وقتی سی‌ان‌ان مصاحبه مشاور ترامپ را قطع کرد

کد خبر: 769229

مجری شبکه خبری سی‌ان‌ان که در حال مصاحبه با یکی از مقام‌های ارشد دولت ترامپ بود گفت که او در حال اتلاف وقت بینندگان است و گفت‌وگو را متوقف کرد. این مقام دولتی با جار و جنجال در حال دفاع از رئیس‌جمهوری آمریکا مقابل مطالب افشاگری بود که در یک کتاب جدید به چاپ رسیده است.

وقتی سی‌ان‌ان مصاحبه مشاور ترامپ را قطع کرد

خبرگزاری ایسنا: به نوشته روزنامه ایندیپندنت، استیون میلر، مشاور سیاسی ارشد کاخ سفید است که در برنامه "وضعیت کشور" سی‌ان‌ان حاضر شده بود تا به افشاگری‌های کتاب مایکل وولف با عنوان "آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ" پاسخ دهد. این کتاب جزئیات تکان‌دهنده‌ای از اختلافات داخل کاخ سفید ارائه کرده است.

میلر به سوالات مهمی از جمله درباره دیدارهای جنجالی کمپین دونالد ترامپ پاسخ نمی‌داد؛ نشستی که استیون بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید به وولف گفته بود امری "غیر میهن‌پرستانه" و "خائنانه" بوده است. استیون میلر این اظهارنظرها را "عجیب و غریب" توصیف کرده و مدعی شد بنن منبع معتبری درباره آن دیدار نیست زیرا او در آن جلسه حضور نداشته است.

مشاور سیاسی ارشد کاخ سفید درباره این کتاب گفت: او همانند فردی خشمگین و کینه‌جو و یک نویسنده کاملا بی‌اعتبار حرف زده است. او نویسنده‌ آشغال برای یک کتاب آشغال است.

او در ادامه با ستایش دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا او را یک "بابغه سیاسی" توصیف کرد که "می‌تواند معجزه‌ای را که در حال وقوع در قلب این کشور است، درک کند." ترامپ پیشتر خودش را "یک نابغه بسیار باثبات" توصیف کرده بود.

استیون میلر همچنین مدعی شد که سی‌ان‌ان ۲۴ ساعته در حال پخش اخبار منفی ضد ترامپ و پوشش هیستریک است.

پس از این سخنان بود که جیک تپر، مجری با سابقه و سرشناس شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: "گمان می‌کنم در حال اتلاف وقت بینندگانم باشم. متشکرم استیون." او سخنان میلر را متوقف کرد و وارد بخش بعدی برنامه شد.

ترامپ در واکنشی توئیتری جیک تپر را "پادو سی‌ان‌ان" خواند و مدعی شد که او میلر را "نابود" کرده است. مجری سی‌ان‌ان هم در توئیتی لینک مصاحبه را قرار داد و از مردم خواست که خودشان قضاوت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد