معرفی بهترین شرکت باربری در تهران

کد خبر: 1175683

 

در این مقاله قصد داریم یک باربری قدیمی با بیش از 75 سال سابقه را خدمت شما معرفی کنیم. باربری تهران سعادت یکی از بهترین باربری های تهران می باشد که در زمینه حمل و نقل کالا فعالیت دارد.

از خدماتی که این باربری ارائه می کند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حمل و ارسال خرده بار از تهران به سراسر کشور
  • حمل و ارسال بار دربستی توسط انواع وسیله حمل مانند  انواع تریلی (کمر شکن و بوژی)، کامیون، کامیونت (خاور) و وانت و نیسان
  • جا به جایی وسایل منزل
  • خدمات انبارداری

باربری تهران سعادت، قدیمی ترین باربری در تهران

باربری تهران سعادت فعالیت خود را به صورت رسمی در بخش داخلی از سال ۱۳۲۶ و با تاسیس موسسه حمل و نقل تهران سعادت در خصوص حمل و نقل انواع کالاهای جاری، ترافیکی و ماشین آلات سنگین دولتی و غیر دولتی از مبدا تهران به سراسر شهرها و استانها، گمرکات و بنادر کشور آغاز نمود. باربری تهران سعادت با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و حرفه ای، انبارهای ملکی، غرفه در پایانه حمل و نقل واقع در نسیم شهر و با ایجاد و دارا بودن شعبه و نمایندگی در اکثر شهرهای ایران در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات حمل بار را به مشتریان گرانقدر خود ارائه دهد.

حمل بار

باربری کامیون

باربری کامیون تهران سعادت با در اختیار داشتن انواع کامیون و کامیونت جهت حمل بار کامیون و استفاده از رانندگان مجرب و حرفه ای، تضمین بهترین کیفیت حمل بار و صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر که در زمان خسارت بتواند پاسخگو صاحب بار باشد توانسته بخش زیادی از حمل کالا از استان تهران به سراسر کشور را بر عهده بگیرد.

باربری کامیون

حمل بار تریلی

حمل و جا به جایی کالا های تجاری توسط انواع تریلی مانند تریلی 18 چرخ، تریلی لبه دار، تریلی کفی، تریلی چادری یا ترانزیت یکی از خدمات باربری تریلی تهران سعادت می باشد. حمل بار از هر کجای استان تهران به تمام ایران در کمترین زمان ممکن و با بهترین نرخ کرایه یکی از خصوصیات این باربری تریلی می باشد.

باربری تریلی

حمل بار با کامیونت (خاور)

خاور دارای معنای متفاوتی است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند یا پیشوند، بیشتر به عنوان کامیون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنیای حقیقی این معنای خاور در دنیای مجازی یا همان اینترنت درکنار کلماتی چون خاورمیانه یا خاوردور بسیار رایج است. خاور حمل بار وسیله باربری نیمه سنگین محسوب می شود و معمولا برای حمل اثاثیه منزل از آن استفاده میشود. البته در گذشته از خاور مدل ۶۰۸ برای جا به جایی استفاده میشد که در حال حاضر با وجود ماشین های نیمه سنگین جدید مانند ایسوزو و خاور هیوندایی خاور های قدیمی جای خود را به رقیبان نو نوار و تازه نفس داده اند که از سرعت و کیفیت بهتری نسبت به خاور های باری قدیمی برخوردارند.

باربری تهران سعادت با استفاده از انواع کامیونت جهت حمل بار مشتریان گرامی با بهترین نرخ و قیمت رقابتی، همواره سعی داشته تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

 

  هزینه باربری در تهران سعادت

 هزینه های زندگی روزمره باعث شده مردم توجه زیادی به هزینه باربری داشته باشند. در عصر حاضر با گذشت هر سال به دلیل تورم و تغییر نرخ ها مانند سوخت و غیره، نرخ کرایه ماشین و سایر موارد روز به روز رو به افزایش است. شرکت تهران سعادت با توجه به اینکه اولویت خود را جلب رضایت مشتری قرار داده است، کرایه بارهای جابجا شده را بسیار مقرون به صرفه ارائه می نماید.

البته نرخ کرایه خاور بین شهری توسط اتحادیه حمل و نقل تعیین می شود و هر شرکت باربری می تواند در قیمت های ارائه شده توسط اتحادیه تخفیف های ویژه برای مشتریانش قرار دهد.

عواملی که سبب افزایش نرخ کرایه خاور می شود عبارت اند از:

     اولین عامل شاید مهم ترین عامل در افزایش کرایه باشد و آن هم افزایش قیمت سوخت و فراورده هایی دیگر از قبیل گازوئیل و غیره می باشد.

    شرایط جوی و تغییرات آب وهوایی جز عواملی است که اگر نامساعد باشد هزینه بیشتری از مشتری گرفته خواهد شد مانند برف سنگین.

    یکی دیگر از عوامل افزایش نرخ کرایه خاور این است که مشتری طبق قول خود و مطابق قرارداد منعقد شده عمل نکرده و محل تخلیه بار آماده نباشد. در این صورت نرخ کرایه افزایش خواهد یافت.

    یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش نرخ کرایه، قیمت لوازم یدکی ماشین باربری است که سبب شده رانندگان برای جبران هزینه های سنگین خود نرخ کرایه را افزایش دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد