جاذبه های گردشگری خنک برای روزهای تابستانی تور آنتالیا

کد خبر: 1294703

تور آنتالیا در فصل تابستان مشتریان خاص خود را دارد. قیمت پایین این تور در روزهای گرم سال و تعطیلات تابستانی مدارس در ایران باعث می‌شود که بسیاری از مردم علاقمند به خرید تور در این فصل شوند. اگرچه آنتالیا جزو شهرهای با آب و هوای گرم محسوب می‌شود اما امکانات رفاهی ویژه‌ای برای روزهای گرم سال در این شهر و مناطق گردشگری آن برای گردشگران تابستانی تدارک دیده شده است.

جاذبه های گردشگری خنک برای روزهای تابستانی تور آنتالیا

 

کاماپرس در این گزارش جاذبه‌های گردشگری خنک و جذاب تابستانی این منطقه توریستی ترکیه را برای گردشگران تابستانی تور آنتالیا معرفی کرده است.

 

طبیعت گردی و بازدید از آبشار دودن

آبشار دودن معروف‌ترین آبشار آنتالیا است و به دلیل واقع شدن در دل جنگل و منطقه خاصی در اطراف این شهر حتی در بهار و تابستان هم نسبت به سایر مناطق خنک‌تر بوده و آب و هوای مطبوع‌تری دارد. همچنین به دلیل زیبایی خاص منطقه آبشار در تابستان، این فصل و فصل بهار را مناسب‌ترین فصل برای بازدید از این جاذبه طبیعی می‌دانند.

این آبشار در اصل از دو آبشار تشکیل شده است و آبشار بالایی به مراتب بهتر از آبشار پایینی است. برای رسیدن به آبشار دوم باید از یک مسیر صخره‌ای عبور کنید. در این منطقه که به صورت پارک درآمده است، امکانات پیک نیک وجود دارد و خنکای آب آبشار دودن نیز به شما کمک می‌کند تا روز بسیار خنک و هیجان انگیزی را در تابستان و در تور آنتالیا گذرانده باشید.

در رودخانه کنار آبشار دودن امکانات ورزشی و تفریحی هم در نظر گرفته شده است. برای نمونه می‌توان به انجام ورزش‌هایی مانند قایق سواری و رفتینگ پرداخت.

بازدید از طولانی‌ترین آکواریوم اروپا

آکواریوم آنتالیا یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان و از نظر طول تونل‌ها، طولانی‌ترین در اروپا محسوب می‌شود. این آکواریوم دارای فضای بسیار خنک در گرم‌ترین روزهای تابستانی است و علاوه بر اینکه بازدید از آن می‌تواند یک تجربه لذت بخش برای شما باشد، یک تور علمی نیز برای فرزندان شما خواهد بود.

این آکواریوم دارای تونلی به طول 130 متر با عرض 3 متر است و 40 آکواریوم مجزای موضوعی را نیز در خود جای داده است. کمتر آبزی از اقصای نقاط جهان را می‌توان نام برد که نمونه‌ای از آن در این آکواریوم موجود نباشد. آکواریوم آنتالیا در مرکز شهر قرار دارد و بازدید از آن در تور آنتالیا به دلیل دسترسی آسان، در هر روز دلخواه امکانپذیر است.

7

بازدید از غار زیبا و باستانی کارائین

معمولا غارها دارای هوای بسیار خنکی هستند که باعث می‌شود غارگردی در روزهای گرم تابستان به یک تفریح لذت بخش تبدیل شود. در تور آنتالیا هم می‌توانید یک روز از وقت خود را برای بازدید از غار زیبا و باستانی کارائین اختصاص دهید.

این غار در دوران باستان محل سکونت انسان‌های غارنشین بوده است و آثاری از زندگی انسان‌ها مانند وسایل و دندان و استخوان در داخل غار پیدا شده است. این آثار در موزه کوچکی در کنار غار نگهداری می‌شود. داخل غار برای پیاده‌روی، غارنوردی و عکاسی با خانواده بسیار مناسب است و به خصوص در ایام غیر تعطیل که خلوت‌تر است، بهتر می‌توانید از تمام قسمت‌های آن بازدید کنید.

در کنار غار چشمه‌ای خنک به نام کارستی نیز وجود دارد که می‌تواند خستگی غارنوردی را از تن شما بیرون کرده و به شما انرژی مضاعفی بدهد.

برف بازی در کوه تحتالی

کوه تحتالی در فصول سرد سال مملو از برف است و یکی از جاذبه‌های گردشگری زمستانی تور آنتالیا محسوب می‌شود. اما اینطور هم نیست که در تابستان شاهد برف در قله این کوه نباشیم. برای رسیدن به خنکای بالای کوه و برف‌ها باید سوار دومین تله کابین بلند اروپا در این کوهستان شوید.

تله کابین تحتالی شما را به ارتفاع 2365 متری در قله این کوه خواهد برد. البته برای رسیدن به قله باید 15 دقیقه در تله کابین باشید. شاید در تابستان روی کوه شاهد برفی نباشید اما امید خود را از دست ندهید. چراکه معمولا در چله تابستان نیز در قله این کوه برف پیدا خواهید کرد.

یک ساختمان سه طبقه بر بالای این کوه ساخته شده است که دارای یک بالکن بسیار بزرگ است. از بالکن این ساختمان، منظره بی‌نظری از دریای مدیترانه و شهر آنتالیا را خواهید دید.

تفریح در لوکس‌ترین ساحل آنتالیا

تفریحات ساحلی و دریا نیز جزئی جدایی ناپذیر از تور آنتالیا به خصوص در فصل تابستان هستند. به خصوص اینکه برای این نوع تفریحات سواحل لوکس این منطقه همانند ساحل بلک را انتخاب کنید.

این منطقه دارای هتل‌ها و رستوران‌های بسیار زیادی است و ممکن است هتل محل اقامت شما هم در این منطقه باشد. علاوه بر شنا، حمام آفتاب و ورزش‌های ساحلی مانند فوتبال، والیبال، جت اسکی و تفریحات مشابه، این ساحل دارای امکانات و تفریحات خاصی مانند پرنده نگری نیز هست.

این ساحل به کوه‌های اطراف متصل است و بین ساحل و کوه، باشگاه‌های گلف و تنیس نیز تاسیس شده است تا لوکس‌ترین ورزش‌های جهان در ساحل بلک امکانپذیر شود.

بازدید از مراکز خرید آنتالیا

حرفه‌ای های گردشگری می‌دانند که بهترین مکان‌ها برای پناه بردن در گرم‌ترین ساعات روز، مراکز خرید هستند. مراکز خرید مدرن معمولا دارای هوای بسیار خنک و مطبوع بوده و علاوه بر آن امکاناتی مانند رستوران، کافه، شهر بازی و سینما برای سرگرمی شما نیز دارند.

آنتالیا نیز به عنوان یکی از شهرهای توریستی ترکیه دارای چندین مرکز خرید بزرگ و مدرن است که بسته به موقعیتتان در شهر می‌توانید یکی از این مراکز را برای وقت گذرانی انتخاب کنید. از جمله بهترین مراکز خرید آنتالیا می‌توان به میگروس، تراسیتی، مارک، اؤزدیلک، دپو، مال و شیمال اشاره کرد. بیشتر این مراکز خرید امکانات سرگرمی و تفریحی برای هر سنی از اعضای خانواده را دارند و مطمئن باشد که همه اعضای خانواده راضی از چند ساعت مرکز خرید گردی خواهند بود.

8

خرید ارزان‌ترین تور آنتالیا از «آریاک سفر»

آژانس مسافرتی و هواپیمایی «آریاک سفر» از جمله مراکز با سابقه کشور در زمینه برگزاری تورهای خاص گردشگری است. این آژانس با سابقه 20 ساله در زمینه ارائه خدمات گردشگری، به عنوان مرجع تخصصی در زمینه برگزاری تورهای خارجی و داخلی، رزرو بلیت هواپیما و هتل و اخذ ویزا به صورت آنلاین و حضوری فعالیت می‌کند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02157816 تماس گرفته و یا برای بهره‌ مندی از خدمات آنلاین گردشگری به سایت آریاک سفر به آدرس www.aryaktravel.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد