قیمت ورق آلومینیوم

کد خبر: 1185104

شرکت گستر آلومینیوم به عنوان یکی از برترین و معتبرترین تأمین‌کنندگان انواع پروفیل و ورق آلومینیوم به کمک ارتباطات گسترده با تولیدکنندگان در سراسر ایران این امکان را فراهم کرده که بهترین مواد آلومینیومی موجود را به مشتریان خود ارائه دهد.

قیمت ورق آلومینیوم

 

 

قیمت ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم در صنایع مختلف جزو یکی از پرکاربردترین ورق های غیر آهنی به شمار ‌می‌آید. باتوجه به تنوع زیاد ورق آلومینیوم و نوع آلیاژ محصول، قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است.

شرکت گستر آلومینیوم به عنوان یکی از برترین و معتبرترین تأمین‌کنندگان انواع پروفیل و ورق آلومینیوم به کمک ارتباطات گسترده با تولیدکنندگان در سراسر ایران این امکان را فراهم کرده که بهترین مواد آلومینیومی موجود را به مشتریان خود ارائه دهد. جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

  • تلفن 2-02156715210

  • تلفن 5-02133972293

کویل آلومینیوم

کویل آلومینیوم آلیاژی دارای مقاومت در برابر زنگ‌زدگی، خوردگی و غیره است به همین دلیل کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد و از آن برای کاربردهای متعددی استفاده ‌میکنند.

ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق کامپوزیت آلومینیوم یکی از فناوری‌های جدید است و به دلیل ضخامتی که دارد در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است همچنین تنوع ابعاد ورق کامپوزیت آن را به یکی از مصالح ساختمانی بسیار پرکاربرد تبدیل کرده است.

ورق کامپوزیت آلومینیوم برای ساخت نماهای دارای تهویه، نوسازی یا بازسازی آنها طراحی شده است. راه حل‌‌هایی را ارائه ‌میدهد که ‌میتواند با تمام زمینه‌های معماری سازگار شود.

انواع ورق آلومینیوم

  • ورق آلومینیوم رنگی 

  • ورق آلومینیوم کامپوزیت

  • ورق های آلومینیوم آنودایز شده

  • ورق های آلومینیو‌می برش خورده

  • ورق های آلومینیو‌می سوراخ دار

  • ورق های آلومینیو‌می شطرنجی

 

 

 

قیمت ورق های آلومینیوم سوراخ دار

به عنوان آلومینیوم صفحه شناخته ‌میشود، اغلب در برنامه‌‌هایی استفاده ‌میشود که نیاز به افزودن ارزش زیبایی شناختی وجود دارد. آنها به ظاهر خوبشان معروف هستند. چنین کاربردهایی شامل طراحی داخلی/خارجی، ساخت سقف، سایه‌بان خورشید، صفحه ‌نمایش در میان سایر پانل‌های تزئینی ساختمان، ساخت و ساز و معماری است.

از این نوع ورق آلومینیوم در صنایع غذایی، دارویی و آزمایشگاهی نیز استفاده ‌میشود.

برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم پانچ شده با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

  • تلفن 2-02156715210

  • تلفن 5-02133972293

قیمت ورق های آلومینیوم شطرنجی

ورق آلومینیوم آجدار نوعی صفحه آجدار فلزی است که دارای شیارهای برجسته است که سطحی غیر لغزنده به کاربران می‌دهد و که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. ورق آلومینیوم آجدار علاوه بر مقاومت در برابر لغزش و خوردگی، وزن سبک و کارایی فراوانی دارد.

این ورق های آلومینیو‌می مستحکم هستند و ‌میتوانند در برابر ضربه بالا مقاومت کنند. آنها کاملاً برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب هستند. به دلیل استحکام که دارند، ‌میتوانید از آنها برای کاربردهای سنگین استفاده کنید. اینها شامل جایگاه‌های بارگیری، پارکینگ ها، راهروهای خدماتی سیستم‌های کفپوش و سایر موارد است.

 

 

قیمت ورق آلومینیوم کامپوزیت

ورق آلومینیوم کامپوزیت شامل قطعات آلومینیو‌می با روکش سیم پیچ است که به هسته غیر آلومینیو‌می متصل ‌میشود که در بیشتر موارد در پلاستیک است. آنها از سبک ترین ورق های آلومینیو‌می در بازار هستند.

 

 

ورق های آلومینیو‌می کامپوزیت نیز به دلیل تحمل حداقل وزن مقاوم هستند. این ویژگی آنها را به انتخابی ایده آل برای روکش خارجی تبدیل ‌می‌کند. به همین دلیل، گاهی اوقات آنها را به عنوان صفحات دیباند یا ساندویچ پانل ‌میشناسند.

وزن سبک آنها نیز نصب و نگهداری آن را آسان ‌می‌کند. آنها را ‌میتوان به راحتی برای کاربردهای مختلف برش داد و شکل داد. برخی از کاربردهای آنها شامل روکش و تزئینات است

ورق های آلومینیوم آنودایز شده

در شیمی آنودایز فرآیندی است که در آن لایه‌ای از اکسیژن به ورق فلزی وارد می‌شود و در نتیجه ضخامت آن افزایش می‌یابد. این بدان معنی است که ورق های آلومینیو‌می آنودایز دارای یک لایه اکسیژن هستند. هدف این لایه افزایش مقاومت فلز در برابر اثرات سایش و پارگی است.

قیمت ورق آلومینیوم

از ورق های آلومینیوم آنودایز شده معمولاً برای تزئینات استفاده ‌میشود. این به این دلیل است که آنها تمایل به ایجاد پیوندهای قوی با مواد دیگر دارند.

بنابراین، کدام نوع از ورق های آلومینیو‌می برای کاربرد شما مناسب است؟ پس از شناسایی آن، اقدام به خرید کنید. اگر مطمئن نیستید، با کارشناسان ما در گستر آلومینیوم مشورت کنید.

  • تلفن 2-02156715210

  • تلفن 5-02133972293

 

 

مزایای ورق های آلومینیومی

قبل از خرید ورق آلومینیوم، باید عناصر کلیدی مشخصه این فلز را بشناسید.

-سبک وزن: ورق آلومینیوم از سبک ترین ورق های فلزی موجود در بازار است. از نظر مقایسه، 1/3 وزن ورق فولادی است.

-استحکام: ورق آلومینیوم علیرغم سبک بودن، بسیار مستحکم است. استحکام آن باعث ‌میشود که برای کاربردهای صنعتی قابل استفاده باشد. این مزیت ورق های آلومینیو‌می نیز باعث دوام و مقرون به صرفه بودن آنها ‌میشود.

-مقاوم در برابر خوردگی: آلومینیوم از جمله فلزاتی است که به این راحتی خورده ‌میشود. فقط در صورت قرار گرفتن در شرایط بسیار تهاجمی دچار خوردگی ‌میشود.

شکل پذیری آسان: ورق آلومینیوم دارای نقطه ذوب نسبتا پایینی است. این بدان معنی است که ‌میتوان آن را در صورت قرار گرفتن در یک سطح معین از حرارت، به راحتی به اشکال مختلف تبدیل کرد.

-مناسب برای کاربردهای حساس: از ورق آلومینیوم ‌میتوان برای کاربردهای حساس مانند مواد شیمیایی و بسته بندی مواد غذایی استفاده کرد. آنها استفاده ‌میشوند زیرا آنها به راحتی با مواد دیگر واکنش نشان ‌میدهند.

نسوز: آیا‌ ورق آلومینیوم ‌میسوزد؟ ورق های آلومینیو‌می در معرض شعله آتش میسوزند. فقط یک لایه نازک از ورق فلزی تحت تأثیر قرار ‌میگیرد.

-دارای خواص بازتابی: یک ورق آلومینیو‌می ‌میتواند نور و حتی گرما را از سطح خود منعکس کند. این ویژگی آن را به یک انتخاب ایده آل برای کاربردهای روشنایی تبدیل ‌میکند.

-قابل بازیافت: محبوب ترین مزیت ورق های فلزی آلومینیوم قابلیت بازیافت است. اکثر فلزات آلومینیو‌می که امروزه مورد استفاده قرار ‌میگیرند محصول بازیافت هستند.

–ضخامت‌های مختلف: انعطاف پذیری ورق فلزی آلومینیو‌می باعث ‌میشود که در ابعاد مختلف موجود باشد. شما ‌میتوانید اندازه ها و ضخامت‌های مختلف ورق فلز را انتخاب کنید.

قیمت ورق آلومینیوم

موارد استفاده از ورق آلومینیوم

صفحات فلزی آلومینیو‌می از آنجایی که فلزی همه کاره هستند، کاربردهای گسترده ای دارند. موارد استفاده از ورق های آلومینیو‌می از کاربردهای در مقیاس بزرگ تا مصارف کوچک و حساس را شامل ‌میشود.

ورق های آلومینیو‌می در بخش‌های مختلف کاربرد خود را پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید بدون کشش زیاد ورق های آلومینیو‌می را در خودروها برای بدنه و قاب‌بندی آن استفاده کنید. همچنین ‌میتوانید ورقه‌های آلومینیو‌می را که برای بسته بندی در صنایع غذایی و آشامیدنی و به عنوان بخشی از ظروف و دستگاه‌های آشپزی استفاده ‌میشود، مشاهده کنید.

ورق های آلومینیو‌می را ‌میتوان به همین ترتیب مشاهده کرد که در ساخت و ساز و صنعت ساختمان از طریق مواد، زهکشی، سایدینگ و مواردی از این دست استفاده ‌میشود.

ورق های آلومینیو‌می نیز برای استفاده در ساخت پلاک‌های فلزی و سایر موارد مقایسه‌ای مناسب هستند. پلاک‌های وسایل نقلیه معمولاً از ورق های آلومینیو‌می ساخته می‌شوند، زیرا وزن آن‌ها سبک هستند و هزینه‌های مناسبی نیز دارند. اینها نیز به دلیل مقاومت در برابر خوردگی مورد استفاده قرار ‌میگیرند و نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

استفاده از ورق های آلومینیو‌می در بیشتر موارد به ضخامت آن بستگی دارد. از ورق های آلومینیو‌می نازک تر برای کاربردهای در مقیاس کوچک استفاده ‌میشود. در این مرحله است که اهمیت گیج ورق آلومینیو‌می مشخص می‌شود. می‌توانید از آن برای دانستن ضخامت ورق استفاده کنید و بدانید که آیا با کاربرد شما مطابقت دارد یا خیر.

خبر خوب این است که وقتی از ضخامت ورق آلومینیوم مطمئن نیستید همیشه راهی وجود دارد. فقط با بهترین سازنده ورق آلومینیوم در نزدیکی خود مشورت کنید برای مشاوره و اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم با شرکت گستر آلومینیوم تماس بگیرید.

  • تلفن 2-02156715210

  • تلفن 5-02133972293

کاربرد کویل آلومینیوم

حمل و نقل

ممکن است تعجب کنید که ساخت اکثر اشکال حمل و نقل در واقع با کویل آلومینیو‌می ساخته شده است. وسایل نقلیه حمل و نقل مانند اتومبیل از کویل‌های آلومینیو‌می ساخته ‌میشوند. به این دلیل است که چنین وسایل نقلیه ای به قطعاتی نیاز دارند که سبک وزن، بادوام باشند و به راحتی زنگ نزنند زیرا روزانه مورد استفاده قرار ‌میگیرند. بخش‌هایی از اکثر وسایل نقلیه حمل‌ونقل که برای ساخت و ساز به کویل آلومینیو‌می متکی هستند شامل اجزای موتور، تهویه مطبوع، رادیاتور، توپی چرخ‌ها، درب‌های خودرو و موارد دیگر است.

قیمت ورق آلومینیوم

دکوراسیون معماری

به لطف مقاومت در برابر خوردگی، استحکام، و عملکرد فوق‌العاده در پردازش و جوشکاری، سیم پیچ آلومینیو‌می اغلب برای دکوراسیون معماری مورد استفاده قرار ‌میگیرد. به غیر از دکوراسیون سطح، اکثر پروژه‌های ساختمانی برای کمک به طراحی سازه ها، درها، پنجره ها، سقف ها، پروفیل‌های دیوار پرده، صفحات فشار، ورق های پوشش رنگی و غیره به کویل آلومینیو‌می متکی هستند.

وسایل برقی

اگرچه این فلز به اندازه مس رسانای الکتریکی نیست، اما سیم پیچ‌های آلومینیو‌می اغلب در بسیاری از وسایل الکترونیکی استفاده ‌میشود. آلومینیوم بیشتر در سیم کشی استفاده ‌میشود زیرا مقاومت در برابر خوردگی آن را تضمین ‌میکند که سیم ها برای مدت طولانی دوام می‌آورند. به همین دلیل است که اجسا‌می مانند خطوط برق و تهویه مطبوع با اجزای الکتریکی قادر به مقاومت طولانی در برابر عناصر هستند. به همین دلیل است که اکثر لوازم الکترونیکی، به طور کلی، طول عمر نسبتا طولانی دارند.

صنایع غذایی

دلیل اصلی ساخت قوطی‌های مواد غذایی با کلاف آلومینیومی، چکش خواری، زنگ زدگی و مقاومت در برابر خوردگی آلومینیوم است. قوطی‌های آلومینیو‌می به لطف چکش خواری آن ‌میتوانند به راحتی در مقادیر انبوه تولید شوند. به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، آلومینیوم ‌میتواند تضمین کند که مواد غذایی درون قوطی ‌میتوانند برای مدت طولانی تازه بمانند. علاوه بر قوطی‌ها، کویل‌های آلومینیو‌می به تولید درپوش‌ها، بطری‌ها و سایر بسته‌بندی‌ها کمک می‌کنند.

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات مناسبی در مورد قیمت ورق آلومینیوم و انواع آن در اختیار شما قرار دهیم در حال حاضر مراکز مختلفی این محصول را تولید و پخش ‌میکنند پیشنهاد ما به شما شرکت گستر آلومینیوم است شما ‌میتوانید این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید برای ارتباط با شماره‌های زیر در تماس باشید.

  • تلفن 2-02156715210

  • تلفن 5-02133972293

 

 

 

برچسب ها : ورق آلومینیوم,قیمت ورق آلومینیوم,بازار آلومینیوم تهران,خرید ورق آلومینیوم,قیمت روز آلومینیوم,کویل آلومینیوم,کامپوزیت آلومینیوم,آنادایز آلومینیوم,آلومینیوم باقرزاده,ورق آلومینیوم آجدار,برش آلومینیوم,رول آلومینیوم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها