خرید ملک ترکیه و اخذ اقامت ترکیه

کد خبر: 1228043
خرید ملک ترکیه و اخذ اقامت ترکیه

افراد زیادی در سراسر کشورهستند که تمایل به خرید ملک ترکیه و همین طور اخذ اقامت ترکیه در خارج از کشور را دارند و همین طور باید گفت کشورهای زیادی هم هستند که به افراد کشورهای دیگر، مجوز اخذ اقامت در داخل کشور خود را می دهند.

برای اخذ اقامت ترکیه به صورت دائم، دلایل مختلفی وجود دارد که می توان به سرمایه گذاری و همینطور داشتن ملک اشاره کرد و در ادامه باید بگوییم یکی از راحت ترین راه هایی که شما می توانید به کشور دیگری مهاجرت کنید، خرید ملک ترکیه در آن کشور است.

مزیت های خرید ملک ترکیه و اخذ اقامت

در سراسر دنیا کشورهایی برای اقامت وجود دارند که دارای شهرهای زیبا و مختلف می باشند که افراد مختلف می توانند یکی از شهرهای آن ها را برای اقامت انتخاب کنند و در ادامه شایان ذکر است که خرید ملک در کشور ترکیه هم می تواند انجام شود و دارای یکسری مزیت هایی است که این مزیت ها شامل ادامه تحصیل به صورت رایگان و یا با هزینه کمتر در این کشور است که شما عزیزان می توانید این امکان را برای فرزندان خود فراهم آورید که در ترکیه ادامه تحصیل بدهند، همچنین شما از طریق اقامت داشتن در این کشور، می توانید از امکانات درمانی رایگان هم بهره ببرید.

 

 

 

چگونگی اخذ اقامت از طریق گرفتن ملک در ترکیه

مسلما اگر شما می خواهید از کشوری همچون ترکیه اخذ اقامت بگیرید، می توانید از طریق خرید ملک ترکیه این اقامت را دریافت نمایید، به این گونه که شما عزیزان این امکان را دارید که برای اخذ تابعیت و همینطور پاسپورت اقدام نمایید و علاوه بر این می ‌توانید اختیار ملک خریداری شده توسط خودتان را به طور کامل داشته باشید، پس توجه کنید که از جمله راه هایی که می توانید اقامت بگیرید، خرید خانه می باشد و باید برای انجام این کار قوانین و شرایط را هم در نظر بگیرید و به خوبی آنها را اجرا نمایید.

 

 

 قیمت های بالا برای متراژ های بالا در کشور ترکیه

 

 

قیمت های بالای ملک در ترکیه به ازای هر متراژ

اگر بخواهیم در مورد قیمت های گرانی که برای خرید ملک ترکیه وجود دارد به شما بگوییم، باید اشاره کنیم که این کشور برای خرید خانه، کشور گرانی است و با توجه به منابع مختلف گفته شده که قیمت خرید ملک در این کشور از سه میلیارد تومان استارت می خورد، برای مثال باید بگوییم که اگر شما بخواهید در شهر استانبول در ترکیه یک خانه ۷۰ متری با یک خواب خریداری کنید، به پول کشور ما در حدود ۲ میلیارد تومان باید بابت آن بپردازید که این مبلغ به پول خود کشور ترکیه ۹۰۰ هزار لیر است.

بررسی جمعیت و شلوغی ترکیه

هر کدام از شهرهای ترکیه جمعیت مشخصی دارند که با توجه به گذشت سال ها جمعیت شهرهای آن هم افزایش یافته است، برای مثال در سال ۲۰۱۹ جمعیت کشور ترکیه به طور کلی افزایش پیدا کرده است و باید گفت که شهر آنتالیا جزء پرجمعیت ترین شهرهای ترکیه می باشد و افراد زیادی تمایل به اقامت در آن جا را دارند، در ادامه مطلب باید بگوییم که شهر استانبول هم رشد قابل توجهی در طی سال های مختلف داشته است و جمعیت آن افزایش پیدا کرده است، کشور ترکیه به دلیل امکانات خوبی که دارد و همینطور مزیت های اقامت در آن، دارای جمعیت زیادی هم می باشد. که خرید ملک در استانبول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قوانین خرید ملک در ترکیه

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمایل به خرید ملک ترکیه دارید، باید بدانید که برای انجام این کار، می بایست قوانین خرید ملک در این کشور را رعایت کنید، برای مثال شما عزیزان باید یک مبلغ مشخص را در ابتدای کار برای خرید ملک داشته باشید و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با افرادی که متخصص هستند، مشورت کنید و از آن ها راهنمایی بگیرید.

 

برای خرید خانه و اخذ اقامت چه شرایطی لازم است؟

مسلما تمام افرادی که می خواهند در کشورهای مختلف خانه بخرند، این سوال برایشان پیش می آید که برای خرید خانه در کشور مورد نظرشان باید چه شرایطی داشته باشند و ما به آنها پیشنهاد می کنیم که به آژانس های مسافرتی مثل هلدینگ دیوان گروپ که دارای اعتبار هستند، مراجعه نمایند و از طریق مشورت کردن با کارشناسان، از شرایط خرید خانه در داخل کشورهایی همچون ترکیه مطلع شوند و به شیوه راحت تری بتوانند کارهای خود را انجام دهند و همینطور این افراد باید توجه داشته باشند که برای انجام دادن این کار، سرمایه اولیه را در اختیار داشته باشند.

 

 

      شرایط مورد نیاز برای خرید خانه در ترکیه

 

سخن آخر

در انتهای این مقاله باید بیان کنیم که کشور ترکیه یکی از کشورهایی می باشد که برای مهاجرت گزینه مناسبی است و مشتریان عزیز می توانند از طریق انجام دادن مشورت های لازم با کارشناسان فروش و مشاوران فروش دیوان گروپ، یک شهر مناسب را برای اقامت خود و همینطور خرید ملک در آن جا انتخاب کنند و توجه کنند که حتما شرایط خرید ملک ترکیه را داشته باشند تا بتوانند یک ملک خیلی خوب در این کشور خریداری نمایند و در ادامه هم بتوانند مجوز اخذ اقامت در این کشور را دریافت نمایند. تمامی مناطق ترکیه از نظر خرید بسیار خوب هستند و برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی می باشند. به طور مثال خرید خانه در آنکارا و شهرهای ازمیر، شهر آلانیا، شهر آنتالیا نیز برای زندگی و گرفتن اقامت مناسب است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد