بروجردی: قطعنامه شورای حکام یک قطعنامه کاملاً سیاسی است

کد خبر: 1295598

نماینده مردم لارستان در مجلس ضمن سیاسی خواندن قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام گفت: کاهش محدودیت‌های پذیرفته‌شده در قالب برجام توسط ایران مطابق این توافقنامه صورت گرفته و ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کامل داشته‌ایم.

بروجردی: قطعنامه شورای حکام یک قطعنامه کاملاً سیاسی است

علاءالدین بروجردی با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: این صدور این قطعنامه به پیشنهاد سه کشور انگلیس فرانسه و آلمان بر خلاف صحنه و فضای موجود بود، چرا که ما به همکاری‌های خود با آژانس ادامه می‌دادیم.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سه کشور انگلیس فرانسه و آلمان می‌دانند که توافق برجام یک توافق دو طرفه بود و ما پذیرفتیم تا در ازای برداشته شدن تحریم‌ها محدودیت‌هایی را در بعضی بخش‌ها اعمال کنیم.

وی افزود: وقتی آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ از برجام خارج شد و تحریم‌ها به حالت قبل بازگشت رفع محدودیت‌های پذیرفته شده توسط ایران نیز طبق این توافق بوده و هست. مضافاً بر اینکه ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی در این مدت همکاری کامل داشته‌ایم.

بروجردی خاطرنشان کرد: قطعنامه ضدایرانی آژانس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یک قطعنامه کاملاً سیاسی و از جانب ما محکوم است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من ضمن محکومیت این قطعنامه سیاسی شورای حکام علیه ایران پیشنهاد می‌کنم تا در همکاری‌های بازرگانی و اقتصادی خود با کشورهایی که به این قطعنامه سیاسی رای مثبت داده‌اند، تجدید نظر کنیم.

وی افزود: کشورهایی که ضد جمهوری اسلامی ایران موضع می‌گیرند و به قطعنامه‌های ضد ایرانی رأی مثبت می‌دهند، نباید در جایگاه کشورهایی باشند که مواضع به حق در قبال جمهوری اسلامی ایران اتخاذ می‌کنند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها