کفپوش حرفه ای، برای حرفه ای ها

کد خبر: 1147390
کفپوش حرفه ای، برای حرفه ای ها

 

می دانیم که هر فضا و هر کاربری، کفپوش مخصوص خود را می طلبد. برای برخی از فضاها این حساسیت حتی بیشتر هم هست و باعث شده که استانداردهای جهانی خاصی برای کاربری های متفاوت به وجود بیاید. به عنوان مثال اگر شما بخواهید یک اتاق تمیز یا clean room داشته باشید، باید حتما از کفپوش هایی استفاده کنید که استاندارد کلین روم را داشته باشند و استفاده از کفپوش سالن ورزشی برای این فضا اشتباه، خطرناک و البته ممنوع است. در واقع همین حساسیت هاست که باعث شده فدراسیون های مختلف ورزشی کفپوش های استاندارد برای هر ورزش را معرفی کنند و سالن ها و فضاهای ورزشی ملزم به رعایت این استاندارها و استفاده از کفپوش های پیشنهاد شده هستند. در این مطلب نگاهی کوتاه به برخی از انواع کفپوش سالن ورزش می اندازیم و با آن ها آشنا می شویم.

کفپوش پازلی ورزشی

8

یکی از رایج ترین انواع کفپوش ورزشی، کفپوش پازلی ورزشی است. این کفپوش ها همه جا هستند، از هوم جیم کوچکی در یک پارکینگ گرفته تا به عنوان کفپوش سالن ورزشی بزرگ شهرتان. دلیل آن هم مشخص است. کفپوش ورزشی پازلی ویژگی هایی دارد که باعث این حجم از محبوبیت آن شده است. به عنوان مثال قابلیت جا به جایی این کفپوش ها سبب شده که در اکثر سالن های ورزشی اجاره ای از این نوع کفپوش استفاده شود. کفپوش های پازلی برای نصب به چسب احتیاج ندارند و با چفت کردن کلیک ها در یکدیگر نصب می شوند از این رو نصب سریع و ساده ای دارند. مزیت دیگر کفپوش پازلی ورزشی برای استفاده به عنوان کفپوش سالن ورزشی، ایمن بودن و ضربه پذیر بودن این نوع کفپوش هاست. ورزشکاران در حین ورزش بر روی این کفپوش ها، ایمن خواهند بود و با زمین خوردن یا انجام حرکات ورزشی آسیب جدی نخواهند دید.

کفپوش پشت فوم دار

9

یکی دیگر از انواع رایج کفپوش سالن ورزشی، کفپوش پشت فوم دار است. این کفپوش ها به صورت رول در کنار یکدیگر با چسب نصب می شوند و در صورت نیاز برای نصب یکپارچه تر و تمیزتر، در بین درزهای آن از درز جوش استفاده می شود. از ویژگی های خوب این کفپوش ها می توان به نصب بسیار تمیز و زیبای آن اشاره کرد. همچنین این کفپوش ها ضربه پذیری خوبی دارند و سطح اصطکاک استاندارد و قابل قبولی را با پای ورزشکار ایجاد می کنند. از کفپوش های ورزشی پشت فوم دار عموما به عنوان کفپوش سالن ورزشی چند منظوره استفاده می شود چرا که این کفپوش ها، استاندارد بسیاری از فدراسیون های ورزشی را دارا هستند و ورزش های زیاد و متنوعی روی آن می تواند انجام پذیرد، از سالن های بدنسازی و ورزش های هوازی گرفته تا ورزش هایی مانند والیبال، بدمینتون، پینگ پونگ و غیره.

کفپوش ورزشی پی وی سی

در مقایسه با کفپوش پازلی ورزشی، کفپوش های ورزشی از جنس پی وی سی نیز محبوبیت قابل توجهی دارند. این کفپوش ها طول عمر بسیار خوبی دارند و با رنگ بندی زیبا و متنوع خود می توانند سالن ورزشی شما را به مکان منحصر به فرد تبدیل کنند. همچنین هزینه خرید کفپوش ورزشی پی وی سی مانند کفپوش پازلی ورزشی هزینه معقولیست و می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن برای شما در حوزه ورزش باشد. این کفپوش ها نیز مانند کفپوش های پشت فوم دار انتخاب خوبی به عنوان کفپوش سالن ورزشی محسوب می شوند و در ورزش های بسیاری از آن ها استفاده می شود. ورزش هایی مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال و غیره به خوبی و با استاندارد حرکتی بالا روی این کفپوش قابل انجام هستند.

چه کفپوشی بخرم؟

در میان متقاصیان خرید کفپوش ورزشی و سایر انواع کفپوش، همواره این سوال مطرح است که در نهایت چه کفپوشی بخریم و خرید کدام کفپوش می تواند برگ برنده ما باشد؟ واقعیت این است که در هر کاربری و برای هر فضایی شما تعداد زیادی انتخاب خواهید داشت. همواره می توانید از نام ها و برندهای بزرگ و معتبر مانند کفپوش وینیفلکس خرید کنید، یا به سراغ برندهای فوق العاده خارجی مانند سیزال بروید و یا به دنبال اولویت های دیگر مانند قیمت مناسب تر و انتخاب کالای ایرانی باشید. آن چه مهم است که بدانید این است که کفپوش وینیفلکس بی دلیل به این حد از محبوبیت در سطح جهانی نرسیده است و در پس این حجم از استقبال از کفپوش وینیفلکس دلایل محکم و زیادی نهفته است. پس مهم است که قبل از خرید کفپوش حتما اولویت ها و کاربری خود را به خوبی بشناسید، سپس می توانید به صورت نامحدود با مشاوران کاربلد کفپوشان مشورت نمایید تا براساس نیاز و بودجه شما مناسب ترین گزینه ها را به شما معرفی نمایند. ما در کفپوشان تمامی دغدغه های شما را خواهیم شنید و بهترین کفپوش را به شما پیشنهاد خواهیم داد. در کنار کفپوشان می توانید با خیال آسوده از یک خرید سریع و راحت و نصب زیبا و بی نقص کفپوشتان تا سال ها لذت ببرید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد