آقای ناطق! آیا دلایل تحریم انتخابات ۱۱ اسفند را از جبهه اصلاحات پرسیدید؟

کد خبر: 1315184

روز گذشته تصویری از دیدار هیات رییسه جبهه اصلاحات با جناب ناطق نوری منتشر شد. محتوای این دیدار به صورت کامل منتشر نشده است و اطلاعی از آن در دسترس نیست اما اکنون با انتشار این عکس بیان یک سوال لازم به نظر می رسد؟

آقای ناطق! آیا دلایل تحریم انتخابات ۱۱ اسفند را از جبهه اصلاحات پرسیدید؟

گروه سیاست سایت فردا: روز گذشته تصویری از دیدار هیات رییسه جبهه اصلاحات با جناب ناطق نوری منتشر شد. محتوای این دیدار به صورت کامل منتشر نشده است و اطلاعی از آن در دسترس نیست اما اکنون با انتشار این عکس بیان یک سوال لازم به نظر می رسد؟

 آیا رییس سابق جناح راست از دلایل تحریم انتخابات مجلس یازدهم از این افراد سوالی پرسیدند و انتقادی وارد کردند و اگر چنین بوده آیا در مقابل استدلال این گروه قانع شدند؟ اگر سوالی نپرسیده باشند که عملا به معنای عدم اعتراض و انتقاد ایشان به عملکرد بخش تندرو اصلاحات است. امیدواریم غیر از این باشد.

آقای ناطق که پس از سال ۸۴ از جناح راست جدا شد و به سمت اعتدالیون و اصلاحات رفت با پذیرش تندروهای اصلاحات در دفترش عملا به عملکرد این افراد مشروعیت داده است جز اینکه به تندی نسبت به آنها انتقاد وارد کرده باشد که از گزارش ها چنین موضوعی برنمی آید. اگر غیر از این است و محتوای جلسه انتقادی بوده باشد طرفین دیدار می توانند آن را منتشر کنند.

آقای ناطق نوری باید بدانند با گروهی دیدار کرده اند که برخی از آنها تندترین مواضع را نسبت به اصول و آرمان های نظام داشته اند، در اغتشاش سال ۱۴۰۱ مواضع نامناسب گرفته اند، مرز خود را با تجدیدنظرطلبانی چون تاجزاده معین نکرده اند و به تحریم انتخابات مجلس دوازدهم پرداختند و اکنون هم با وجود اینکه حتی با حمایت آنها مشارکت در دور اول ریاست جمهوری به ۵۰ درصد نرسید به دنبال سهم خواهی از دولت پزشکیان هستند. آقای ناطق، موضع و خط فکری این افراد مشخص است پس دیدار با آنها یا باید با انتقادهای شما همراه شده باشد یا اینکه تغییری در خطوط فکری جنابعالی پدید آمده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد