حمله راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

کد خبر: 1295848

مقاومت فلسطین امروز (یکشنبه) از حمله راکتی به یک موضع نظامی صهیونیست‌ها در مجاورت نوار غزه همزمان با ضربات زمینی به اشغالگران خبر داد.

حمله راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

مقاومت فلسطین امروز (یکشنبه) از حمله راکتی به یک موضع نظامی صهیونیست‌ها در مجاورت نوار غزه همزمان با ضربات زمینی به اشغالگران خبر داد.

به نقل از شبکه المسیره، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اعلام کرد: رزمندگان ما در عملیاتی مشترک با «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی پایگاه نظامی «صوفا» در اراضی اشغالی را هدف قرار دادند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در مناطق «حولیت» و مصوفا» در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

گردان شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: یک تانک «مرکاوا» را در میدان «العوده» در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار دادیم که منجر به انهدام آن و هلاکت و زخمی شدن چند نظامی دشمن شد.

نیروهای «شهید عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد: رزمندگان ما با خمپاره، سربازان و خودروهای دشمن در حال نفوذ به اطراف میدان العوده در شهر رفح را بمباران کردند.

گردان های القسام نیز از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست در غرب شهر رفح خبر داد.

با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روز به‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

حمله راکتی مقاومت فلسطین به پایگاه صهیونیست‌ها در «غلاف غزه»

مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز (یکشنبه) از حمله راکتی به پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «غلاف غزه» خبر داد.

به گزارش ایسنا، منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های «حولیت» و «صوفا» در منطقه غلاف غزه خبر دادند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، در همین راستا، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: در عملیاتی مشترک با گردان‌های القدس پایگاه نظامی «صوفا» در اراضی اشغالی را هدف قرار دادیم.

گردان‌های القسام همزمان اعلام کرد که یک تک‌تیرانداز آن یک نظامی صهیونیست در غرب شهر رفح را هدف قرار داد.

این گروه مقاومت همچنین تاکید کرد بالگرد آپاچی اشغالگران را با موشک «سام ۷» در آسمان دریای شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها