هرج و مرج در بازار؛ طلا ریخت | قیمت طلا امروز 2 اسفند 1400در بازا

کد خبر: 1131161

هر گرم طلای ۱۸ عیار چند؟

هرج و مرج در بازار؛ طلا ریخت | قیمت طلا امروز 2 اسفند 1400در بازا

قیمت طلا متاثر از رشد نرخ ارز با افزایش رو‌به‌رو شده بود. همچنین کاهش قیمت طلا بعد از ریزش قیمت دلار دستخوش تغییرات می شود.قیمت طلا اکنون دچار نوسانات است . قیمت طلا در سایر نقط دنیا هم با روند کاهشی موجه شده است. آخرین وضعیت قیمت طلا را در ادامه می توانید بخوانید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۴ درصدی، از ۱,۱۷۶,۷۰۰ (یک میلیون و یکصد و هفتاد و شش هزار و هفتصد ) تومان به ۱,۱۷۲,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و هفتاد و دو هزار) تومان رسید.

جدول قیمت ۳روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۱,۲۰۴,۹۰۰ (یک میلیون و دویست و چهار هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۲ درصدی به ۱,۱۹۰,۶۰۰ (یک میلیون و یکصد و نود هزار و ششصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

روز قبل هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که ۳ روز پیش تا ۵,۲۱۹,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و نوزده هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۱۸ درصدی به ۵,۱۵۸,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و پنجاه و هشت هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

روز قبل هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۸۹۶ (یک هزار و هشتصد و نود و شش ) رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱۵ درصدی به ۱,۸۹۹ (یک هزار و هشتصد و نود و نه ) رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها