یک مسلمان رئیس کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا می‎شود؟

کد خبر: 590632

الیسون هنوز کاندیداتوری خود برای این ریاست را تایید نکرده است، اگر او به ریاست کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا برسد، این یک اتفاق مهم بعد از شکست هیلاری کلینتون در انتخابات خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که اعضای برجسته حزب دموکرات آمریکا قصد دارند "کیث الیسون" نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا را به عنوان رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا جانشین دونا برازایل، رئیس موقت این کمیته کنند.
به گزارش یاهو نیوز، الیسون هنوز کاندیداتوری خود برای این ریاست را تایید نکرده است، اگر او به ریاست کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا برسد، این یک اتفاق مهم بعد از شکست هیلاری کلینتون در انتخابات خواهد بود.
الیسون یک مسلمان است، در حالی که ترامپ وعده ممنوع کردن ورود همه مسلمانان به آمریکا را داده است. همچنین الیسون متعلق به شاخه لیبرال حامی برنی سندرز رقیب هیلاری کلینتون در انتخابات درون حزبی دموکرات‌هاست.
رسیدن او به ریاست کمیته ملی نشان می‌دهد که مقامات حزب دموکرات به دنبال کاندیداهایی مثل سندرز در آینده هستند.
الیسون در سال 2006 قانونگذار ایالت مینه‌سوتا شده و تبدیل به اولین قانونگذار مسلمان کنگره آمریکا شد. او رئیس کمیته پیشروی کنگره آمریکا است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد