خرید فوری و آنی گیفت کارت و جم بازی

کد خبر: 1228300

زمان، پول و انرژی در دنیای پرسرعت امروزی اهمیت بسیار زیادی برای افراد دارد و همین امر باعث شده است که ابزارهایی همچون گیفت کارت ها و جم بازی ها محبوبیت بالایی در بین مردم داشته باشند.

خرید فوری و آنی گیفت کارت و جم بازی

 

در حقیقت کاربران می توانند با خرید گیفت کارت و خرید جم بازی ها از امکانات، محصولات، داده ها و اطلاعات مختلفی بهره مند شوند.

گیفت کارت در اصل نوعی کارت هدیه است که دارای یک اعتبار غیر نقدی مشخص است و این اعتبار قابلیت انتقال به حساب ها و اشخاص دیگر را ندارد.

گیفت کارت ها به واسطه قابلیت های ویژه ای که دارند می توانند بهترین هدیه ممکن برای افراد مختلفی همچون نتورکرها، گیمرها، دانشجویان و ... باشند.

امروزه تمامی شرکت ها، موسسه ها و استودیوهای مطرح و معروف جهان برای تامین رفاه کاربران خود انواع مختلفی از گیفت کارت ها و جم بازی ها را عرضه می کنند.

گیفت کارت های پرکاربرد و محبوب دنیا

همانطور که گفته شد تمامی شرکت های مطرح در سراسر جهان انواع مختلفی از گیفت کارت ها را عرضه می کنند و هر کدام از آنها کاربردها و قابلیت های مختلفی دارند.

در حقیقت کاربران از هر نقطه ای جهان می توانند با خرید گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer ، خرید گیفت کارت اپل از کمپانی اپل، خرید گیفت کارت پلی استیشن از شرکت سونی، خرید گیفت کارت مینت از شرکت Paymentwall ، خرید گیفت کارت استیم از شرکت Valve، خرید گیفت کارت ایکس باکس از کمپانی مایکروسافت، خرید گیفت کارت گوگل پلی از کمپانی گوگل و ... اقدام به خرید محصولات و دریافت خدمات مورد نظر خود کنند.

خرید جم بازی های ویدیویی و موبایلی

17

بسیاری از بازیهای موبایلی و ویدیویی علاوه بر داشتن جنبه سرگرمی به یک منبع درآمد تبدیل شده و بسیاری از گیمرها از سراسر جهان از این زمینه کسب درآمد می کنند.

گیمرها می توانند خرید جم بازی ها و انجام خرید درون برنامه ای اندروید و ios به آیتم ها، امکانات و آپدیت های متنوع دسترسی داشته باشند و سطح مهارت های خودشان را ارتقا بدهند.

در حقیقت بازیکنان می توانند با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرید جم بازی های پابجی موبایل، فورتنایت و ... علاوه بر تجربه لذت و هیجان بیشتر، با استفاده از امکانات مختلف موجود در بازی قدرت بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشند.

نکات مهم در خرید گیفت کارت

با توجه به آنکه امکان کلاهبرداری و سواستفاده افراد سودجو در حوزه گیفت کارت و جم بازی ها وجود دارد لازم است که در زمان خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس ، خرید گیفت کارت استیم آرژانتین، دریافت ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی، خرید جم بازی و ... باید به نکاتی مانند نوع گیفت کارت و ارز موجود در آن، کاربردها و قابلیت های گیفت کارت، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، کارمزدها و مالیات گیفت کارت ها، قیمت کارت، تاریخ انقضای گیفت کارت، اعتبار و سابقه فروشگاه عرضه کننده و ... توجه داشت.

خرید سریع جم و گیفت کارت

سایت گیم کد از جمله معتبرترین سایت های فروشگاهی فعال در حوزه گیفت کارت و جم بازی است که با داشتن اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال می تواند خریدی مطمئن برای کاربران فراهم کند.

این فروشگاه با داشتن پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، شارژ فوری خرید جم بازی، داشتن درگاه بانکی مطمئن و SSL، شارژ فوری اکانت بازی ها و برنامه ها و ... در تلاش است که رضایت حداکثری کاربران را جلب کند.

کاربران می توانند برای خرید جم انواع بازی ها، خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال، خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، خرید گیفت کارت استیم و ... با بهترین قیمت و در کمترین زمان به این سایت مراجعه نمایند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد