روبلاکس معروف ترین بازی آنلاین 2023

کد خبر: 1219052

روبلاکس بازی آنلاین جدیدی نیست اما به تازگی در میان کاربران رواج یافته و به یک بازی محبوب برای همگان تبدیل شده است. روبلاکس در واقع یک بازی نیست و یک پلتفرم است که در آن کاربران می توانند بازی های خود را ایجاد کنند و یا از بازی های دیگران استفاده کنند. در مطلب پیش رو قصد داریم به ویژگی های بازی روبلاکس و حرف و حدیث های حول آن بپردازیم.

روبلاکس معروف ترین بازی آنلاین 2023

 

معرفی بازی روبلاکس

بازی روبلاکس (Roblox) یک پلتفرم بازی ویدیویی در سبک بازی سازی است که شما در آن می توانید متناسب با خلاقیت خود یک بازی بسازید. در واقع کاربران می توانند با ساده ترین روش های برنامه نویسی بازی ویدیویی بسازند و یا از بازی های ساخته شده قبلی استفاده کنند. این پلتفرم نخست توسط دیوید باسوکی و اریک کسل معرفی شد و تاکنون توانسته به فضایی برای تکنولوژی متاورس تبدیل شود.

روبلاکس شامل بازی های متنوعی است که با فناوری بلاک چین و متاورس ترکیب شده است و حتی بسیاری از کاربران از این بازی درآمد قابل توجهی به دست می آورند. بنابراین در این بازی ها در کنار بازی کردن می توانید درآمد کسب کنید. راه های زیادی برای کسب درآمد در این بازی وجود دارد که تمام آنها به روباکس یعنی ارز داخلی بازی ختم می شود. این ارز مجازی  نوعی توکن بوده و در نتیجه پاداش، بسته داخل بازی روباکس، خرید و فروش  آیتم های بازی، بازی سازی و ... به دست می آید. در ادامه بیشتر به این توکن خواهیم پرداخت.

داستان بازی روبلاکس

همانطور که گفتیم بازی روبلاکس یک پلتفرم برای ساخت، طراحی و انجام بازی های آنلاین است. بنابراین نمی توان داستان خاصی برای این بازی در نظر گرفت و هر یک از بازی ها ممکن است داستان خاص خودشان را داشته باشند؛ جز اینکه در تمام بازی ها شما آیتم هایی را می سازید که شخصی سازی شده و مخصوص خودتان است. بنابراین این بازی را می توان متفاوت با سایر بازی های متاورسی دانست؛ به خصوص اینکه با خرید روباکس ارزان می توانید از این ارز هم داخل بازی استفاده کنید و هم خارج از بازی آن را بفروشید.

جالب است بدانید که سالانه حدود 20 میلیون ویدیو گیم توسط پلتفرم روبلاکس ساخته می شود که اغلب آنها رده سنی کودکان دارند. کاربرانی که قصد دارند از بازی روبلاکس درآمد کسب کنند بهتر است بدانند که سود حاصل از فروش یا خرید روباکس و بسته های مرتبط با آن بین کمپانی، سازنده بازی و بازیکن تقسیم می شود. از آنجایی که سازندگان بازی در سود بسیاری از بازیکنان سهیم می شوند، اگر بتوانید یک بازی محبوب و خلاقانه بسازید قطعا سود خوبی به دست می آورید.

2

گیم پلی بازی روبلاکس

گیم پلی بازی روبلاکس به این صورت است که شما می توانید درون بازی آیتم هایی را به آواتار خود اضافه کنید که باعث ارزشمند شدن کاراکتر او می شود. سپس با این کاراکتر وارد بازی های گوناگون می شوید و در صورت برنده شدن جایزه می گیرد. توجه داشته باشید که برای استفاده از بیشتر آیتم ها باید آنها را با روباکس بخرید. به این منظور توصیه می شود یک سایت خرید روباکس ارزان پیدا کنید تا بتوانید ارز مورد نیاز خود را بخرید.

بعد از اینکه لباس ها و آیتم های جذابی را به کاراکتر خود داخل روبلاکس اضافه کردید، می توانید آنها را بفروشید. معمولا فروش آیتم های روبلاکس سود زیادی را نصیب بازیکنان می کند.

چگونه از روبلاکس درآمد کسب کنیم؟

در صورتی که قصد دارید درآمد قابل توجهی مثل گیمرهای حرفه ای از روبلاکس داشته باشید، باید با ترفندهای این بازی و نحوه کسب درآمد آن آشنا باشید. بد نیست بدانید که بسیاری از کودکان نیز از روبلاکس درآمد قابل توجهی دارند. همچنین شایسته ذکر است که بخشی از درآمد شما از روبلاکس به سازنده بازی یا کمپانی روبلاکس خواهد رسید.

مهم ترین راه کسب درآمد از Roblox خرید و فروش آیتم های درون بازی است. طراحی و فروش این آیتم ها به کمک برنامه نویسی Lua انجام می شود و می توان گفت که بسیار ساده است. از طرفی شما می توانید با خرید آیتم های مناسب کاراکتر خود و فروش ارزش آن معاملات دیجیتالی متاورس را تجربه کنید. توجه داشته باشید که به این منظور باید با خرید روباکس ارزان ارز لازم برای خرید آیتم ها را داشته باشید.

روش دیگر برای کسب درآمد از روبلاکس این است که بازی بسازید. شما باید به کمک همان زبان برنامه نویسی بازی های جذابی را در بستر این پلتفرم بسازید تا سایر بازیکنان با استفاده از آن حساب شما را نیز شارژ کنند. برخی بازیکنان با ارزشمند کردن آواتار خود با آیتم های مختلف و فروش آن، از این راه روباکس های زیادی به دست می آورند.

3

آموزش بازی روبلاکس

برای استفاده از بازی روبلاکس باید ابتدا در این بستر ثبت نام کنید. در این بخش اطلاعاتی مثل یوزر نیم خاص، رمز عبور، تاریخ تولد و جنسیت پر شود. همچنین باید ایمیل خود را در این سایت تایید کنید. پس از آن با نصب بازی روبلاکس و وارد کردن یوزر نیم خود می توانید به اکانتتان وارد شوید. بهتر است برای شروع بازی از بازی هایی استفاده کنید که بیشترین محبوبیت را میان کاربران داشته و بیشتر سرچ شده است.

در منوی بالای صفحه سایت روبلاکس می توانید بخش های Rubux، Discover، Avatar shop و Create را مشاهده کنید که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • Discover: در این بخش دسته بندی بازی های روبلاکس را مشاهده می کنید. این دسته بندی شامل بازی های رایگان، پولی، مورد علاقه شما،  پیشنهادی و گزینه دانلود بازی می باشد.
  • Avatar shop: در این بخش شما می توانید کاراکتری را برای خودتان طراحی کنید که جزئیات آن تماما به دست خود شماست. از طریق خرید روباکس ارزان می توانید آیتم هایی را به آواتار خود اضافه کنید تا آن را مطابق میل خود تغییر دهید.
  • Create: جذاب ترین بخش پلتفرم بازی روبلاکس این بخش است که شما در آن می توانید به خالق یکی از بازی های روبلاکس تبدیل شوید. در این بخش باید با استفاده از محیط کد نویسی اثر خود را خلق کنید؛ حتی می توانید در این بخش آیتم های جذابی را برای کاراکترهای درون بازی بسازید و آنها را بفروشید.

نحوه خرید روباکس

همانطور که تا اینجا متوجه شدید برای استفاده از آیتم های درون بازی و کسب درآمد از روبلاکس، باید با خرید روباکس از آیتم های روبلاکس استفاده کنید. به این منظور ما سایت آسان جم را به شما معرفی می کنیم تا با خرید روباکس روبلاکس ارزان بتوانید در این بازی سرمایه گذاری و خرید و فروش داشته باشید و درآمدهای بالا کسب کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد