راهنمای دانلود گیف روبیکا

کد خبر: 1232580

روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی است که توسط شرکت توسکا طراحی و به کاربران فضای مجازی معرفی شد. شرکت توسکا در سال 1396 تشکیل و شروع به فعالیت کرده و شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت سرمایه گذاری نوردنا و شرکت نقش اول کیفیت سهامداران این مجموعه به شمار می روند.

راهنمای دانلود گیف روبیکا

روبیکا با قابلیت های مختلف پیام رسانی و رسانه های اجتماعی و فیلم و سرگرمی توانسته به برنامه ای محبوب در بین ایرانیان بدل شود. خصوصا پس از شیوع بیماری کرونا و خانه نشین شدن بسیاری از مردم این برنامه توانست جای خود را در بین کاربران ایرانی باز کند. برگزاری دوره های آموزش از راه دور و کلاس های آنلاین توسط روبیکا به این مهم کمک بزرگی کرد.  خصوصا آنکه روبیکا اعلام کرد که استفاده از خدمات و کلاس های آنلاین برای مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بدون محاسبه حجم اینترنت و به نوعی رایگان خواهد بود. هم اکنون تعداد کاربران این پلتفرم ایرانی به بیش از 30 میلیون نفر رسیده که رقمی بسیار قابل توجه و کم نظیر است و از نظر تعداد کاربران اولین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان ایرانی شناخته می شود. روبیکا امکانات بسیاری از جمله پیام رسانی، تماس صوتی و تصویری، ارسال فایل و ویدیو و تصویر، دانلود گیف و استیکر های متنوع از جمله گیف محرم، استیکر محرم و سایر گیف ها و استیکرهای مناسبتی و متنوع، تماشای فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های محبوب و پخش زنده و تشکیل کانال، گروه و صفحه شخصی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این امکانات فوق العاده و متنوع موجب استقبال بی نظیر ایرانیان از این پلتفرم جذاب ایرانی شده است.

 

امکان ساخت، ارسال و دانلود گیف در روبیکا

یکی از امکانات جالبی که در روبیکا برای کاربران این اپلیکیشن جذاب و پر طرفدار ایرانی وجود دارد، ساخت انواع گیف از جمله گیف های شخصی، گیف های عاشقانه و اجتماعی و انواع گیف مناسبتی مثل گیف محرم یا سایر مناسبت های دیگر می باشد. شما می توانید این گیف را ساخته و برای دیگران ارسال کنید و کاربران با دانلود گیف روبیکا آن را ببینند یا برای دیگران بازارسال نمایند. برای ساختن گیف می توانید از روش زیر استفاده کنید.

روش تبدیل ویدئو به گیف و دانلود گیف در روبیکا

برای ساخت گیف در روبیکا در ابتدا برنامه روبیکا را باز کنید و وارد بخش پیام رسان شوید. صفحه فردی که قصد دارید گیف را برای او ارسال کنید، شوید و روی آیکون سنجاق بزنید تا دسترسی به ویدئوهای شما در گالری فعال شود. اکنون ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای مرحله بعدی می توانید کل ویدئو را برای تبدیل به گیف درنظر بگیرید یا بخشی از آن را که مدنظرتان است و برای گیف خود در نظر گرفته اید، انتخاب نمایید. پس از انتخاب بخش مدنظر ویدئو، در قسمت پایین صفحه یک آیکون صدا قرار دارد که با زدن روی آن می توانید صدا را غیرفعال کنید و با غیرفعال کردن یک خط مورب روی آیکون به نمایش در می آید. اکنون دکمه ارسال را بزنید و مشاهده میکنید که فایل به صورت گیف درآمده و برای مخاطب شما ارسال شده است. اکنون مخاطب می تواند با انتخاب دکمه دانلود گیف در روبیکا، این گیف زیبا را تماشا کرده و برای مخاطبان خود ارسال نماید. با همین ترفند بسیار ساده می توانید انواع گیف را ایجاد و برای مخاطبین خود ارسال نمایید. در مجموع برنامه روبیکا با توجه به کاربران زیاد آن محمل مناسبی برای ارسال انواع گیف های فرهنگی و مناسبتی و استیکرهای متنوع می باشد که با توجه به نزدیکی ماه محرم می توانید انواع گیف محرم، استیکر محرم، ویدئو و صوت های مناسبتی و جذاب را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها