​دریافت وام قرض الحسنه با دلار و یورو | شرایط دریافت وام بانکی با ارز چیست؟

کد خبر: 1152595

طرح تسهیلاتی ارزینو برای کسانی مناسب است که اسکناس دلار یا یورو دارند و نیاز به پول نقد ریالی پیدا می‌کنند، بدون نیاز به فروش ارز، با وثیقه قرار دادن اسکناس‌های ارزی خود، در چند طرح مختلف، می‌توانند تسهیلات دریافت می‌کنند.

​دریافت وام قرض الحسنه با دلار و یورو | شرایط دریافت وام بانکی با ارز چیست؟

 وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

در این طرح می‌توانید با مسدود کردن سپرده ارزی خود تا سقف ۲ میلیارد ریال تسهیلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه دریافت کنید. این طرح مناسب اشخاصی است که نقدینگی ارزی در دست دارند و نیاز به آن ندارند و می‌توانند با مسدود کردن آن تسهیلات ریالی دریافت کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها