بزرگترین مرکز تولید دمپایی و صندل خاورمیانه بشناسید؟!

کد خبر: 1226974
بزرگترین مرکز تولید دمپایی و صندل خاورمیانه بشناسید؟!

 

در صنعت تولید محصولات دمپایی و صندل ایران در خاورمیانه، رتبه یک را به خود اختصاص داده است و به لطف خدا و با زحمت و تلاش فعالین اقتصادی در این حوزه کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده دمپایی پلاستیکی در منطقه شناخته شده می باشد.

عمده تولیدی های دمپایی در ایران کجا هستند؟

ما برای پاسخ به این سوال تیمی را تشکیل دادیم و به شهرهای مهم و استراتژیک ایران عزیز فرستادیم:

  • با بررسی های به عمل آماده از شهرهای مختلف تمرکز اصلی تولید و پخش عمده دمپایی ایران، شهری است که در مرکز کشور عزیزمان ایران واقع شده، یعنی شهر مقدس قم.

زمانی که با کارخانه داران و بنکداران این حوزه صحبت کردیم، متوجه شدیم که بیش از 70 درصد دمپایی ایران از این شهر تامین و توزیع می گردد که رقم واقعا قابل توجه و چشم گیری است.

 

ورود دلار به ایران با صادرات دمپایی و صندل

امروز کشورمان با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می کند. بنا به تمامی اقتصاددانان بزرگ کشور:

  • راه خروج کشور عزیزمان از این بحران های اقتصادی، صادرات است آن هم صادرات محصولات غیرنفتی.

تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه دمپایی حقیقتا در این زمینه گل کاشته اند و سالانه بیش از 10.000.000 دلار ارز با صادرات دمپایی و صندل، وارد ایران می کنند.

این رقم هر سال افزایش می یابد و عمده صادرات دمپایی از ایران در حال حاضر به کشورهای همسایه می باشد.

20

حاشیه سود 10 درصدی در عمده فروشی دمپایی

بسیاری از عزیزان علاقه مند به بازار و تجارت در حال تحقیق بر روی این موضوع هستند که چه بازار بهتر است که در آن وارد شده و به سودآوری برسند.

با بررسی های و تحقیقات دقیق صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که عمده فروشی دمپایی قم به سراسر این با حاشیه سود 10 درصدی همراه است که نسبت به برخی از بازارها عدد خوب و قابل توجهی است.

جالب است بدانید که فروش این محصول به خارج از ایران، می تواند حاشیه سود شما را تا 2 برابر افزایش دهد و تمرکز بر روی صادرات این محصول می تواند بسیار ثروت ساز باشد.

21

برای شروع در بازار دمپایی چه کنم؟

از برای شروع در بازار سردرگم هستید و نمی دانید قدم اول چیست ما به شما راهکار می دهیم:

  • قدم اول: ارتباط گرفتن به مجموعه معتبر و بزرگ فعال در حوزه دمپایی در کشور است که با اسم شرکت کفش رکاب در حال فعالیت است.

قدم های بعدی را کارشناسان این مجموعه به شما راهنمایی می کنند که با تجربه ای که تیم ما بدست آورده حقیقتا کارشناسانی خبره و مسئولیت پذیری دارد.

مجموعه رکاب امروز با ارائه بیش از 160 مدل انواع دمپایی و صندل گزینه ی خوبی برای شما عزِیزانی که می خواهید وارد بازار دمپایی و صندل شوید، باشد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد