‌ی شخصی مدیر عاملش در حال توسعه بود با افزایش فشارها و هزینه‌ها این سیاست را در پیشه کرد و تصمیم به رونمایی از سرویس اشتراکی تلگرام پرمیوم Telegram Premium گرفت.

تلگرام پرمیوم در مقایسه با نسخه رایگان امکانات و قابلیت‌های بیشتری را به کاربران خود ارائه خواهد داد و در قبال این امکانات کاربران موظف هستند هزینه‌ای اندک را برای تهیه اشتراک مورد نظر خود بپردازند، با عرضه تلگرام پرمیوم نسخه رایگان به همان قوت خود پایدار است اما افرادی که تمایل دارند از امکانات بیشتری استفاده کنند باید نسخه پرمیوم را استفاده نمایند.

مزیت‌های جدید تلگرام پرمیوم

همان‌طور که گفتیم تلگرام پرمیوم مزایای بیشتری در اختیار کاربرانی که این سرویس را تهیه می‌کنند قرار می‌دهد سایر رقبای تلگرام سرویس‌های واتساپ، سرویس‌ پیام‌رسانی پیش‌فرض گوگل و اپل هستند و به عنوان بهترین پیام‌رسان‌های مجازی شناخته می‌شوند اما تا به امروز هیچکدام نسخه اشتراکی نداشته‌اند و به صورت رایگان تمامی قابلیت‌های خود را ارائه داده‌اند.

22

هرچند نسخه رایگان تلگرام نیز نسبت به پیام‌رسان‌های دیگر قابلیت‌های متنوع‌تری دارد و از محبوبیت بسیار بالایی در همه‌ی جوامع مجازی دنیا برخوردار است، در ادامه این بخش توضیحاتی در رابطه با مزیت‌های جدید این نسخه از تلگرام را که بسیار منحصربه‌فرد هستند برای شما عزیزان بیان می‌کنیم:

  • آپلود فایل‌ها تا حجم 4 گیگابایت

کاربرانی که از نسخه رایگان تلگرام استفاده می‌کنند برای آپلود فایل‌های بیش از 2 گیگابایت دچار مشکل می‌شنود اما تلگرام پریمیوم این محدودیت را برطرف کرده و به کاربران خود اجازه می‌دهد فایل‌هایی تا حجم 4 گیگابایت را آپلود نمایند.

  • امکان دانلود با سرعت بالاتر

ممکن است در ایران بسیاری از کاربران فکر کنند که دانلود فایل‌ها از تلگرام دارای سرعت بسیار مناسبی است و هیچ محدودیتی در این زمینه حس نکنند اما، این امر برای کاربران خارجی بیشتر نمایان می‌شود چون کشورهای خارجی از سرعت اینترنت بالاتری برخوردار هستند و کاربران محدودیت‌هایی را در این زمینه حس می‌کنند، پس هیچ‌گونه محدودیتی برای کاربران پرمیوم از نظر سرعت وجود ندارد.

  • قابلیت استوری تلگرام پرمیوم

استوری یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های تلگرام پرمیوم است. این قابلیت برای کاربرانی که نسخه‌ی رایگان تلگرام را استفاده می‌کنند هم قابل استفاده خواهد بود، همچنین کاربران پرمیوم گزینه‌هایی برای تنظیم بخش استوری خواهند داشت که مربوط به تعامل با مخاطبین است.

سایر مزیت‌های جدید تلگرام پرمیوم عبارتند از:

  • امکان تبدیل صدا به پیام متنی و پشتیبانی از زبان فارسی
  • اضافه کردن تیک آبی به پروفایل
  • شخصی سازی لوگوی تلگرام
  • حذف تبلیغات آزاردهنده تلگرام با خرید نسخه پرمیوم
  • اضافه شدن نشان پریمیوم در پروفایل کاربران
  • رفع محدودیت پوشه‌های تلگرام
  • شخصی‌سازی پوشه‌ها
  • پخش خودکار پروفایل ویدئو کاربران
  • افزایش تعداد کانال‌ها و گروه‌ها
  • استفاده از استیکرهای سفارشی‌سازی شده

فروشگاه‌های خرید تلگرام پرمیوم

امروزه به دلیل افزایش نیاز کاربران به پلتفرم‌های گوناگون در فضای مجازی، و مشکلاتی که ممکن است برای این برنامه‌ها ایجاد شود که نیاز به پشتیبانی و به‌روزرسانی داشته باشند باعث شده که بسیاری از افراد در زمینه فروش و پشتیبانی اپلیکیشن‌های مختلف در حال فعالیت باشند.

حتی در ایران چندین فروشگاه خرید تلگرام پرمیوم در این حوزه فروش و پشتیبانی برنامه‌های فضای مجازی را انجام می‌دهند. این فروشگاه‌ها به صورت مستقیم و بدون واسطه با مخاطبین خود در ارتباط هستند تا کاربران بتوانند با صرف کم‌ترین هزینه برنامه‌های مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

قیمت خرید اکانت تلگرام

اگر از تلگرام مخصوصا برای اهداف کاری و ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنید قطعا خرید نسخه پرمیوم ارزش بالایی خواهد داشت.

این اکانت تلگرام در طرح‌های مختلفی از جانب سایت‌ها یا همان شرکت‌های فروشنده به کاربران ارائه خواهد شد. قیمت تلگرام پرمیوم بر اساس طرح انتخابی کاربران مشخص می‌شود، به شما توصیه می‌کنیم برای تجربه‌ای پایدار از سایت‌های معتبر اکانت خود را خریداری نمایید.

جمع بندی

ما سعی داشتیم شما را با قابلیت‌های منحصربه‌فرد اکانت تلگرام پرمیوم آشنا سازیم. استفاده از این نسخه با پرداخت مبلغ اندکی محدودیت‌های موجود را برای کاربران کنار زده و ارتباطی لذت‌بخش را ممکن می‌نماید، از این‌که تا پایان این مطب با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها