خرید کوییک صفر و کارکرده در انواع تیپ‌ها با تنوع قیمتی

کد خبر: 1289857

کوئیک محبوب‌ترین خودروی ساخت داخل در بازار است. البته بخش بزرگی از صحت این جمله به محدودیت‌های مالی اکثریت جامعه برمی‌گردد؛ چون در حال حاضر با بودجه 300 تا 400 میلیون تومان کمتر خودروی داخلی و خارجی سر حالی را می‌توان خرید. البته گزینه‌های دیگری مثل 206 مدل پایین، ساینا، پراید و تیبا هم روی میز وجود دارد؛ اما طراحی و عملکرد هیچ کدام به اندازه کوئیک مورد پسند اکثریت جامعه نیست.

خرید کوییک صفر و کارکرده در انواع تیپ‌ها با تنوع قیمتی

 

یکی از برگ‌های برنده کوئیک در برابر رقبای هم‌قیمت، تنوع رنگ و تیپ‌های مختلف آن است. این خودرو در انواع تک‌رنگ، 2 رنگ (کوئیک r)، دنده‌ای، اتوماتیک، اتوماتیک فول آپشن و... تولید می‌شود و نسخه‌های آپشنال آن امکانات به روزی مثل آینه برقی، سنسور پارک دنده عقب، تهویه مطبوع و... دارند.

اگر بودجه 300 تا 400 میلیون تومانی دارید و امکانات و طراحی کوئیک نظرتان را جلب کرده است، مقاله درستی را باز کرده اید؛ چون در آن قرار است به دلایل خرید کوییک از همراه مکانیک بپردازیم که بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو‌های کارشناسی شده است و انواع و اقسام کوئیک سرحال در آن پیدا می‌شود. اگر هم بودجه کمتری دارید و می‌خواهید قید خرید کوئیک را کلاً بزنید، دست نگه دارید و پیش از بستن این مقاله، آن را تا انتها بخوانید.

سرحال بودن تمامی کوئیک‌های همراه مکانیک

بر اساس آمار سرویس کارشناسی همراه مکانیک که از کارشناسی بیش از 300 هزار خودرو در طول 10 سال به دست آمده است، بیش از 70 درصد خودروهای کارکرده و 20 درصد خودروهای صفر حداقل یک ایراد فنی یا بدنه دارند. وضعیت این ایرادات در تولیدات داخلی بدتر است؛ به نحوی که از هر 2 خودروی داخلی کارکرده یکی از آن‌ها دارای ایراد بدنه است.

با توجه به فروش بالای کوییک و ایمنی پایین‌تر آن نسبت به سایر خودروهای داخلی به دلیل قیمت کمتر، احتمال پیدا کردن کوئیک معیوب در بازار بسیار زیاد است. به همین دلیل در این آشفته‌بازار باید به دنبال پلتفرمی باشید که خودروهای خود را با خدمات کارشناسی عرضه کند و خرید کوئیک از آن با سورپرایزهای ناخوشایند همراه نباشد.

خدمات کارشناسی خودرو در همراه مکانیک به‌صورت پیش‌فرض ارائه می‌شود و هیچ خودرویی بدون کارشناسی مجوز حضور در نمایشگاه همراه مکانیک را نمی‌گیرد. البته نداشتن ایراد فنی و بدنه فاحش و عمر زیر 10 سال هم از شرایط حضور خودروها در این نمایشگاه محسوب می‌شود. برای اطمینان بیشتر از کارشناسی خودروها، همراه مکانیک به شما ضمانت کارشناسی هم می‌دهد تا خیالتان از انطباق وضعیت خودرو با مشخصات آگهی راحت شود.

اطلاع از زیر و بم خودرو در یک نگاه و بدون بازدید

زمانی که در نمایشگاه همراه مکانیک یک آگهی خودرو را باز می‌کنید، با اطلاعات مفیدی مثل وضعیت بیمه و سند، میزان کارکرد، نوع گیربکس و از همه مهم‌تر گزارش کارشناسی کامل خودرو مواجه می‌شوید. در این گزارش کارشناسی وضعیت فنی، بدنه، آپشن‌ها، رینگ و لاستیک و اسناد و مدارک خودرو با جزئیات کامل درج شده است و کوچک‌ترین ایراد و نقص خودرو در آن قابل‌مشاهده است. مشاهده این گزارش در کنار عکس‌های واقعی و متعدد از خودرو، مثل یک بازدید کامل است و به شما دید جامعی در مورد خودروی موردنظر می‌دهد.

این مزیت همراه مکانیک شما را از بازدیدهای بیهوده از خودروهایی که وضعیت واقعی آن‌ها با ادعای مالک مطابقت ندارد و همچنین صرف وقت و هزینه نجات می‌دهد. برای بازدید از خودرو هم کافی است درخواست خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس بگیرند و زمان مناسب را با شما و مالک هماهنگ کنند.

قیمت کوییک در همراه مکانیک منصفانه است

اگر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آگهی خودرو را بالا و پایین کنید، متوجه می‌شوید که برای خودروهای دارای مدل و وضعیت مشابه قیمت‌های متفاوت و عجیب‌وغریبی ثبت شده است. در این پلتفرم‌ها مالکان خودرو بدون توجه به وضعیت خودروی خود و بازار، قیمتی را به‌صورت دلخواه ثبت می‌کنند و برخی از آگهی‌ها هم توسط دلالانی ثبت می‌شوند که برای رسیدن به سود خود، خودرویی را گران‌تر و سالم‌تر از آنچه هست نشان می‌دهند.

این در حالی است که در همراه مکانیک قیمت کوییک‌ها بر اساس گزارش کارشناسی، قیمت روز و معاملات واقعی بازار تعیین می‌شود و حتی در صورت قبول نداشتن قیمت، با استفاده از گزینه قیمت پیشنهادی در هر آگهی می‌توانید قیمت خودتان را ثبت کنید و در صورت پذیرش مالک، معامله را با آن قیمت انجام دهید.

علاوه‌بر تمام موارد بالا باید به این نکته نیز اشاره کرد که: قیمت کوییک مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت کوییک کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و ... در قیمت ماشین کوییک تاثیرگذارند.

در چنین شرایطی اتکا کردن به شرکتی که اولین و بزرگترین مرجع تخمین قیمت خودروهای کارکرده و دست دوم در ایران است، اقدام هوشمندانه‌ای است. همراه مکانیک چندین سال است که به مرجع قیمت خودرو کارکرده تبدیل شده است.

خرید کوییک از نمایشگاه همراه مکانیک با تنوع بالا

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که یکی از محصولات سایپا روزی به یکی از گزینه‌های اصلی اقتصادی برای خریداران تبدیل شود و آن‌ها به خرید کوییک روی بیاورند. در این سال‌ها مسیر و شرایط بازار خودرو طوری پیش رفت که خرید کوییک r تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی خریداران شد و آن‌ها حساب ویژه‌ای روی این ماشین باز کردند. البته که در ادامه با عرضه کوییک s، بسیاری از افراد به سمت خرید کوییک s هم رفتند و آن را به‌عنوان محصولی جذاب‌تر به نسبت مدل‌های قبلی درنظر گرفتند.

تنوع تیپ‌های کوئیک باعث شده که این خودرو رنج قیمتی نسبتاً گسترده و متنوعی داشته باشد. در همراه مکانیک می‌توانید انواع و اقسام کوئیک صفر و کارکرده در تیپ‌ها و رنگ‌های مختلف را پیدا کنید. اگر بودجه خرید کوییک صفر را ندارید و به دنبال نسخه کارکرده و سرحال آن هستید، به دلایل بالا می‌توانید روی همراه مکانیک برای خرید کوییک کارکرده و دست دوم نیز حساب کنید.

همچنین در نمایشگاه همراه مکانیک بخشی با عنوان خودروهای خوش‌قیمت وجود دارد که کوئیک‌های موجود در آن به دلیل پایین بودن سال ساختشان دچار افت قیمت شده‌اند؛ ولی وضعیت فنی و بدنه آن‌ها قابل‌قبول است و خرید آن‌ها مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

برای خرید کوییک از همراه مکانیک کلیک کنید

30

تضمین امنیت معاملات

همراه مکانیک با ارائه خدمات جامع خرید و فروش خودرو، تمامی نیازها و ملاحظات گفته‌شده را تامین می‌کند. این شرکت نقش همان همراه مطمئن را برایتان بازی می‌کند تا اگر قصد خرید کوییک داشته باشید، تمامی مسائل و مشکلات احتمالی را درنظر گرفته و شما را از هرگونه ضرر و ریسک دور کند.

در نمایشگاه همراه مکانیک خبری از دلالی نیست و مدارک هویتی مالک و خودرو هنگام کارشناسی بررسی می‌شود. هنگامی که شما درخواست بازدید و خرید خودرویی را ثبت می‌کنید، مستقیماً با همراه مکانیک طرف می‌شوید که به نوعی نماینده شما و مالک در معامله خودرو است و بازدید شما در محل مالک واقعی خودرو یا اتو سنتر همراه مکانیک انجام می‌شود. همچنین کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل نقل‌وانتقال خودرو همراه شما هستند و بر امنیت معامله نظارت می‌کنند.

امکان خرید اقساطی کوییک با بهترین شرایط

اگر بودجه شما به خرید نقد کوئیک صفر یا کارکرده نمی‌رسد، نگران نباشید؛ چون امکان خرید اقساطی انواع کوییک در همراه مکانیک وجود دارد و برای خرید آن‌ها کافی است 50 درصد مبلغ را به‌عنوان پیش پرداخت واریز کنید. تسویه مابقی مبلغ هم از طریق اقساط 6 تا 36 ماهه امکان پذیر است که بین پرداخت اولین قسط و پیش پرداخت هم یک تنفس 2 تا 3 ماهه وجود دارد. سایر مزایای خرید اقساطی کوییک از همراه مکانیک را در ادامه می‌بینید:

  • عدم نیاز به معرفی ضامن
  • ثبت سند شش‌دانگ از همان ابتدای کار به نام شما
  • تحویل 48 ساعته خودرو
  • اعتبارسنجی کوتاه‌مدت
  • همکاری همراه مکانیک با شرکت‌های لیزینگ معتبر
  • به‌صرفه تمام شدن قیمت خودرو در مقایسه با سایر طرح‌های لیزینگ

برای مشاهده خودروهای کوییک موجود در نمایشگاه همراه مکانیک (یا هر خودروی دیگری) و اطلاع از شرایط خرید نقد و اقساط آن‌ها، کافی است تا نام "همراه مکانیک" را در گوگل جستجو کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها