قیمت دلار کاهش یافت ؟

کد خبر: 1128425

دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۰۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۴,۴۳۸ تومان معامله شد.

قیمت دلار کاهش یافت ؟

قیمت دلار ارزان شد.قیمت دلار بعد از توافق ایران و آمریکا ارزان شد.قیمت دلار همه را شوکه کرد.قیمت دلار یعنی دوباره گران می شود؟

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۴,۴۴۸ (بیست و چهار هزار و چهارصد و چهل و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۰۹ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۴ درصدی به ۲۴,۴۳۸ (بیست و چهار هزار و چهارصد و سی و هشت ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۴,۵۰۳ (بیست و چهار هزار و پانصد و سه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۰۹ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۸۶ درصدی به ۲۴,۲۹۲ (بیست و چهار هزار و دویست و نود و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۴,۵۵۳ (بیست و چهار هزار و پانصد و پنجاه و سه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۰۹ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۰۱ درصدی به ۲۴,۳۰۷ (بیست و چهار هزار و سیصد و هفت ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۲۱,۰۳۳ (بیست و یک هزار و سی و سه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۰۹ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۷۶ درصدی به ۲۰,۶۶۹ (بیست هزار و ششصد و شصت و نه ) تومان رسید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد