وام ازدواج | ثبت نام وام ازدواج | سامانه وام ازدواج

سورپرایز جدید دولت برای زوج های جوان از امروز | وام ازدواج ۳۰۰ میلیونی این بانک با شرایط آسان و بدون ضامن فقط تا این تاریخ

کد خبر: 1302915

شرایط دریافت وام ازدواج از بانک های ملی و رسالت را ببینید

سورپرایز جدید دولت برای زوج های جوان از امروز | وام ازدواج ۳۰۰ میلیونی این بانک با شرایط آسان و بدون ضامن فقط تا این تاریخ

 وام ازدواج توانسته فکر خیلی از افراد را به خودش درگیر کرده است. وام ازدواج برای تمامی افراد اهمیت به سزایی دارد اما متاسفانه بعضی از بانکها سنگ جلوی پای افراد می اندازند و نمیگذارند وام ازدواج را دریافت کنند. به دلیل شرایط استثنایی که این تسهیلات دارد خیلی از افراد به دنبال دریافت آن هستند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شرایط دریافت وام ازدواج بانک ملی

شرایط دریافت وام ازدواج بانک ملی، به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی، تقسیم بندی می شوند. بر اساس آنچه در سایت بانک مرکزی ve.cbi.ir​ آمده، همچنین، بر اساس موارد مندرج در سایت bmi.ir بانک ملی، بخش خدمات بانکی و الکترونیک، گزینه وام قرض الحسنه، شرایط عمومی و اختصاصی دریافت وام قرض الحسنه ازدواج بانک ملی، برای متقاضیان این وام، به شرح زیر هستند:

شرایط اختصاصی وام ازدواج بانک ملی

متقاضی، از شرط سنی این بانک برای اعطای وام ازدواج، برخوردار باشد که حداقل ۱۸ سال تمام است؛

متقاضی وام ازدواج بانک ملی، مقیم محل بوده و در محدوده شعبه، ساکن باشد؛

متقاضی، از مدارک لازم و مورد نیاز، برخوردار باشد؛

متقاضی، اقدام به افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه، در شعبه مد نظر خود از شعبات بانک ملی نماید؛ بانک ملی، در پرداخت وام ازدواج، اولویت را به کسانی خواهد داد که بیش از یک سال، سابقه افتتاح حساب فعال دارند.

شرایط عمومی وام ازدواج بانک ملی

دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛

برخورداری از کارت ملی و کد پستی؛

برخورداری از شرط سنی، که برای دختران و پسران، به ترتیب، حداقل ۱۳ سال تمام شمسی و ۱۵ سال تمام شمسی و حداکثر، ۵۰ سال شمسی است؛

“به استناد مفاد بند (الف) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، تسهیلات قرض‌ الحسنه ازدواج به زوج‌ هایی که تاریخ عقد آن ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۸ می‌ باشد و تا کنون، وام ازدواج دریافت نکرده‌ اند، پرداخت می‌گردد” و پرداخت وام ازدواج، به افرادی که برای مرتبه دوم و بیشتر است که ازدواج کرده، لکن تا کنون، این وام را دریافت ننموده اند، بلامانع می باشد.

نحوه ثبت نام در سایت وام ازدواج بانک ملی

در پاسخ به این پرسش که آیا سایت وام ازدواج بانک ملی باز است یا خیر و نحوه ثبت نام در سایت وام ازدواج بانک ملی، چگونه می باشد؟ باید گفت، بله، سایت ثبت نام این وام، باز بوده و نحوه ثبت نام در این سایت، بدین صورت است که متقاضی باید، آدرس سامانه وام ازدواج بانک ملی ve.cbi.ir را جستجو نموده و پس از ورود به صفحه ای مشابه صفحه زیر، برروی گزینه “سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج”، کلیک کند.

در این گام، متقاضی باید، اطلاعات لازم، نظیر تاریخ تولد، تاریخ ازدواج، کد ملی، شماره همراه و کد ملی مالک تلفن همراه، در خصوص متقاضیان زیر ۱۸ سال را در کادرهای مربوطه درج و پس از تعیین وضعیت تابعیت و مذهب خود، همچنین، تعیین استان محل سکونت، برروی گزینه ادامه، کلیک نماید./دینا

ثبت نام وام ازدواج بانک رسالت

۱متقاضیان در وهله اول باید به سایت وام ازدواج بانک مرکزی وارد شوند. جهت این امر، نشانی سایت مذکور یعنی ve.cbi.ir را در یکی از مرورگرهای خود قرار داده و جست و جو کنید. برای ورود به این سامانه و ثبت نام وام ازدواج بانک رسالت می توانید از گوشی موبایل یا سیستم های رایانه ای استفاده کرده و از این نظر با محدودیتی مواجه نخواهید بود.

۲پس از این که آدرس فوق را سرچ کردید، کمی منتظر بمانید تا گوگل نتیجه جست و جویتان را نمایش دهد. اولین سامانه بالا آمده در لیست گوگل با همین نشانی و عنوان مربوط به تسهیلات ازدواج بانک مرکزی است. پس بر روی آن کلیک کرده و وارد شوید. ۳در گام بعدی، صفحه ای مانند شکل زیر برای تان نمایش داده شده و گزینه های «سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج»‌ و «سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند» را مشاهده خواهید کرد. به منظور نام نویسی و اخذ وام ازدواج بانک رسالت ۱۴۰۳ ، باید اولین گزینه موجود در این صفحه را انتخاب کنید. ۴به این ترتیب، به صفحه اصلی سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج منتقل شده و تصویر زیر را مشاهده می کنید. در این قسمت برخی از مهم ترین شرایط و قوانین مرتبط با وام ازدواج و ثبت نام آن ارئه شده اند. پس ابتدا این موارد را با دقت مطالعه کنید. سپس جهت آغاز فرایند نام نویسی، از منوی موجود در سمت راست صفحه بر روی گزینه «ثبت نام جدید»‌ کلیک کنید. ۵با انتخاب گزینه قبل، به پنجره ورودی سایت وام ازدواج بانک رسالت رسیده و از شما درخواست می شود یک سری اطلاعات را وارد کنید. این اطلاعات شامل کد ملی، تاریخ تولد، تاریخ ازدواج، شماره تلفن همراه و استان محل سکونت هستند. پس از تکمیل این اطلاعات، باید از قسمت پایین صفحه گزینه صحیح مربوط به تابعیت و اقلیت های مذهبی خود را هم انتخاب کنید. در ادامه، کد امنیتی موجود را در جایگاه مربوط به خود قرار داده و گزینه «ادامه» را بزنید. ۶بعد از این که اطلاعات مورد نیاز در بخش قبل را به صورت کامل وارد کردید، استعلامات لازم از سازمان ثبت احوال کشور اخذ خواهند شد. در صورتی که تمامی اطلاعات صحیح باشند، فرم نام نویسی وام ازدواج بانک رسالت ۱۴۰۳ برای تان نمایش داده خواهد شد. این فرم هم خود شامل موارد گوناگونی است که باید به صورت کامل تکمیل شوند. مهم ترین اطلاعات فرم ثبت نام شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، جنسیت، شماره ملی، شماره شناسنامه، سری و سریال شناسنامه، تاریخ تولد، محل تولد، کد پستی، تاریخ ازدواج، سری عدد سند ازدواج، شماره دفترخانه و آدرس و اطلاعات ارتباطی محل سکونت می باشند. پس هر یک از این اطلاعات را در کادر مربوط به خود قرار داده و گزینه «ادامه»‌ را بزنید. ۷مرحله بعدی ثبت نام وام ازدواج بانک رسالت مربوط به انتخاب بانک عامل است. جهت این امر باید از قسمت بالای صفحه بر روی کادر انتخاب بانک کلیک کرده و از میان گزینه های موجود، عنوان بانک رسالت را انتخاب نمایید. در ادامه باید شعبه مد نظر خود را هم جهت نهایی کردن ثبت نام انتخاب کنید. سپس کد ملی همسرتان را هم در کادر تعیین شده برای آن قرار داده و کد امنیتی را تایید نمایید. در نهایت، از گوشه پایین و سمت چپ صفحه بر روی گزینه «ثبت نهایی و ارسال» کلیک کنید تا درخواست وام ازدواج بانک رسالت ۱۴۰۳ برای شما ذخیره و ارسال گردد.

۸پس از تمکیل تمامی اطلاعات خواسته شده در بخش های قبل و ثبت نهایی درخواست، یک کد رهگیری در اختیارتان قرار می گیرد. در ادامه می توانید با ورود به همین سامانه و از طریق کد مربوطه، آخرین وضعیت درخواست تان را پیگیری کنید./همراه مشاور

مریم باشی زاده رئیس گروه تسهیلات قرض‌الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۰ خردادماه مبلغ ۲۴۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیانی که در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازواج ثبت نام کرده‌اند، پرداخت شده؛ این تسهیلات به ۸۰ هزار نفر اعطا شده است و تعداد آمار افرادی که در صف انتظار هستند ۲۳۰ هزار نفر است که تعدادی از این افراد در سال گذشته ثبت نام کرده‌اند و در حال تکمیل مدارک هستند.

وی افزود: با توجه به تبصره ۱۳ قانون بودجه سال جاری تغییری در عرصه ضامنین برای اخذ تسهیلات انجام نشده است و با توجه به اعتبارسنجی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری با یک فقره سفته و یک ضامن باید تسهیلات را اعطا کنند. میزان تسهیلات برای افراد عادی ۳۰۰ میلیون تومان و برای دختران زیر ۲۳ و پسران زیر ۲۵ سال ۳۵۰ میلیون خواهد بود.

رئیس گروه تسهیلات قرض‌الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی یادآور شد: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی که هر سال تعیین می‌شود، شامل استان‌های تهران، خوزستان، خراسان رضوی کرمان و آذربایجان‌های شرقی و غربی است که بیشتر استان‌ها تسهیلات را به صورت متمرکز اعطا کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه میزان بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای متقاضیانی که وام پرداخته کرده‌اند بسیار مطلوب بوده است و افرادی که وام‌ها را دریافت کرده و نسبت به پرداخت کاهل بوده‌اند بسیار کم هستند.

باشی زاده اظهار کرد: در سامانه ازدواج زمانی که اعتبار یک بانک بتواند شارژ شود و یا متقاضی از سامانه خارج می‌شود و یا اعتباری در استان ایجاد می‌شود، بانک‌ها بر این اساس در هر استان فعال می‌شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد