معرفی سرویس پاپ آپ اینستاگرام ، تبلیغات واتساپ و پیامکهای تبلیغاتی بلک لیست

کد خبر: 1109313

امروزه بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ، موثرترین روش بازاریابی و تبلیغات محسوب می شود. روش های تبلیغاتی سنتی مانند تبلیغات کاغذی و محیطی همانند گذشته موثر نیستند، از طرفی هزینه شان بسیار سرسام آور است و توجیه اقتصادی ندارد. اما تبلیغات مجازی هم اثرگذار تر است، هم بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به روش های سنتی دارد.

در این مطلب میخواهم به چند روش تبلیغاتی موثر مجازی و کاملا بروز اشاره کنم.

یکی از روش ها، تبلیغات در اینستاگرام است. اینستاگرام، در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی دنیا با بیش از یک میلیارد مخاطب فعال محسوب میشود. تبلیغات گسترده در اینستاگرام با توجه به حضور حداکثری مردم می تواند بهترین فعالیت تبلیغاتی محسوب می شود. در اینجا به یکی از روش های تبلیغاتی در اینستاگرام اشاره می کنم.

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی ایرانی

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام یکی از انواع روش های تبلیغاتی محسوب میشود، که هم بازدهی بالا از نظر دیده شدن دارد، هم جذب دنبال کننده و فالوور واقعی و فوری به همراه خواهد داشت، هم ممکن است طرفداران و مشتریان شما را افزایش دهد.

در روش پاپ آپ اینستاگرام ، پروفایل پیج شما ، با تمام محتوایش در معرض دید صدها هزار نفر کاربر فعال آنلاین اینستاگرام قرار خواهد گرفت. تمام فالوورهایی که از روش پاپ آپ اینستاگرام جذب پیج شما میشوند به اختیار شما را دنبال خواهند کرد. هیچ افزایش افزایش فالوور فیکی، از روش پاپاپ اینستاگرام نصیب تان نخواهد شد.

 

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام می تواند موجبات افزایش فالوور واقعی برای پیج مان را فراهم کند؟

بله. صد در صد. اما چون از محل تبلیغات فالوورهای شما افزایش می یابند، و هر کس پاپ آپ اینستاگرام شما را ببیند و از پیج تان خوشش بیابد شما را دنبال خواهند کرد، اصلا نمی توان عدد دقیقی از تعداد فالوور جذب شده ارائه داد. زیرا هر کسی به اختیار خویش شما را دنبال خواهد کرد، نه به زور و اجبار

هر چقدر محتوای پیج شما جذاب تر باشد، تعداد دنبال کننده های بیشتری از طریق پاپ آپ اینستاگرام شما را فالوو خواهند کرد. پیج های عمومی که مخاطبین عام دارند، از روش پاپاپ اینستاگرام مشتریان و مخاطبین بیشتری جذب خواهند کرد.

یکی دیگر از روش های موثر تبلیغاتی ، تبلیغات در واتساپ می باشد. واتساپ محبوب ترین پیام رسان دنیاست. ضمنا پر کاربرترین نیز هست. کسی نیست که از این پیام رسان محبوب استفاده نکرده باشد. و یا همین الان نداشته باشد‌‌. بهترین فضا برای تبلیغات، جایی ست که همه حضور حداکثری داشته باشند. بنابراین با این تفاسیر تبلیغات واتساپ می تواند بسیار کارساز و موثر واقع شود.

تبلیغات واتساپ چگونه انجام می شود؟

ما می توانیم هر محتوایی را اعم از عکس و فیلم و تیزر و پوستر و فایل و..‌. را به هر جامعه هدفی ارسال کنیم. کافی ست بانک شماره موبایل جامعه هدف تان را داشته باشید، تا ما براحتی در یک روز، کل محتوای شما را به کل شماره موبایل های مد نظرتان ارسال کنیم.

تبلیغات در واتساپ می تواند به بانک شماره موبایل کل کشور نیز فرستاده شود. بنابراین ما قابلیت تبلیغات گسترده شما از طریق واتساپ را داریم، چون به بانک شماره موبایل های کل کشور دسترسی داریم. اما بهترین نوع جواب گرفتن از تبلیغات واتساپ، حالتی ست که تبلیغات شما به دست مخاطبین هدف یا به اصطلاح بازار هدف تان برسد. یعنی بانک شماره موبایل های خودتان، یا باشگاه مشتریان تان. عملا ارسال تبلیغات گسترده در واتساپ برای جماعتی که شما و مجموعه تان را می شناسند. 

تبلیغات در واتساپ هدفمند است؟ چگونه و از چه خطوطی تبلیغاتش صورت می پذیرد؟

تبلیغات در واتساپ چگونه و از چه خطی ارسال و انجام می شود؟

تبلیغات در واتساپ از سیم کارتهایی به جز سیم کارت اصلی خودتان برای دیگران فرستاده می شود. زیرا اگر قرار باشد تبلیغات واتساپ از طریق سیم کارت اصلی تان انجام شود، امکان سوختن و دیلیت اکانت شدن خط تان بوجود خواهد آمد. البته این ریسک بزرگی ست. دیلیت اکانت شدن همانا و پاک شدن محتوای گفتگوهای شما با دیگران همانا... پس اکیدا توصیه میکنم فکر تبلیغات گسترده در واتساپ از طریق سیم کارت شخصی تان را از سرتان بیرون بیاورید. این امر مهم را به ما بسپارید. ما تبلیغات گسترده در واتس اپ را بدون مشکل و نگرانی و محدودیت برای تان انجام خواهیم داد، با سیم کارتهای خودمان. ضمنا اینکه تصویر پروفایل را با عکس ارسالی خودتان تنظیم می کنیم. و سورپرایز دیگر اینکه ممکن است شما فیلم و تیزر و پوستر و متن برای تبلیغات داشته باشید، و بخواهید همزمان کل محتوای شما یکجا برای مخاطبین هدف تان ارسال شود. ما فقط هزینه یک ارسال را از شما دریافت خواهیم کرد.... ضمنا این روش کاملا دایرکت و هدفمند است و جزو تبلیغات دایرکت محسوب می شود. تبلیغات در واتساپ تاریخ انقضاء ندارد. شاید پس از گذشت یک ماه مخاطب تبلیغ شما را ببیند.

ارسال پیامک بلک لیست , ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های مسدود مخابرات

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی موثر ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است. در این روش ما می توانیم یا شما می توانید متن تبلیغاتی خود را به هر بانک شماره موبایلی ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از قدیمی ترین و موثرترین روش های تبلیغاتی به صرفه محسوب می شود. اما مشکلی وجود دارد، آن هم اینکه اکثرا قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی گوشی و سیم کارت خود را بسته اند. در این صورت تبلیغات گسترده پیامکی شما به دست شان نمی رسد. چاره دور زدن این روش است. ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست مخابرات از طریق سیم کارت و البته پذیرش ریسک اینکه سیم کارتها بسوزد. ما این امکان را می توانیم برای شما فراهم کنیم. البته یکی دیگر از روش های تبلیغات گسترده و ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست از طریق خطوط خدماتی است.

 ما (شرکت تبلیغاتی آسایش) انواع و اقسام شیوه های تبلیغاتی را می توانیم برای شما پیاده سازی و اجرا کنیم. کافی ست ما را گوگل کنید و با ما در ارتباط باشید. با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان.‌..

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد