​تعمیر داکت اسپلیت

کد خبر: 1221454
​تعمیر داکت اسپلیت

 

امروزه داکت اسپلیت یکی از مدرن ترین سیستم های تهویه مطبوع است که برای سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی علاوه بر توان تولید باد خنک، تولید گرما نیز می کند. بنابراین درصورت استفاده از این سیستم دیگر نیازی به وسایل سرمایشی و گرمایشی دیگر مانند رادیاتور و بخاری نخواهید داشت. داکت اسپلیت به دلیل استفاده از کانال هایی از جنس و متریال مختلف، به اسپلیت کانالی نیز معروف است. داکت اسپلیت ها تا حدود زیادی شبیه به کولرهای گازی هستند. با این تفاوت که پنل کولرهای گازی روی دیوار نصب شده و روکار می باشند، اما در داکت اسپلیت ها از یک یونیت داخلی و توکار برای تهویه هوا استفاده می شود و از طریق دریچه ها، باد تولید شده به محیط می رسد.

داکت اسپلیت نیز ممکن است مانند تجهیزات دیگر دچار نقص و خرابی شده و به تعمیر نیاز پیدا کند. اکنون که در آستانه فصل گرما و استفاده بیشتر از این سیستم می باشیم باید توجه داشته باشید که در صورت مواجه شدن با خرابی و بروز نقص در داکت اسپلیت آگاهانه عمل کنید. بدین ترتیب که از افراد مبتدی و بدون تخصص در این زمینه کمک نجویید. زیرا در صورت کمک خواستن از یک شخص یا تیم ناآگاه، علاوه بر حل نشدن مشکل و نقص داکت اسپلیت، هزینه و خسارت جدی تری به دستگاه وارد می شود.

عیب یابی و تعمیر داکت اسپلیت ها بدون داشتن ابزار آلات مخصوص و تخصص و تجربه کافی امکان پذیر نمی باشد. جزو افرادی هستید که به دنبال افراد حرفه ای و متخصص برای تعمیر تخصصی داکت اسپلیت هستید، پیشنهاد می کنیم افراد متخصص و حرفه ای در تکنو تهویه را انتخاب کنید که خدماتی چون سرویس و تعمیرات تخصصی و حرفه ای داکت اسپلیت را به نحو احسن به شما کاربران ارائه خواهند داد.

در صورت نیاز به خدمات و مشاوره ی افرادِ تکنو تهویه با شماره های زیر در تماس باشید:

88596109

66396355

در ادامه ی  مقاله بیشتر به خدماتِ سرویس داکت اسپلیت توسط متخصصان تکنو تهویه اشاره خواهیم کرد:

سرویس داکت اسپلیت

همه ی ما این مسئله را می دانیم که تمام لوازم و تجهیزات پس از مدتی کارکرد، نیاز به سرویس پیدا می کند. دستگاه داکت اسپلیت نیز از این قاعده مستثنا نیست.

از آنجا که قطعات و تجهیزات تشکیل دهنده ی داکت اسپلیت ها در معرض انواع آلودگی ها و کثیفی ها قرار می گیرند، به مرور منافذ این سیستم دچار انسداد شده و موجب کاهش راندمان و افزایش مصرف برق می شود. طبیعتاً چاره کار تنها سرویس دوره ای آن می باشد. چرا که با سرویس دوره ای علاوه بر برطرف شدن اختلالات، احتمالِ خرابی یا فرسودگی قطعات کمتر خواهد شد.

جدای از این ها تاکید می کنیم که با سرویس به موقع و اصولی، توسط تیم متخصص و حرفه ای تکنو تهویه، عمر داکت اسپلیت شما بیشتر و عملکرد آن نیز بهتر می گردد.

شاید از خود بپرسید سرویس داکت اسپلیت شامل چه اقداماتی می شود؟ در ادامه به اصلی ترین اقداماتِ متخصصان تکنو تهویه، هنگام سرویس داکت اسپلیت  اشاره خواهیم کرد:

  • بررسی تمامی کانال های داکت اسپلیت و تخلیه  آن در صورت مسدود بودن
  • بررسی لوله هایی که رابط بین کندانسور و هواساز می باشند و گرفتن نشتی آن در صورت مشاهده نشتی و یا تعویض آن در مواقع لزوم
  • کنترل کمپرسور و خاکروبی آن
  • تمیز کردن فن دستگاه یا تعویض آن در مواقع لزوم
  •  بررسی برد دستگاه و اطمینان از سالم بودن همه قطعاتش
  •  بررسی برق کشی دستگاه شده و تعویض سیم ها اگر دچار پوسیدگی شده باشد.
  • و...

2

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در تهران

اگر شما هم جزو افرادی می باشید که هنگام خرید داکت اسپلیت، فکر می کنید اگر یک داکت اسپلیت با برندی معروف خریداری کنید هرگز دچار اختلال و خرابی نمی گردد. این تصور، اشتباه می باشد. زیرا وجود اختلال و خرابی در تمامی دستگاه ها امری طبیعی است. جدا از اینکه سرویس دوره ای و اصولی آن توسط افراد کاربلد، از خرابی آن می کاهد، نکته ی حائز اهمیت این است که برای سرویس دوره ای و یا در صورت خرابی دستگاه، تعمیر آن را به دست چه افرادی بسپاریم، تا آسیب و خسارت سنگینی به آن وارد نکند و به بهترین نحوه به عیب یابی و تعمیر داکت اسپلیت بپردازد.

تکنو تهویه به عنوانِ نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در تهران، با تکیه بر دانش فنی و مهارت بالای خود، بعلاوه استفاده از دستگاه های پیشرفته، شما را در رفع خرابی های مربوط به داکت اسپلیت و سرویس اصولی آن یاری خواهند نمود.

کلیه تعمیرکاران و سرویسکاران داکت اسپیلت در تکنو تهویه دارای تخصص و مهارت کافی می باشند. زیرا در برترین آموزشگاه ها مهارت لازم را کسب کرده اند و دارای سال ها تجربه کاری درخشان می باشند.

3

هزینه ی تعمیر داکت اسپلیت در تهران

لازم است بدانید که هیچ مبلغ و یا رقم خاصی را نمی توان به منظور هزینه ی تعمیر داکت اسپلیت در تهران اعلام کرد. زیرا هزینه ی تعمیر داکت اسپلیت به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما در ادامه به چند عامل مهم و تاثیر گذار در هزینه ی نهایی آن اشاره می کنیم:

  • برند و نوع دستگاه
  •  نیاز داشتن یا نداشتن به تعویض قطعات
  • میزان خرابی
  • تعداد کانال های داکت اسپلیت
  • محل نصب دستگاه
  • زمان لازم برای تعمیر
  • میزان حرفه‌ای بودن تعمیرکار
  • و...

با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید

در پایان تاکید می‌کنیم که تعمیر داکت اسپلیت باید توسط متخصصین ماهر انجام شود. زیرا تعمیر آن توسط افراد نیمه ماهر می تواند به خرابی آن در آینده و افزایش هزینه نهایی ها ختم شود.

 پس اگر به دنبال نمایندگی معتبرِ تعمیر داکت اسپلیت در تهران هستید، می توانید با خیال راحت به مجموعه تکنو تهویه اعتماد کنید که شعار همیشگی اش این است که:«با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید».

افراد در تکنو تهویه جدایی از علم، تخصص و تجربه دارای وجدان و تعهد کاری نیز می باشند و تمام سعی خود را می کنند که خدمات تعمیر و سرویس سیستم گرمایشی و سرمایشی شما را با هزینه منصفانه و معقولانه برطرف سازند.

در صورتی که به هر یک از خدمات تکنو تهویه احتیاج پیدا کردید، می توانید با شماره ی 88596109  و 66396355 تماس حاصل نمایید که همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد