کمپین ترامپ خواستار بازشماری آرا در ویسکانسین شد

کد خبر: 1030780

مدیر کمپین انتخاباتی نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا مدعی شد که وی پیروز انتخابات خواهد بود.

کمپین ترامپ خواستار بازشماری آرا در ویسکانسین شد
باشگاه خبرنگاران: به نقل از نیویورک پست، «بیل استپین» مدیر انتخاباتی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا، مدعی پیروزی او در انتخابات حال حاضر این کشور شد.

بر این اساس استیپن گفت: «در وضعیت بسیار بسیار خوبی هستیم و پیروز انتخابات خواهیم بود.»

او همچنین افزود: «ما به راهمان مطمئن هستیم. در حسابگری خود نیز شک نداریم. ما برخی از این رقابت‌ها را به شکل تساوی می‌بینیم.»

این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد: «اگر تمام آرا قانونی شمارش شوند ما پیروز خواهیم بود.»

استیپن همچنین اعلام کرد به احتمال زیاد ترامپ در «جورجیا و ویسکانسین» پیروز خواهد بود و همچنین به گفته او نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا در «ویسکانسین، نوادا، آریزونا، و میشیگان» نیز برنده میدان خواهد شد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که ترامپ به تازگی مدعی شده برخی از آرای انتخاباتی او ناپدید شده‌اند.

در این راستا دونالد ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «دیشب در ایالت‌های تحت کنترل دموکرات‌ها پیروز بودم، اما اکنون آرای من تک به تک ناپدید شده‌اند. خیلی عجیب است!»

او در پیامی دیگر اضافه کرد: «چه دلیلی دارد که هربار آرای قلابی پستی آن‌ها شمارش می‌شود اثرات مخربی با خود به همراه دارد.»

بر روی این پیام‌های ترامپ از سوی شبکه اجتمای توییتر برچسب «انتشار اطلاعات نادرست» زده شده است.

در همین حال کمپین انتخاباتی ترامپ خواستار بازشماری فوری آرا در ایالت ویسکانسین شد

کمپین ترامپ خواستار بازشماری آرا در ویسکانسین شد

پس از پایان روز سوم نوامبر و بسته شدن شعبه‌های اخذ رای روند شمارش آرا در بسیاری از ایالت‌ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به تازگی «جو بایدن » نامزد حزب دموکرات آمریکا، در پیامی اعلام کرد تا آخرین لحظه بر شمارش آرا نظارت خواهد کرد.

کُری‌خوانی انتخاباتی مدیران انتخاباتی بایدن و ترامپ

به دنبال اظهارنظرهای توییتری مدیر کمپین انتخاباتی بایدن، مدیر کارزار ترامپ هم از قافله جا نماند و به این جنجال انتخاباتی پیوست که هنوز نتایج کامل آن روشن نیست.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، مدیر کمپین انتخاباتی جو بایدن در پیامی توییتری نوشت: بایدن در مسیر پیروزی در این انتخابات است و او رئیس جمهوری بعدی ایالات متحده خواهد بود.

به دنبال آن، مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ هم در پیامی توییتری نوشت: چنانچه تمام آرای اخذ شده قانونی را در نظر بگیریم، ما باور داریم که رئیس جمهوری کنونی آمریکا پیروز خواهد شد.

کمپین ترامپ همچنین باور دارد که آرای الکترال ایالت آریزونا بسیار زودهنگام متعلق به بایدن دانسته شده است. در آریزونا ۸۴ درصد آرا شمارش شده و بایدن ۵۱ درصد رای دریافت کرد. این ایالت در انتخابات ۲۰۱۶ به دونالد ترامپ رسیده بود.

مدیر کمپین دونالد ترامپ همچنین گفت که ترامپ با ۳۰ هزار رای در آریزونا پیروز خواهد شد. او گفت: هر شخصی که آریزونا را متعلق به بایدن دانسته، کاملا اشتباه کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد