بررسی ضد افتاب سیسپرسا + نکات مثبت و منفی

کد خبر: 1300123
بررسی ضد افتاب سیسپرسا + نکات مثبت و منفی

 

ضد آفتاب سیسپرسا (Cyspersa) یکی از محصولات ایرانی است که علاوه‌بر محافظت از پوست شما در برابر تابش‌های مضر خورشید، خواص دیگری همچون روشن‌کنندگی و ضدلک بودن دارد.

این برند از ترکیبات مختلفی برای تولید ضد آفتاب استفاده می‌کند که هرکدام از آن‌ها تاثیرگذاری متفاوتی روی پوست دارند و درصورتی‌که می‌خواهید این محصول را در روتین مراقبتی خود قرار دهید، بهتر است در ابتدا با ویژگی‌های مثبت و منفی آن آشنا شوید.

اطلاعات مختصری از ضد آفتاب سیسپرسا

در کرم ضد آفتاب Cyspersa از ترکیباتی استفاده می‌شود که به‌طور هم‌زمان خواص مراقبتی و درمانی برای شما دارند و براساس گفته تولیدکننده، این ضدآفتاب در واقع محصولی با تاثیرگذاری 3گانه برای پوست است.

این محصول ساخت شرکت کیاکام فارمد است که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی خود از فناوری روز دنیا و مواد اولیه باکیفیتی استفاده می‌کند که موفق به دریافت تاییدیه‌ها و استانداردهای لازم شده‌اند.

اثرات مثبت ضد آفتاب ‌Cyspersa

به‌طور کلی شما برای مراقبت از پوست خود در برابر خورشید، نیاز به استفاده از یک ضد آفتاب مناسب دارید که با شناخت تمامی ویژگی‌های مثبت و منفی این برند ایرانی، راحت‌تر متوجه می‌شوید که آیا Cyspersa با اولویت‌های شما سازگاری دارد یا خیر.

محافظت‌کننده قوی در برابر تابش آفتاب

یکی از مهم‌ترین ترکیباتی که می‌توان در ضد آفتاب سیسپرسا مشاهده کرد، تینوسراب است که در جذب و منعکس‌کردن اشعه‌های UVA و UVB تاثیر خوبی دارد و باعث پایداری دیگر فیلترها می‌شود.

این ماده یکی از فیلترهای شیمیایی ایمن و پایدار است که تا حد زیادی قابلیت مقابله با اشعه‌های خطرناک را دارد تا از شما در برابر پیری زودرس و ایجاد لکه‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی محافظت کند.

دیگر مواد موثری که در افزایش خواص محافظتی ضد آفتاب سیسپرسا مورد استفاده قرار می‌گیرند، شامل آووبنزن، کامفور (4MBC) و اکتینوکسات هستند که هرکدام در جذب و انعکاس اشعه‌های مضر نقش دارند.

خواص آنتی‌اکسیدانی و محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد

2

به‌کارگیری سدیم آسکوربیل فسفات برای تولید این ضدآفتاب ایرانی که یکی از نمونه‌های پایدار ویتامین سی است، باعث ایجاد ویژگی مثبت دیگری در این محصول یعنی خواص آنتی‌اکسیدانی می‌شود.

این ماده از ثبات خوبی برخوردار است و هنگام استفاده از ضد آفتاب سیسپرسا به‌راحتی جذب پوست می‌شود تا مانع از ایجاد آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد برای شما شود.

یکی دیگر فوایدی که می‌توان برای ویتامین سی موجود در این ضد آفتاب در نظر گرفت، جلوگیری از بروز التهاب است که برای افرادی با پوست حساس، گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد.

برای افرادی با پوست حساس، معمولا استفاده از سدیم آسکوربیل فسفات به‌عنوان یکی از فرم‌های پایدار و مناسب ویتامین سی عملکرد خوبی ارائه می‌دهد و نسبت به دیگر موارد، در جلوگیری از تحریک پوست آن‌ها موثر است.

درزمینه خاصیت آنتی‌اکسیدانی این ضد آفتاب، باید به ماده دیگری همچون BHT اشاره کرد که به‌کارگیری مقادیر مناسبی از آن در این محصول، مانع از بروز مشکلات مربوط به سلامت می‌شود.

جلوگیری از بروز لک و چروک روی پوست

مهم‌ترین ترکیبی که در ضد آفتاب سیسپرسا به چشم می‌خورد و به شما این امکان را می‌دهد تا درصورت سازگاری پوست‌تان با این محصول، بتوانید خواص خوبی را مشاهده کنید، نیاسامید است.

در واقع نیاسامید ماده‌ای است که تاثیرات مختلفی روی پوست شما می‌گذارد و براساس بسیاری از پژوهش‌های علمی، با افزایش سطح کلاژن‌سازی پوست باعث می‌شود تا چین‌وچروک‌ها کاهش پیدا کنند.

نیاسامید موجود در این ضد آفتاب با تاثیر بر سلول‌های زیرین پوست که مسئول تولید ذرات ملاتونین هستند، از انتقال بیش از حد این مواد به لایه‌های بالایی جلوگیری می‌کنند تا مانعی برای ایجاد لک‌های پوستی باشد.

درضمن با استفاده از ضد آفتاب Cyspersa می‌توانید شاهد کنترل سبوم و چربی پوست خود باشید که این مورد نیز مدیون به‌کارگیری نیاسامید در ترکیبات موثر این محصول است.

نرم‌کنندگی پوست با استفاده از ضد آفتاب سیسپرسا

در ادامه بررسی نقاط مثبت این ضد آفتاب باید تاثیر بسیار خوب آن بر نرم و لطیف‌شدن پوست را هم در نظر گرفت که به‌دلیل استفاده از ترکیبات نرم‌کننده و عصاره‌های طبیعی است.

گلیسیرین از سری مواد طبیعی به‌شمار می‌رود که در ترکیب این ضد آفتاب دیده می‌شود و این قابلیت را دارد تا رطوبت محیط را جذب کند و یک سد حفاظتی روی پوست شما به‌وجود بیاورد.

برخی دیگر از ترکیبات شیمیایی مفید نیز برای بالابردن خواص نرم‌کنندگی ضد آفتاب سیسپرسا مورد استفاده قرار می‌گیرد که با استفاده از آن‌ها شما پوستی لطیف و شاداب خواهید داشت.

در کنار مواردی که به آن‌ها اشاره شد، داشتن بافت سبک و فلوئیدی نیز از دیگر ویژگی‌های خوبی است که می‌توان برای ضد آفتاب Cyspersa در نظر گرفت که درصورت استفاده، مانع از ایجاد احساس سنگینی روی پوست می‌شود.

نکات منفی در ضد آفتاب سیسپرسا

3

علاوه‌بر بررسی نقاط قوت این محصول، باید اطلاعاتی نیز درخصوص نکات منفی آن در اختیار داشته باشید تا تصمیم‌گیری برای شما راحت‌تر شود و در نهایت با آگاهی کامل نسبت به خرید ضد آفتاب Cyspersa اقدام کنید.

به‌طور کلی استفاده از این ضد آفتاب تاکنون عوارض جانبی خاصی را به‌دنبال نداشته و به‌دلیل استفاده از ترکیبات نرم‌کننده برای پوست خشک مناسب است، اما به‌دلیل وجود نوعی استر به نام اتیل هگزیل پالمیتات برای افرادی با پوست چرب، کمی مشکل‌ساز می‌شود.

درضمن استفاده از برخی فیلترهای شیمیایی مانند اکتینوکسات و کامفور در این نوع ضدآفتاب امکان دارد باعث جذب چنین موادی توسط بدن شود که البته با توجه به استانداردهای بین‌المللی آمریکا و اروپا، به‌کارگیری آن‌ها در غلظت‌های 10 و 4درصد مجاز است و مشکل خاصی را به‌وجود نمی‌آورد.

برای خرید ضدآفتاب سیسپرسا به دیجی‌کالا مراجعه کنید

درصورتی‌که تمایل به استفاده از این ضد آفتاب ایرانی دارید، با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌کالا می‌توانید محصول را در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش دهید و در منزل تحویل بگیرید. ازطرفی بررسی نظرات کاربران در این وب‌سایت نیز به شما برای تصمیم‌گیری بهتر کمک می‌کند.

جمع‌بندی

ضد آفتاب سیسپرسا به‌عنوان یکی از محصولات ایرانی باکیفیت شناخته می‌شود که با برخورداری از ویژگی‌های مثبتی همچون روشن‌کنندگی، جلوگیری از بروز لک و چین‌وچروک، بافت سبک و نرم‌کنندگی مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد.

به‌طور کلی ترکیباتی که برای تولید این محصول به‌کار می‌رود، تاثیرات خوبی روی پوست می‌گذارد و از سری نکات منفی که درخصوص آن وجود دارد، استفاده از برخی ترکیباتی است که برای پوست چرب خیلی مناسب نیست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها