تایید مسیر همکاری و وفاق توسط رهبر معظم انقلاب

کد خبر: 1311191

ایشان وزرای تایید شده را به سه دسته تقسیم می‌کنند. یا نمی‌شناختند، یا تایید کرده‌اند یا تاکید نموده‌اند. باید از آقای ثابتی و رسایی پرسید که بنظرشان آقایان عراقچی و میدری جز کدام دسته است. اینان که معاون وزیر و برای همه سیاسیون شناخته شده هستند، قطعا در دسته ناشناخته‌های رهبری قرار نمی‌گیرند. پس یا تایید و یا تاکید شده‌اند. پس احتمالا «آن یک نفری» که آقای ثابتی در جلسات رای اعتماد می‌گفت، واقعا تاییدی فرموده بودند.

تایید مسیر همکاری و وفاق توسط رهبر معظم انقلاب

نواصولگرا نوشت:بیانات واضح رهبر معظم انقلاب درباره رای اعتماد کامل مجلس به وزرای پیشنهادی و «ارزنده» خواندن آن همراه با شکر خداوند متعال، بسیار درس آموز است. به ویژه برای سوپرانقلابی‌هایی که در این چند روز انواع توهین‌ها را به مجلس روا داشتند و این اقدام که حالا مورد تایید رهبری قرار گرفته را یکسره اشتباه می‌دانستند.

اما حالا که مشخص شد جریان پرسروصدای مجلس و برخی فعالان مجازی، نسبتی با اندیشه و نگاه رهبر معظم انقلاب در موضوع مسائل اساسی کشور ندارند، باید از آنها پرسش بیشتری هم داشت. ایشان وزرای تایید شده را به سه دسته تقسیم می‌کنند. یا نمی‌شناختند، یا تایید کرده‌اند یا تاکید نموده‌اند. باید از آقای ثابتی و رسایی پرسید که بنظرشان آقایان عراقچی و میدری جز کدام دسته است. اینان که معاون وزیر و برای همه سیاسیون شناخته شده هستند، قطعا در دسته ناشناخته‌های رهبری قرار نمی‌گیرند. پس یا تایید و یا تاکید شده‌اند. پس احتمالا «آن یک نفری» که آقای ثابتی در جلسات رای اعتماد می‌گفت، واقعا تاییدی فرموده بودند.

بعد از عبور از این سوپرانقلابی‌های همیشه مدعی، باید منطق ولی فقیه را فهم نمود. برای ایشان واقعا پیشرفت کشور و انقلاب مهم است و چون از بن دندان معتقد به مردم‌سالاری دینی هستند، از رییس‌جمهور منتخب مردم هم حمایت تمام قد می‌نمایند تا در این مسیر موفق باشد. به ویژه زمانیکه آن شخص حرف از اتحاد درونی و وفاق در کشور بزند. حمایت چندباره‌ی ایشان از دولت پزشکیان فارغ از بحث‌های کودکانه‌ی سیاسی است که برخی آقایان در مجلس پیش گرفته‌اند. 

لذا مهم است که انقلابیون صدیق و معتقد به ولی فقیه بزرگوار و حکیم، راه خود را از سوپرانقلابیون جدا کرده و به جای نقد سیاسی و به دور از انصاف دولت مستقر، نقد فنی برای بهبود شرایط کشور را سرلوحه کار خود قرار دهند. بدبینی نسبت به شخصی که هنوز هیچ فعالیت اجرایی مشخصی در جایگاه ریاست جمهوری نداشته، دور از انصاف و نقد فنی است و با مشی دو ماه اخیر رهبر معظم انقلاب در تناقض است. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد