معتبر ترین مرجع خرید کارتخوان در سال 2023

کد خبر: 1216146
معتبر ترین مرجع خرید کارتخوان در سال 2023

 

 

داشتن یک  کارتخوان سیار با توجه به افزایش استفاده از کارت های اعتباری در بین عموم مردم، برای هر کسب و کاری لازم است که با توجه به نوع کسب و کار پیشنهاد میشود که مدل سیار و یا مدل ثابت آن را خریداری کنید، البته انتخاب دستگاه کارتخوان برای هر کسب و کاری می‌تواند متفاوت باشد!

کسب و کارهایی که در یک مکان جغرافیایی ثابت فعالیت ندارند و مدام جا به جا می شوند بهترین مدل برای آن ها، دستگاه های کارتخوان سیار است اما در مقابل اگر کسب و کاری وجود دارد که به یک مکان اختصاص دارند مانند فروشگاه های بزرگ، فروشگاه ای زنجیره ای و رستوران ها، بهتر است از مدل کارتخوان های ثابت استفاده کنند.

اما از کجا می توانیم بهترین دستگاه کارتخوان را تهیه کنیم؟ با توجه به انواع کلاه برداری در خرید و فروش دستگاه های کارتخوان، بهترین راه گرفتن کارتخوان ها از فروشگاه های معتبر در این حوزه است.

 

شرایط دریافت کارتخوان برای صاحبان کسب و کار

به طور خلاصه در اولین گام گرفتن دستگاه کارتخوان، مثل کارت خوان h9 افرادی می توانند اقدام به خرید دستگاه کارتخوان کنند که صاحب کسب‌ و کار هستند و در بانک حساب دارند.

این افراد کافیست با مراجعه به یکی از شعبه های فروشگاه پشتیبانی خودشان و سپس با تکمیل فرم درخواست، دستگاه کارتخوان مد نظر خود را تهیه کنند.

معمولاً بعد از یک هفته صاحبان کسب‌وکار کارتخوان مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

برای گرفتن دستگاه کارتخوان از بانک ابتدا میباست یک سری مراحل قانونی طی شود؛

به طور خلاصه این مراحل شامل موارد زیر می شود:

  1. برای دریافت کارتخوان ابتدا باید در بانک‌هایی که عضو شبکه شتاب هستند حساب داشته باشید.
  2. ارائه شناسنامه و کارت ملی صاحبان کسب و کار بعلاوه دادن سفته با مبلغی مشخص به ازای هر دستگاه از دیگر پیش نیاز های گرفتن دستگاه کارتخوان است.
  3. بانک از صاحبان کسب و کار برای نشان دادن درآمدزایی قانونی آن ها به یک سری مجوز معتبر از اتحادیه آن صنف نیاز دارد، بهتر است از قبل برای دریافت این مجوز اقدام نمایید.
  4.  داشتن کد پستی بعلاوه آدرس کامل محل کار و ارائه کپی سند ملکی یا اجاره مکان کسب و کار از دیگر پیش نیازهایی است که لازم است.
  5.  داشتن حداقل سن قانونی 18 سال برای دریافت دستگاه کارتخوان به نام مالک از دیگر مواردی است که باید برای دریافت کارتخوان توجه کرد.

*یکی از نکاتی که صاحبان کسب و کار باید به آن توجه کنند شروط دریافتی دستگاه کارتخوان است، برای هر دستگاه کارتخوان در هر ماه باید 500 تراکنش داشته باشد.

دقت داشته باشید که از قبل برای دریافت کارتخوان از بانک، باید وارد سامانه های ارائه ‌دهنده کارتخوان شوید و فرم های مربوطه را پر کنید. یکی از مراحل الزامی برای تحویل دستگاه های کارتخوان به متقاضیان محسوب می ‌شود.

17

 

کدام بانک دستگاه پوز بهتری دارد؟

بانک‌ ملی و بانک های صادرات، سپه و قرض الحسنه رسالت در لیست بهترین بانک برای گرفتن دستگاه پوز هستند.

 

از کدام بانک می توان کارتخوان را راحت تر دریافت کرد؟

یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار در گرفتن دستگاه های کارتخوان، راحتی در طی کردن مراحل و گرفتن هرچه سریع تر کارتخوان است اما دراین رابطه که کدام بانک زودتر از دیگر بانک ها کارتخوان می دهد به طور دقیق نمی توان بانک خاصی را در نظر گرفت ولی بیشتر برای گرفتن کارتخوان به میزان تراکنش بالا دقت می شود.

اما برای دریافت بهترین کارتخوان بانکی باید به نوع بانک ارائه‌ دهنده، نحوه ساخت و نحوه کارکرد کارتخوان توجه کنید. بهترین کارتخوان های سیار باید ظرفیت باتری بالایی داشته باشند و یا کارتخوان های ثابت باید سرعت بالایی را در تراکنش ها ایجاد کنند.

 

شرایط تهیه دستگاه کارتخوان برای کسب و کارهای بدون محل ثابت

آن دسته از کسب و کارهایی که محل ثابت فروشگاهی ندارند، برای گرفتن دستگاه کارتخوان از بانک باید با تکمیل فرم های استشهادنامه محلی، فرم فروش پایانه سیار، قرارداد پذیرندگی و درخواست پایانه فروش کارتخوان خود را از بانک دریافت کنند.

 

مدارک مورد نیاز افراد معمولی و صاحبان کسب ‌و کارهای کوچک (اشخاص حقیقی)

افرادی که دارای کسب و کارهای کوچک هستند باید قبل از مراجعه به بانک تمامی مدارک زیر را به همراه داشته باشند:

  • گواهی بانک
  • کپی مجوز فعالیت
  • استشهاد محلی ( در صورت عدم داشتن اسناد ملکی )
  • تصویر شناسنامه صاحب مجوز
  • شماره‌ حساب بانک عامل
  • تصویر کارت ملی صاحب مجوز
  • مجوز فعالیت متناسب با نوع فعالیت یا کپی اجاره ‌نامه و سند مالکیت
  • سفته
  • تکمیل فرم درخواست دستگاه

 

انواع دستگاه های کارتخوان را بشناسید

به صورت کلی دستگاه های کارتخوان به دو دسته تقسیم می شوند:

  • کارتخوان های ثابت
  • کارتخوان های سیار

اما کدام کارتخوان برای کسب و کار ما مناسب است؟

دستگاه کارتخوان ثابت

کارتخوان های ثابت برای کسب کارهایی است که جا به جایی ندارند و در یک مکان ثابت هستند مانند فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، مغازه ها و ...

این نوع کارتخوان ها دارای دو مدل و روش اتصال هستند، دستگاه های کارتخوان تلفنی که از طریق خطوط تلفن به شبکه متصل می شوند و دستگاه های کارتخوان وای فای دار که از طریق اتصال به مودم و کابل به شبکه متصل می شوند.

18

دستگاه کارتخوان سیار

این مدل از کارتخوان بیشتر مختص کسب و کارهایی است که جا به جایی زیادی دارند و در یک مکان ثابت نیستند، این دسته از کارتخوان ها انواع مختلفی دارند که امروزه از مدل جیبی و موبایلی آن بیشتر در دست فروشندگان و دست فروشان میبینیم، در ادامه چند نمونه از دستگاه های کارتخوان سیار را معرفی میکنیم.

با استفاده از دستگاه های کارتخوان سیار، مشتریان در زمان کمتری معاملات خود را حساب می کنند و دیگر نگرانی حمل پول نقد و پول خرد نخواهند بود.

کارتخوان سیم کارتی

این دسته از کارتخوان های سیار همانطور که از نامش پیداست از طریق سیم کارت به شبکه متصل می شود و تراکنش را انجام می دهد .

  • نکته ای که در خرید سیمکارت برای این نوع از کارتخوان بهتر است بدانید، اعتبار خط سیمکارت شما نباید صفر باشد و برای اتصال به شبکه، نیازی به بسته اینترنتی نیست

کارتخوان های سیار وای فای دار

کارتخوان های وای فای دار هر دو ویژگی کارتخوان های سیار قبلی را در خود دارند یعنی با خرید این دسته از پوزها هم می توانید با سیم کارت به شبکه متصل شوید و ارتباط برقرار کنید و هم می توانید از طریق اتصال به وای فای به شبکه ارتباط بگیرید.

از مزیت های استفاده از این کارتخوان هم زمان های بسیار شلوغ است که اگر نتوانستید تراکنش را انجام دهید از طریق دیگر تراکنش بگیرید.

کارتخوان های هوشمند لمسی

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کارکرد دستگاه های کارتخوان، کارتخوان های هوشمند به بازار عرضه شدند. این نوع کارتخوان علاوه بر کار اصلی که انجام تراکنش است کارهای مختلف دیگری مانند اسکن بارکد محصولات، متصل شدن به صندوق فروشگاه های زنجیره ای، اتصال به سیستم کامپیوتری، اجرای برنامه های اندرویدی، می توانند به راحتی اجرا کنند.

کارتخوان های جیبی یا موبایلی

این دسته از کارتخوان ها از محبوبیت خوبی بین مصرف کنندگان برخوردار هستند، از آنجا که این نوع کارتخوان ها به راحتی در جیب می توان نگهداری کرد و حمل آن ها بسیار آسان است، نحوه اتصالات آن ها نیز به راحتی انجام میشود.

 

نگرانی در امنیت کارتخوان های سیار و ثابت

مهم ترین ویژگی که مصرف کنندگان دستگاه های کارتخوان باید در نظر بگیرند، امنیت معاملاتشان است. کلاه برداری از طریق دستگاه های کارتخوان امری غیرممکن نیست ولی اگر از همان ابتدا به امنیت دستگاه های کارتخوان توجه کنید، دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

خرید دستگاه های کارتخوان از مراکز معتبر مانند مراکز پشتیبان می تواند امنیت را چند برابر کند. شما به دستگاهی نیاز دارید که تمام پول را در یک مکان حساب و معاملات را در همان زمان بررسی کند. دستگاه های کارتخوان سیار که قابل دسترس هستند و سهولت استفاده از آن ها در بین خریداران معروف است، به شما کمک خواهد کرد تا فروشی به صرفه و به صورت سازمان دهی داشته باشید و همچین باعث می شود تا مشتریان شما مجبور به تکمیل تراکنش‌های خود در منوهای پیچیده نباشند.

19

 

کارتخوان شخصی یا بانکی؟

به صورت کلی شما از طریق دو راه می توانید کارتخوان تهیه کنید:

روش اول را که توضیح دادیم، فقط کافیست با داشتن مدارک مورد نیاز به بانک مراجعه نمایید و بعد از گرفتن تعهدات لازم و کسب جواز معتبر، بانک شما یک کارتخوان در اختیارتان قرار خواهد داد اما شما مالک این دستگاه نیستید و فقط به صورت امانی آن را از بانک دریافت خواهید کرد.

روش دیگری که می توانید کارتخوان شخصی خودتان را دریافت کنید، مراجعه به مراکز معتبری است که زیر نظر بانک های عضو شبکه شتاب هستند و دستگاه های کارتخوان را عرضه می کنند.

شاید بتوان گفت ساده ترین روش برای دریافت کارتخوان، گرفتن کارتخوان شخصی باشد.

اما باید در ابتدا برای گرفتن دستگاه کارتخوان امنیت شغلی خود را در نظر بگیرید و از شرکت هایی معتبر اقدام به گرفتن دستگاه کارتخوان سیار یا ثابت شخصی نمایید.

 

عملکرد دستگاه های کارتخوان به این صورت است که ابتدا هر دستگاه کارتخوانی که برای تراکنش آماده می شود قبل از تحویل به صاحبان کسب و کار، از طریق سیستم بانکی شاپرک باید تایید شود و پس از دریافت تاییدیه، به شرکت های پرداخت کمکی، اجازه انجام تراکنش صورت می گیرد.

 

بهترین و پرفروش ترین کارتخوان های سیار

در بازار دستگاه های کارتخوان انواع مختلفی از دستگاه های کارتخوان با برندها و کارایی های متفاوت عرضه می شود.

در ایران می توان به 5 نوع برند پرفروش دستگاه های کارتخوان سیار اشاره کرد:

  • برند مورفان (MoreFun) کشور چین
  • برند نیوپوز  Anfu)) کشور ایران
  • برند پکس (PAX) کشور چین
  • برند اینجنیکو (Ingenico) کشور فرانسه

علاوه بر این برندها، بیشتر از 20 نوع برند جهانی دیگر در تولید دستگاه های کارتخوان وجود دارد که در بازار عرضه می شود.

اما کدام برند مناسب کسب و کار ما است؟ جواب این سوال برسی دستگاه های کارتخوان و قابلیت های مختلفی مانند صفحه نمایش لمسی، حمل آسان، منوهای گوناگون دیجیتالی و ... است که هرکدام مزیت مهمی میتواند برای هر کسب و کار به شمار رود که با توجه به نیاز صاحبان کسب و کار باید هر ویژگی برسی شود.

 

بهترین دستگاه های کارتخوان سیار و ثابت در پارسه پوز

پارسه پوز عرضه کننده انواع دستگاه های کارتخوان سیار و ثابت، با ارائه انواع مختلف خدمات در حوزه خرید دستگاه های کارتخوان سعی در جلب رضایت مصرف کنندگانی است که به دنبال خرید دستگاه های کارتخوان شخصی هستند.

دستگاه هایی که در پارسه پوز عرضه شده است با توجه به پر فروش بودن آن ها و محبوبیتی که در بین خریداران برخوردار هستند می توانید از نقاط مثبت عرضه این نوع از محصولات برشمارید، به راحتی با استفاده از دستگاه های کارتخوان سیار مورفان، انفو و ... می توانید تمامی معاملات را به سرعت و با دقت بالا انجام می دهد.

دستگاه های کارتخوان سیار عرضه شده در پارسه پوز از برندهای معروف و معتبر جهانی هستند مانند دستگاه کارتخوان سیار MoreFun-H9 است با ویژگی هایی از قبیل حمل آسان، ظرفیت باطری بالا، قدرت  آنتن دهی بالا، دارای ابعاد کوچک بعلاوه استفاده از تکنولوژی های پیشرفته صفحات لمسی و نیمه لمسی است، در پارسه پوز عرضه شده است.

از دیگر دستگاه های کارتخوان سیار عرضه شده در پارسه پوز Anfu AF70 وای فای دار است که از ویژگی های خوبی برای دسترسی هرچه بهتر مشتریان به روند تراکنش، طراحی شده است.

برخی از مزیت هایی که فروشگاه پارسه پوز به مشتریان خود ارائه می دهد:

راحتی در خرید دستگاه های کارتخوان سیار

ممکن است به هنگام خرید یک کارتخوان سیار دچار مشکل شوید و نتوانید کارتخوان مناسب کسب و کار خود را از بین برندهای گوناگون و انواع مختلف دستگاه های کارتخوان پیدا کنید.

از آنجا که انتخاب های گوناگونی در مقابل شماست و تصمیم گیری در مورد یک انتخاب درست و مناسب برای کسب و کار شما سخت است، پارسه پوز همه خدمات مرتبط با انتخاب کارتخوان سیار را برای رشد کسب و کار توسط برترین متخصصان و کارشناسان حرفه ای ارائه می دهد فقط کافیست تا با ارائه تصویر کارت ملی، تصویر صفحه اول شناسنامه،شماره رهگیری ثبت نام کامل مالیاتی و تاییدیه شماره شبا حساب بانکی دستگاه کارتخوان خود را به راحتی می توانید دریافت کنید.

در پارسه پوز برای خرید انواع دستگاه کارتخوان سیار و کارتخوان ثابت، نیازی به انجام تراکنش های بالا و جواز کسب نیست و به راحتی امکان دریافت دستگاه وجود دارد فقط کافیست با ارائه مدارک معتبر و تاییدیه دستگاه کارتخوان را به صورت مستقیم در درب شرکت دریافت نمایید.

با شناسایی چالش ها و نظارت بر عملکرد کسب و کار شما، پارسه پوز سعی دارد تا با مشاوره مطمئن به کسب و کارتان بهترین انتخاب را برای خرید دستگاه کارتخوان به شما بدهد، همچنین پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی مشخص کنید کدام عملکرد سیستم دستگاه کارتخوان شما آسیب دیده و دچار خطا شده تا به راحتی با پشتیبانی مشکل را حل کنید.

 

ارائه بهترین سیستم خرید دستگاه کارتخوان

قبل از هر نوع خریدی، بهتر است اطلاعاتی از آنچه که نیاز دارید بدست آورید و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در سایت پارسه پوز فهرستی از ویژگی های مورد نیاز یک کارتخوان ارائه می شود تا مشتریان در هنگام انتخاب با توجه به ویژگی های محصول و قیمت مناسب، انتخاب خود را نهایی کنند. همچنین امکان گرفتن مشاوره رایگان برای خریدی بهتر توسط کارشناسان و متخصصان پارسه پوز فراهم شده است و با ایجاد فضای کاربری مناسب و ویژگی های که در داخل سایت پارسه پوز وجود دارد از قبیل نمودار مقایسه که برای ارزیابی عواملی مثل تعداد ویژگی‌ های دستگاه کارتخوان، قیمت ‌گذاری، امنیت کارتخوان ها و ... ارائه شده است همینطور دسترسی به نظرات کاربران، خریدی مطمئن را می توانید تجربه کنید.

 

خرید دستگاه کارتخوان با قیمت مناسب

پارسه پوز با توجه به نیازهای صاحبان کسب و کار انواع مختلفی از فاکتورهای مهمی که باید هنگام تهیه دستگاه کارتخوان در نظر داشته باشید را به شما ارائه می دهد تا با بهترین قیمت و کیفیت کالای مد نظر خود را تهیه کنید.

نیازهایی که هر کسب و کار دارد منحصر به فرد است و با توجه به این نوع نیازهاست که بهتر است دستگاه پوز را انتخاب کرد، یک فروشگاه با توجه به حجم بالای تراکنش هایی که در طول روز انجام می شود بهتر است انتخاب خود را در خرید دستگاه کارتخوان بر سخت افزار آن توجه بیشتری داشته باشند ولی در مقابل بیشتر کسب و کارهای کوچک و ساده تر که به سیستم نیازی ندارند و مدیریت فروش برای آن ها مهم تر است بهتر است که به فکر خرید دستگاه های کارتخوان سیار هوشمند باشند.

 

در پارسه پوز کارتخوان را اقساطی خریداری کنید

انواع دستگاه های کارتخوان سیار مانند  morefun h9،    Anfu AF70  وای فای دار که از  پرفروش ترین کارتخوان های سیار در کشور نیز هستند با ارزان ترین قیمت همراه با ویژگی های خاصی از قبیل ظاهری زیبا با ارگونومیک خاص، آنتن دهی بالا برای افزایش سرعت تراکنش ها و اطمینان در امنیت تراکنش ها در کنار ویژگی سرعت اتصال بالا به حساب تمامی بانک ها و پشتیبانی مستقیم از چند حساب، تمامی این دستگاه ها را می توانید به صورت اقساطی از پارسه پوز تهیه کنید.

 

سهولت در اتصال و کارکرد دستگاه های کارتخوان

در پارسه پوز انواع سیستم هایی که برای کارتخوان ها ارائه شده است دارای طراحی براق و جمع و جور هستند و به صورت آسان و مستقیم استفاده می شوند، همچنین در کارتخوان ها به دلیل اتصال بی سیم و پشتیبانی از نسل های 4G، 3G، 2G، اینترنت و بلوتوث، سهولت در اتصال به شبکه را چند برابر کرده است.

کارتخوان های هوشمند با توجه به تکنولوژی روز که دسترسی کاربران را بسیار آسان کرده است، همگی در پارسه پوز می توانید خریداری کنید.

 

پشتیبانی اختصاصی دستگاه های کارتخوان سیار

اگر از پارسه پوز کارتخوان سیار خود را خریداری کردید و بعد از استفاده دچار مشکل شدید اصلا جای نگرانی نیست! در هر زمانی برای هر نوع مشکل فنی دستگاه های کارتخوان سیار متخصصان و مهندسان پارسه پوز بهترین خدمات را د رجهت بهبودی دستگاه شما ارائه می دهند.

راه اندازی بسیار آسان دستگاه های پوز و در نهایت سفارشی کردن آن ها مطابق نیاز کسب و کار شما اهمیت بسیاری دارد. هر چه مشتریان شما در خرید خود راحت تر تراکنش کنند خاطره خوبی از خرید با شما خواهند داشت به همین دلیل  داشتن یک دستگاه کارتخوان سیار با سخت افزار پر سرعت و امنیت بالا بسیار مهم است.

تمامی این موارد را به راحتی می توانید از پشتیبانی 24 ساعته در  پارسه پوز دریافت کنید.

 

گارانتی دستگاه های کارتخوان

گارانتی به خصوص برای دستگاه های الکترونیکی یکی از ویژگی های مهمی است که خریداران باید به آن توجه کنند، در گرفتن دستگاه از بانک این خود بانک است که صاحب اصلی کارتخوان محسوب می شود ولی زمانیکه خودتان کارتخوان شخصی تهیه کنید، خرابی های سیستمی ممکن است در آینده برای شما دردسر ساز شود از این جهت پارسه پوز تلاش کرده است تا تمامی محصولات با 5 سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه شود. گارانتی محصولات پارسه پوز شامل 6 ماه تا 18 ماه مناسب با نوع محصول از تاریخ فعالسازی می باشد.

 

مرجعی معتبر در خرید دستگاه کارتخوان

برای  داشتن تجربه ای به صرفه و مناسب با نیاز های خود، انتخاب کارتخوان های عرضه شده در پارسه پوز می تواند گزینه مناسب برای کسب  کار شما باشد. خریدی با پشتیبانی مناسب، گارانتی کالا و ضمانت دستگاه های کارتخوان را در پارسه پوز می توانید تجربه کنید همچنین بدون نیاز به جواز کسب و بدون نیاز به مسدودی حساب با تخفیف های ویژه بر محصولات می توانید مناسب ترین و بهترین کارتخوان سیار و ثابت را برای کسب و کار خود تنها با یک کلیک، انتخاب نمایید.

برای راحتی در انتخاب کارتخوان، با محدود کردن فهرست خود به راحتی می توانید فقط از بین سه یا پنج تا از بهترین کارتخوان را که نیازهای شما را برآورده می کند، انتخاب کنید و سپس با خواندن نظرات صاحبان کسب‌ و کار و گرفتن مشاوره رایگان از متخصصان پارسه پوز می توانید یک دستگاه کارتخوان را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد