تسهیل شرایط گرفتن اقامت دائم آلمان با شرایط جدید بلوکارت

کد خبر: 1238605
تسهیل شرایط گرفتن اقامت دائم آلمان با شرایط جدید بلوکارت

 

 

ویزای بلوکارت آلمان در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این ویزای خاص به دارندگان آن اجازه می‌دهد تا بدون هیچ‌ گونه مشکل خاصی در کشورهای مختلف حوزه اتحادیه اروپا مشغول به کار شوند. داشتن بلوکارت کشور آلمان را می‌توان با داشتن گرین کارت ایالات متحده آمریکا یکسان دانست. در این بین، کارشناسان مجموعه مهاجرتی هرمس اپلای می‌توانند شما را در راه گرفتن این ویزا یاری کنند. با ما همراه باشید تا به جزئیات بیشتری پیرامون این موضوع بپردازیم.

 

 بلوکارت، یک انتخاب عالی برای همه افراد

به طور کلی، بلوکارت آلمان در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا مهاجرت کرده‌اند. به نوعی می‌توان بلوکارت را یک مدرک اساسی برای دریافت اجازه کار و زندگی در کشورهای حوزه اتحادیه اروپا به شمار آورد. 

هر فردی که در حوزه فنی و یا تحصیلی مختص به خود موفق باشد، می‌تواند نسبت به دریافت بلوکارت اقدام کند. شاید بپرسید که چرا این کارت به این اسم نامیده شده است؟ دلیل نام‌گذاری بلوکارت (کارت آبی) را می‌توان به رنگ آبی موجود در پرچم اتحادیه اروپا ارتباط داد. 

نکته مهمی که در رابطه با این کارت باید به آن اشاره کنیم، عدم امکان دریافت بلوکارت در ایرلند و دانمارک است. توجه داشته باشید که هم ایرلند و هم دانمارک جزء کشورهای اتحادیه اروپا هستند، اما به هیچ به مهاجران خارجی بلوکارت ارائه نمی‌دهند؛ بنابراین، بهتر است برای دریافت آن به سراغ کشورهای دیگری همچون آلمان بروید.  

ویزای بلوکارت آلمان را می‌توان تمدید کرد. مدت زمان مربوط به تمدید آن به شرایط گوناگونی همچون نوع فعالیت کلی شما در اتحادیه اروپا و همچنین کشوری که در آن ساکن هستید، ارتباط دارد. تمدید کردن این کارت می‌تواند به شکل سه‌ ماهه یا حتی چهار ساله باشد. با توجه به این موارد می‌توان بیان کرد که بلوکارت برگ برنده شما برای ورود به کشورهای حوزه اتحادیه اروپا است. 

 

بلوکارت

 

شرایطی که شما را به بلوکارت کشور آلمان می‌رسانند

دریافت بلوکارت کشور آلمان نیازمند داشتن برخی شرایط خاص است. لازم نیست نگران شوید؛ زیرا این شرایط چندان پیچیده نیستند و در بسیاری از موارد می‌توان به کمک آن‌ها خیلی سریع بلوکارت مورد نظر را دریافت کرد. شرایطی که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم، شامل گزینه‌های زیر هستند:

⦁    سابقه کاری: اگر قصد دارید بلوکارت اتحادیه اروپا و به خصوص بلوکارت کشور آلمان را دریافت کنید، باید در حوزه شغلی مورد نظرتان حداقل پنج سال سابقه معتبر همراه با ارائه مدارک کاملاً رسمی داشته باشید. 

⦁    داشتن مدرک دانشگاهی: بلوکارت تنها در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که دارای مدرک دانشگاه رسمی هستند. اگر مدرک خود را از دانشگاه‌های آلمان دریافت کرده باشید، شانس شما برای دریافت بلوکارت به شدت افزایش می‌یابد. ضروری است که سایر افراد حتماً مدرک دانشگاهی خود را به زبان آلمانی ترجمه کنند. 

⦁    ارائه یک قرارداد رسمی: برای دریافت ویزای بلوکارت آلمان باید قرار داد رسمی خود با کارفرمای مربوطه را در اختیار سفارت آلمان قرار دهید. این قرارداد باید مشخص کند که شما حداقل تا یک سال آینده در استخدام کارفرمای مورد نظر هستید. 

⦁    ثابت کردن درآمد: اگر می‌خواهید جزء افراد دارنده بلوکارت کشور آلمان باشید، باید ثابت کنید که میزان درآمد شما به شکل سالانه حداقل 55000 یورو است. این میزان درآمد مشخص می‌کند که توانایی پرداخت کلیه هزینه‌های زندگی خود را دارید و به دولت آلمان وابسته نیستید. 

 شرایط دریافت بلوکارت کشور آلمان

دریافت سریع و رسمی اقامت دائم کشور آلمان با بلوکارت 

از جمله مهم‌ترین دلایلی که اشتیاق به دریافت بلوکارت کشور آلمان را افزایش داده، امکان دریافت اقامت دائم این کشور به کمک این کارت است. در واقع می‌توان گفت که بلوکارت به شما کمک می‌کند تا هرچه سریع‌تر اقامت دائم آلمان را دریافت کنید. 

به طور کلی، افرادی که بتوانند بلوکارت خود را برای سه سال متمادی تمدید کنند، امکان ارائه درخواست دریافت اقامت دائم را دارند. اگر میزان قرارداد شما با کارفرمای مربوطه کمتر از سه سال است، باید نسبت به تمدید ویزای بلوکارت آلمان به شکل سه ماه یک‌بار اقدام کنید. 

پس از سه سال و عدم وجود هیچ‌ گونه شکایت حقوقی نسبت به شما می‌توانید به عنوان یک مهاجر خارجی دارای بلوکارت، اقامت دائم آلمان و سپس پاسپورت این کشور را اخذ کنید. نکته جالب در این مورد، کاهش این مدت زمان به دو سال در صورت یادگیری زبان آلمانی است. 

اگر بتوانید در سال دوم پس از ورود به آلمان مدرک B1 زبان آلمانی را به دست آورید، لازم نیست که حتماً یک سال دیگر نیز برای دریافت اقامت خود صبر کنید؛ بنابراین توصیه می‌شود که حتی پیش از اقدام برای دریافت بلوکارت، زبان آلمانی خود را با شرکت در دوره‌های آموزشی مناسب بهبود دهید.

 

تسهیل روند دریافت بلوکارت در کشور آلمان 

کشور آلمان همواره از جمله مهم‌ترین کشورهای موجود در اتحادیه اروپا برای مهاجران خارجی محسوب می‌شود. در سال‌ها اخیر نیاز به نیروی کار متخصص در این کشور فرصتی عالی را برای دریافت ویزای بلوکارت آلمان به وجود آورده است. دولت آلمان به وضوح مراحل دریافت بلوکارت را به نحوی تسهیل کرده است که افراد واجد شرایط بتوانند به سادگی آن را دریافت کنند. 

باید به این نکته اشاره کنیم که دریافت بلوکارت آلمان به معنای دریافت اجازه کار در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا خواهد بود. در واقع، تنها به این دلیل که در آلمان بلوکارت خود را دریافت کرده‌اید، ملزوم به حضور همیشگی در این کشور نیستید، البته باید برخی مراحل قانونی خاص را برای مهاجرت کاری از یک کشور اتحادیه اروپا به کشور دیگر پشت سر بگذارید. 

 

کشور آلمان بهترین گزینه برای دریافت این کارت است 

دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا با استفاده از بهترین مشاوران 

همان ‌طور که بیان شد، بلوکارت اتحادیه اروپا یک کارت خاص شبیه به گرین کارت ایالات متحده آمریکا است که افراد با داشتن آن می‌توانند همانند شهروندان اتحادیه اروپا به کار و زندگی در کشورهای عضو این اتحادیه بپردازند. 

از این رو، دریافت ویزای بلوکارت آلمان برای متقاضیان بسیاری اهمیت بالایی دارد. مهم‌ترین نکته برای اخذ بلوکارت، مشاوره با کارشناسانی است که بتوانند شما را با تمامی مراحل مربوطه به نحو احسن آشنا کنند و در این راه به شما یاری برسانند. مؤسسه معتبر و مجرب هرمس اپلای با داشتن مجوزهای رسمی و کارشناسان متبحر بهترین انتخاب ممکن برای علاقه‌مندان به این مبحث است. 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد