خدمات کلینیک زیبایی

کد خبر: 1154232
خدمات کلینیک زیبایی

 

 

دوران جوانی ، از پرشورترین دوره های زندگی است که زیبایی و شادابی چهره را با خود به همراه دارد. اما با رسیدن دهه 30 زندگی و در ادامه دهه 40 که همراه با افزایش سن است ، عوارض پیر شدن چهره و صورت به اشکال مختلف دیده می شود. بالا رفتن سن در کنار عوامل دیگر نظیر سیگار کشیدن ، آلودگی ها ، اشعه مضر خورشید ، ورزش نکردن و تغذیه نامناسب همه و همه دست به دست هم داده تا پوست تحلیل رفته و آسیب ببیند. لایه سطحی پوست نازک شده و تولید پروتئین کلاژن که عامل موثر بر زیبایی و جوانی پوست است ، کاهش می یابد. چین و چروک و خطوط پوست که از سن 25 سالگی بروز می یابد ، جزو اولین نشانه های افزایش سن است. کاهش حجم ، شل شدن و افتادگی پوست ، از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست و تغییر در لایه های آن از عوارض دیگر افزایش سن می باشد.  افراد با رسیدن به این سنین ، تلاش زیادی برای حفظ و بقای زیبایی خود و جلوگیری از ایجاد خطوط و چروک صورت انجام می دهند. یکی از راه حل ها مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در رشت و سایر شهرها و کشورهای جهان و انجام خدمات زیبایی می باشد تا به پوست ظاهری جوان تر و شاداب تر هدیه کنند. البته با تحقیقات انجام شده و پیشرفت در علوم و فنون پزشکی ، روشهای مختلفی در جوانسازی پوست به جهانیان معرفی شده است.

و اما در کلینیک های زیبایی چه خدماتی صورت می پذیرد؟ در این کلینیک ها خدماتی چون لیزر موهای زائد ، پاکسازی پوست ، هایفوتراپی ، آنزیم تراپی پوست ، آراف تراپی ، میکرونیدلینگ ، مزوتراپی ، تزریق بوتاکس و ژل و بسیاری دیگر از خدمت زیبایی و پوست و جوانسازی انجام می گیرد. در ادامه به توضیح چند مورد از موارد فوق می پردازیم.

به عنوان اولین گام ، لیزر موهای زائد یکی از بهترین و رایج ترین روشهای زیبا کردن چهره و بدن بوده که با حذف موهای زائد به پوستی صاف و عاری از مو دست می یابیم. اساس کار لیزر موهای زائد به گونه است که نور بسیار باریک و شدید به فولیکول مو تابیده شده که در این میان فولیکول مو آسیب می بیند و از بین می رود. از مزایای لیزر موهای زائد به مناسب بودن برای صورت و کل بدن ، صرفه جویی در وقت و هزینه ، دقت بالا در هدف گیری فولیکول ها بدون آسیب به بافت اطراف و پوست ، سرعت بالای انجام به صورت هر پالس در کسری از ثانیه ، نتایج عالی پس از کامل کردن جلسات درمانی و ... می توان اشاره داشت. کاهش دائمی موهای زائد پس از 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی بنا به نوع و رنگ پوست و نوع دستگاه و عوامل دیگر را شاهد خواهیم بود.

در ادامه از خدمات دیگر کلینیک های زیبایی ، خدمات زیبایی پوست و جوانسازی پوست را نام برد. پس از اینکه لیفت صورت با جراحی های زیبایی امتحان خود را پس داد. اما کماکان افرادی بوده و هستند که از روشهای جراحی و بیهوشی و تزریق ترس و واهمه زیادی دارند و این از دلایلی شد تا با پیشرفت تکنولوژی ، دستگاه هایی برای لیفت صورت پا به عرصه میدان زیبایی گذارد تا همگان بتوانند از این روشها استفاده کنند. یکی از بهترین این گزینه ، هایفوتراپی می باشد. هایفوتراپی در واقع روشی است غیرتهاجمی ، ایمن و بدون درد ، بدون نیاز به بیحسی و یا بیهوشی و بدون دوره نقاهت ، که برای جوانسازی پوست و لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد دستگاه هایفو با ارسال امواج فراصوت (مشابه کار دستگاه سونوگرافی) به لایه های عمقی و درونی پوست بوده ، این امواج در پوست با تبدیل شدن به گرما و ایجاد آسیب سلولی ، سبب تحریک تولید کلاژن همان پروتئین های موثر بر جوانی پوست می گردند. جالب اینجاست که این امواج به بافت های دیگر بدن آسیبی نمی رساند و فقط در عمقی ترین لایه پوست کار کرده تا با تولید کلاژن ، پوست پس از گذشت دو ماه صاف تر و سفت تر شده و با از بین چروک و خطوط پوستی ، لیفت داده شود. نتیجه این امر پوستی جوان با ماندگاری طولانی سالیانه خواهد بود. البته هایفوتراپی برای افراد بین 30 تا 65 سال موثر بوده که دارای افتادگی پوست خفیف تا متوسط هستند.

از گزینه های دیگر خدمات پوستی کلینیک های زیبایی می توان به پاکسازی پوست اشاره داشت. پاکسازی پوست به عنوان یک اصل مهم در سلامت و شادابی صورت می باشد. اصولاً پوست صورت هر 28 روز تازه سازی شده و سلولهای جدید جایگزین سلولهای مرده پوست می شوند. با توجه به اینکه بخشی از این سلولهای مرده توسط شستشوی روزانه از بین می روند ، اما بازهم بخشی از آنها روی پوست باقی مانده که سطح پوست را تیره ، کدر و ناهموار می سازند و به همراه تجمع چربی زیاد روی پوست ، بسته شدن منافذ پوست ، از تنفس پوست توسط این منافذ جلوگیری می شود. فرآیند پاکسازی پوست اعم از تمیز و شفاف کردن پوست ، کنترل کردن میزان چربی و از بین بردن چربی های اضافی روی پوست ، آبرسانی در صورت خشک بودن پوست ، اکسیژن رسانی و ... می باشد. در نهایت فیشال های تخصصی ، پوستی تمیز ، زیبا با حفظ سلامت و شادابی و نشاط به ارمغان می آورد. پس فیشال های ماهانه نقش بسیار مهمی در سلامت پوست بر عهده دارند.

زمان مناسب برای جوانسازی پوست چه موقع است ؟ زمان جوانسازی پوست بستگی به شرایط پوست شما دارد. آزاردهنده شدن پوست ، نگرانی درباره پیری ، محافظت از پوست و ... در زمان آن تاثیر می گذارد. برای مثال محافظت از پوست با کرم های آبرسان و مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب ، تمیز نگه داشتن پوست و رفع آلودگی ها همگی در کاهش روند پیری موثرند. البته برای موارد جوانسازی می توان از اوایل دهه 30 سالگی شروع کرد و بنا به چین و چروک ، افتادگی و شلی ، لکه های پوستی و ... از درمانی مختلف نظیر لایه برداری ، هایفوتراپی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس و ... بهره برد. امید آنکه روزهای پرنشاط و مملو از شادی را بدون احساس پیری بگذرانید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد