خرید ملک تجاری در ترکیه؛ یک گام پرقدرت برای شروع کسب‌وکار در ترکیه

کد خبر: 1189276

امروزه سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه ارزش فراوانی داشته و شیوه‌های جذابی هم برای این منظور وجود دارد. یکی از این روش‌ها خرید ملک تجاری در ترکیه است که می‌توانید بسته به سرمایه خود به سراغش بروید.

خرید ملک تجاری در ترکیه؛ یک گام پرقدرت برای شروع کسب‌وکار در ترکیه

 

امروزه سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه ارزش فراوانی داشته و شیوه‌های جذابی هم برای این منظور وجود دارد. یکی از این روش‌ها خرید ملک تجاری در ترکیه است که می‌توانید بسته به سرمایه خود به سراغش بروید. پروژه‌های متنوعی در این کشور وجود دارد که بر اساس هدف‌گذاری مالی خود می‌توانید به سراغ آن‌ها رفته و پایه‌گذاری کسب‌وکار تجاری خود را به این صورت داشته باشید. ترکیه راهی به سمت اقتصاد آزاد جهانی است و حتی اگر تمایلی به این کار نداشته باشید، شرایط بسیار خوبی در داخل کشور ترکیه هم وجود دارد و مخصوصاً در شهر استانبول می‌توانید اقدام به آن کنید.

ترکیه کشوری درحال‌توسعه است و یقیناً هر نوع سرمایه‌گذاری در این کشور می‌تواند شانس بالایی برای موفقیت داشته باشد. بسته به نوع کسب‌وکار خود، می‌توانید خرید ملک تجاری در ترکیه را دنبال کرده و روند دریافت پاسپورت ترکیه و اقامت خود در این کشور را بسیار راحت‌تر کنید. ترکیه در طول سال‌های گذشته روند سرمایه گذاری را هم تسهیل کرده است و می‌توانید تنها با ۴۰۰ هزار دلار هم اقدام به این کار کنید. قبلا نزدیک به یک میلیون دلار نیاز داشتید تا روی خرید ملک تجاری در ترکیه حساب کنید. دقت کنید که این مبلغ حتی به ۲۵۰ هزار دلار هم کاهش پیدا کرده بود، اما با افزایش سرمایه گذاری، این رقم به ۴۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرد.

سرمایه‌گذاری با خرید ملک تجاری در ترکیه

ترکیه کشوری است که هزینه‌های خرید در آن مناسب‌تر بوده و سبب شده است که با بازار مستغلات مقرون به صرفه‌ای هم مواجه باشیم. نرخ مالیات در این کشور مناسب بوده و فرایند خرید هم آسان‌تر شده است. در مراحل خرید می‌توانید با تیم اویار گروپ همراه شده و بعد از مشاوره‌های لازم، اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید ملک تجاری در ترکیه کنید. بالابودن نرخ ارز لیر در برابر ارزهای معتبر دیگر اروپایی و آمریکایی، سبب شده است که فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در اختیار شما قرار گیرد. شما با خرید ملک تجاری در ترکیه می‌توانید به ارزش سود بالاتری دست پیدا کنید و احتمالاً تنوع بیشتری هم در برابر شما خواهد بود.

می‌توانید کیفیت بالاتری از املاک تجاری را در این کشور داشته و خرید آن‌ها را مدنظر داشته باشید. با خرید ملک تجاری در ترکیه می‌توانید به سودآوری بالا در مدت‌زمان کم هم فکر کنید. قیمت خرید ملک در ترکیه با نرخ سریع‌تری رشد پیدا می‌کند و همین موارد سبب شده است که با خرید اولیه خود، بعد از چند ماه بتوانید به سود مدنظر خود دست پیدا کنید. این روند باعث می‌شود که با بالا بردن نرخ و تعداد خریدهای خود در این کشور، این سود را در کوتاه مدت با ارقام بیشتری همراه کنید. زندگی در کشور ترکیه هم همواره ایده آل بوده و سرمایه گذاری سبب می‌شود که کیفیت زندگی بالایی را در این کشور داشته باشید.

استانبول؛ شهری برای سرمایه‌گذاری

همان‌طور که مشخص است، در خرید ملک تجاری در ترکیه اولین‌بار به شهر استانبول فکر خواهید کرد. این شهر توریستی بیشترین میزان تقاضا را برای خرید ملک دارد و سرمایه‌گذاران خارجی هم بیشترین حضور ممکن را در این شهر دارند. مشاغل زیادی هم در این کشور وجود دارد که می‌توانید برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود در ملک خریداری شده روی آن‌ها فکر کنید. چنین عواملی تغییر قیمت املاک هم در این شهر شده است و متعاقباً، سود سرمایه‌گذاری بیشتری هم نسبت به شهرهای دیگر می‌توانید داشته باشید. با خرید ملک تجاری در ترکیه اقامت این کشور را هم می‌توانید دریافت کنید و رها شدن از مشکلات زندگی در ایران را برایتان به همراه دارد.

استانبول؛ شهری برای سرمایه‌گذاری

آمار و ارقام نشان می‌دهد که قیمت املاک در کشور ترکیه، در طول دو سال اخیر افزایش سریع‌تری را تجربه کرده است. به طور مثال، باید به قیمت خرید خانه در استانبول اشاره کنیم که ۷۵ درصد شاهد افزایش سالانه ارزش املاک هستیم. رشد قیمت ملک حتی با توجه به سودآوری پس انداز ارزهای اصلی نیز سبب بالا رفتن سود سرمایه گذاری ملکی شده است. درآمد سالیانه سرمایه گذاری شما هم با چنین شرایطی بالاتر رفته و می‌توانید به‌طور میانگین در حد ۷۱ درصد در کل کشور ترکیه از این سود بهره مند شوید. سرمایه گذاران خارجی در این کشور افزایش یافته و حتی همواره به نفع بالا رفتن سود شما خواهد بود.

اویار گروپ بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در ترکیه

اویار گروپ با تجربه‌ای عالی و استفاده از کادر متخصص، فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در ترکیه آغاز کرده است و شما هم می‌توانید برای خرید ملک تجاری در ترکیه و انجام کارهای قبل و بعد از آن، به این گروه اعتماد کنید. فعالیت‌هایی مانند اقامت در این کشور، سرمایه‌گذاری و بررسی خرید خانه در استانبول به‌عنوان بهترین شهر این کشور هم در این سایت انجام شده و می‌توانید از کارشناسان این سایت کمک بگیرید. می‌توانید در این کشور به ثبت شرکت فکر کرده و کسب‌وکار بین‌المللی برای خود ایجاد کنید. از مزایای همراهی با اویار گروپ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امضای قراردادهای همکاری و سرمایه‌گذاری در ترکیه
  • مشاوره‌های عالی قبل و بعد از خرید
  • امکان مشاهده پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در این کشور
  • ارائه مناسب‌ترین قیمت برای بهترین پروژه‌های تجاری
  • امکان افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای انجام امور مالی

شما می‌توانید به سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه و اقامت در کشور ترکیه را مطالعه کنید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره‌تلفن ۹۰۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سؤالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.

 

برچسب ها : پاسپورت ترکیه,لیر ترکیه,شهروندی ترکیه,خرید خانه در ترکیه,خرید خانه در استانبول,ثبت شرکت در ترکیه,تحصیل در ترکیه,سرمایه گذاری در ترکیه

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد